هاست پرسرعت
تکنولوژی

موتو G54 رونمایی شد؛ یک گوشی ارزان با نمایشگر 120 هرتز

موتو G54 رونمایی شد؛ یک گوشی ارزان با نمایشگر 120
هرتز

موتورولا به تازگی گوشی موتو G54 را در بازار چین عرضه کرده است. جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت یک دستگاه ارزان قیمت است که دارای برخی مشخصات قابل توجه با برچسب قیمت مقرون به صرفه می‌باشد. در ادامه با دیجی رو همراه باشید تا تمام جزئیات مربوط به موتو G54 را با هم مرور کنیم.

طراحی و نمایشگر موتو G54

موتو G54 دارای روکش چرم مصنوعی و جزیره دوربین آلومینیومی در پشت بدنه است. وزن آن 179.7 گرم و ضخامت آن 8.04 میلی متر می‌باشد. در قسمت جلوی بدنه، موتو G54 دارای یک پنل 6.5 اینچی IPS LCD است که وضوح فول اچ دی پلاس، نسبت تصویر 20 به 9، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی 240 هرتز را ارائه می‌دهد. صفحه نمایش این گوشی همچنین دارای یک حفره در قسمت فوقانی و مرکز خود است که محل تعبیه دوربین سلفی می‌باشد.

موتو G54

مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری موتو G54

این گوشی هوشمند مقرون به صرفه در داخل بدنه خود به یکی از تراشه‌های ساخت مدیاتک با نام دیمنسیتی 7020 مجهز شده که با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است. ماژول دوربین پشتی دارای یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی است که از OIS (تثبیت کننده تصویر اپتیکال) پشتیبانی می‌کند و با یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض همراه شده است. در قسمت جلوی بدنه هم یک سنسور 16 مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی وجود دارد.

یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی وظیفه تأمین انرژی این دستگاه را بر عهده داشته و از شارژ سریع 15 وات از طریق درگاه USB Type-C پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه موتو G54 می‌توان به اندروید 13، نانو سیم‌کارت و اسکنر اثر انگشت در کناره بدنه اشاره کرد.

قیمت موتو G54

موتو G54 در دو رنگ آبی و سبز برای بازار چین معرفی شده و در حال حاضر در وب سایت رسمی این شرکت فهرست شده است. اگرچه این گوشی فعلاً برای خرید در دسترس نیست اما دارای برچسب قیمتی 1099 یوان است که تقریباً معادل 150 دلار آمریکا می‌باشد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا