هاست پرسرعت
تکنولوژی

مک بوک ایر 15 اینچی جدید اواخر سال 2023 روانه بازار خواهد شد

مک بوک ایر 15 اینچی جدید اواخر سال 2023 روانه بازار خواهد شد

اپل روی اصلاح خط تولید مک بوک ایر خود تمرکز کرده و قصد دارد با معرفی دو مدل جدید، شامل یک مدل کوچک‌تر 12 اینچی و یک مدل بزرگ‌تر 15 اینچی، این سری از لپ تاپ‌های خود را دوباره به اوج محبوبیت خود برگرداند.

اکنون، بر اساس گزارش جدیدی که بلومبرگ منتشر کرده، ادعا شده که مدل 12 اینچی مک بوک ایر امسال عرضه نخواهد شد، اما انتظار می‌رود مک‌بوک ایر 15 اینچی اواخر سال 2023 به طور رسمی معرفی شود.

در حال حاضر، اطلاعات زیادی در مورد این مک بوک ایر 15 اینچی فاش نشده است. با این حال، راس یانگ، تحلیلگر حوزه صفحه نمایش، قبلا گفته بود که اپل تولید پنل‌های نمایشگر 15.5 اینچی برای مک بوک ایر را در سه ماهه اول سال 2023 آغاز خواهد کرد. بنابراین، اگر این جدول زمانی بدون تغییر باقی بماند، مک بوک ایر 15 اینچی می‌تواند در فصل بهار روانه بازار شود.

مک بوک ایر

در زمینه طراحی باید گفت از آنجا که خط تولید مک بوک ایر به تازگی به‌روزرسانی شده، انتظار نمی‌رود در مدل‌های جدید تغییر بزرگی را در بخش طراحی شاهد باشیم. بنابراین، این لپ تاپ‌ها تقریباً همان طراحی مدل‌های فعلی را خواهند داشت.

در بخش داخلی و قطعات سخت افزاری نیز لپ تاپ جدید اپل می‌تواند از تراشه M2 یا M2 پرو استفاده کند که البته هنوز به صورت رسمی معرفی نشده‌اند. انتظار می‌رود تراشه‌های جدید سری M2 به زودی معرفی شده و در سال جاری میلادی در چندین مدل از دستگاه‌های مک به کار گرفته شوند.

مک بوک ایر 12 اینچی هم که قبلاً گفته می‌شد در سال 2023 یا 2024 عرضه خواهد شد، دیگر در برنامه‌های کوتاه مدت اپل جایی ندارد و این بدان معناست که به این زودی‌ها نباید منتظر این دستگاه باشیم.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا