هاست پرسرعت
تکنولوژی

موتورولا به زودی یک گوشی ارزان قیمت عرضه می‌کند

موتورولا به زودی یک گوشی ارزان قیمت عرضه می‌کند

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

بر اساس گواهینامه‌هایی که اخیراً به ثبت رسیده‌اند، موتورولا احتمالاً به زودی تعداد زیادی گوشی هوشمند جدید معرفی خواهد کرد. در این بین، موردانتظارترین گوشی، موتورولا اج 40 پرو (Motorola Edge 40 Pro) است که این ماه تأییدیه‌های TENAA و FCC را دریافت کرد و احتمالاً به همراه مدل استاندارد موتورولا اج 40 عرضه خواهد شد. اما امروز، لیست‌های 3C و TENAA نشان دادند که سومین گوشی هوشمند موتورولا نیز در راه است و یک محصول ارزان قیمت خواهد بود. با دیجی رو همراه باشید.

در هر دو وب سایت مذکور، به یک گوشی با شماره مدل XT2335-3 اشاره شده است. طبق معمول، لیست 3C چیز زیادی را از مشخصات گوشی فاش نمی‌کند، اما TENAA به چند ویژگی کلیدی آن اشاره دارد. بر این اساس، گوشی ارزان قیمت موتورولا به صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD با وضوح ​​720 در 1600 پیکسل و یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای با مدل نامشخص مجهز خواهد بود که هسته‌های اصلی آن با فرکانس 2.2 گیگاهرتز کار می‌کنند.

موتورولا

جالب اینجاست که این گوشی با وجود مقرون به صرفه بودن، در پیکربندی‌های مختلفی عرضه خواهد شد. حافظه رم این مدل از بین چهار گزینه 4، 6، 8 و 12 گیگابایتی و حافظه داخلی نیز از بین چهار گزینه 64، 128، 256 و 512 گیگابایتی قابل انتخاب خواهد بود. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی هم وظیفه تأمین انرژی قطعات را بر عهده خواهد داشت.

در مورد دوربین باید گفت، محصول اقتصادی موتورولا به یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز بوده و در کنار آن از یک سنسور کمکی 2 مگاپیکسلی بهره خواهد گرفت. گفته می‌شود در جلوی بدنه نیز از یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی استفاده شده است.

ثبت شدن این گوشی که هنوز نام آن مشخص نیست، در وب سایت‌های 3C و TENAA نشان دهنده نزدیک شدن به زمان رونمایی است و احتمالاً قبل از انتشار شایعات بیشتر در این مورد، شاهد معرفی رسمی آن خواهیم بود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا