هاست پرسرعت
تکنولوژی

ناتینگ فون (2) با مشخصاتی بهتر از فون (1) اواخر سال 2023 عرضه خواهد شد

ناتینگ فون (2) با مشخصاتی بهتر از فون (1) اواخر سال 2023 عرضه خواهد شد

در ماه دسامبر، کارل پی، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت تازه تأسیس ناتینگ (Nothing) اظهار داشت که گوشی هوشمند ناتینگ فون (2) به این زودی‌ها عرضه نخواهد شد. وی گفته بود که این برند مانند سایر شرکت‌های موجود در بازار گوشی که هر سال ده‌ها محصول تولید می‌کنند نخواهد بود و ترجیح می‌دهد کماکان روی ناتینگ فون (1) و توسعه نرم افزاری آن تمرکز کند.

همان‌طور که می‌شد انتظار داشت، این بیانیه بسیاری از طرفداران و مشتریان بالقوه را که در انتظار عرضه ناتینگ فون (2) بودند، ناامید کرد. با این حال، آقای پی در مصاحبه اخیر خود با Inverse، توضیح داده که ناتینگ فون (2) در سال 2023 عرضه خواهد شد! وی در این مصاحبه تایید کرده که ناتینگ فون (2) در ایالات متحده نیز عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود گوشی هوشمند بعدی ناتینگ در اواخر سال 2023 عرضه شود و همان‌طور که می‌دانیم، فلسفه این شرکت تاحدودی با بقیه شرکت‌های فعال در حوزه اندروید فرق داشته و به جای تمرکز صرف بر روی مشخصات سخت افزاری، ترجیح می‌دهد از نظر نرم افزاری نیز تجربه بهتری ارائه کند. به همین دلیل هم گوشی ناتینگ فون (1) جزو محصولات میان‌رده بازار محسوب شده و سخت افزار آن چنان رده بالایی ندارد.

اما این بار گفته می‌شود که گوشی هوشمند آینده ناتینگ یک مدل کاملاً رده بالا خواهد بود. این نشان می‌دهد که ممکن است قیمت این گوشی بیشتر از مدل قبلی آن باشد. پی هنوز هیچ جزئیاتی در این مورد ارائه نکرده، با این حال، شواهد کافی برای تأیید اینکه ناتینگ فون (2) دارای مشخصات بهتری نسبت به نسخه قبلی خود خواهد بود، وجود دارد. پی در این رابطه گفته:

ما در حال توسعه گوشی هوشمندی هستیم که از ناتینگ فون (1) قدرتمندتر باشد و البته نرم‌افزار نیز یک نقطه تمرکز بزرگ برای ما خواهد بود.

ناتینگ فون (1)
طراحی ظاهری خاص ناتینگ فون (1) از مهمترین نقاط قوت آن محسوب می‌شود.

هنگامی که از بنیانگذار ناتینگ پرسیده شد که آیا فون (2) با دستگاه‌های پرچم‌داری مانند آیفون 14 پرو و ​​سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا رقابت خواهد کرد یا نه، وی گفت:

فکر می‌کنم بازار و صنعت نسبت به آن روزها تغییر زیادی کرده است. برای ما، برگه مشخصات فون (1) از نظر تجربه کاربری بسیار قابل قبول و مفید بود. تراشه‌های موبایل در 7 تا 9 سال گذشته واقعاً بهبود یافته‌اند. به همین دلیل هم گوشی ناتینگ فون (2) را پرچمدار خطاب نمی‌کنم زیرا این بدان معناست که فون (1) یک پرچمدار نبوده است. در مجموعه گوشی‌های هوشمند خودمان، فون (1) از نظر میزان توجه و دقتی که در ساخت آن شده بود، یک پرچمدار بود. به همین دلیل است که به جای آن از کلمه «ممتاز» [برای توصیف فون (2)] استفاده کردم، که نشان می‌دهد این یک پله بالاتر از نسخه اول بوده اما کماکان مانند فون (1) یک پرچمدار خواهد بود.

اگر چه گوشی ناتینگ فون (2) هنوز در حال توسعه است، اما با توجه به صحبت‌های آقای پی می‌توانیم انتظار داشته باشیم که گران‌تر بوده و از نظر مشخصات نیز با کیفیت‌تر باشد. وی در این مصاحبه اخیر خود هیچ اشاره‌ای به تغییرات احتمالی در طراحی گوشی نکرده و این می‌تواند بدان معنی باشد که کمپانی ناتینگ دوست ندارد به ترکیب برنده دست بزند و لذا همچنان از همان طراحی نیمه شفاف و رابط بصری موسوم به Glyph استفاده خواهد بود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا