هاست پرسرعت
تکنولوژی

نحوه خرید و ذخیره سازی تتر یا دلار دیجیتال

نحوه خرید و ذخیره سازی تتر یا دلار دیجیتال

تتر یا دلار دیجیتالی با استقبال و تقاضا بسیار زیاد مواجه شده، بعد از بیت کوین و اتریوم در جایگاه سوم رمزارزهای محبوب قرار گرفته است و باعث شده افراد بسیاری به خرید و نگهداری از آن روی بیاورند.

تتر یا دلار دیجیتالی

ارز دیجیتالی که پشتوانه داشته باشد، با عنوان استیبل کوین شناخته می‌شود. این پشتوانه می‌تواند طلا باشد، ارز فیات یک کشور باشد و یا سهام یک شرکت.

تتر به عنوان یک استیبل کوین، با نماد UDST پشتوانه آن دلار آمریکا است و همیشه ارزش ثابت یک دلار دارد.

تتر به عنوان یک استیبل کوین که نوسان قیمت حداقلی دارد، گزینه سرمایه‌گذاری مناسبی محسوب می‌شود و به یک استیبل کوین محبوب و پرتقاضا تبدیل شده است.

خرید تتر

برای خرید تتر یا دلار دیجیتال، باید از طریق یک صرافی معتبر اقدام کنید و در یک کیف پول امن آن را ذخیره کنید.

صرافی در واقع بستری است که امکان خرید و فروش تتر و سایر رمزارزها را فراهم می‌کند و کارمزد دریافت می‌کند. مقدار کارمزد به حجم معامله و نوع صرافی بستگی دارد.

برای خرید تتر هم می‌توانید از صرافی داخلی استفاده کنید و هم از طریق صرافی‌های خارجی که نیاز به احراز هویت ندارند، برای خرید دلار دیجیتالی اقدام کنید.

در پی به رسمیت شناخته‌شدن ارز دیجیتال و تصویب قوانین مربوط به آن در بسیاری از کشورها، صرافی‌ها برای انجام معاملات احراز هویت را الزامی کرده‌اند. کاربران ایرانی به شرایط تحریم، امکان احراز هویت نداشته و باید از صرافی‌هایی مثل کوکوین و کوینکس که احراز هویت را الزامی نکرده‌اند، استفاده کنند. توجه کنید که پس از خرید تتر، حتما دارایی خود را در کیف پول سخت افزاری یا نرم افزاری امن نگهداری کنید، و از صرافی به عنوان کیف پول استفاده نکنید.

صرافی داخلی

اگر از صرافی‌های داخلی استفاده می‌کنید، کافی است ابتدا ثبت نام کنید، سپس اطلاعات شناسایی خود را وارد کنید تا احراز هویت انجام شود.

با شارژ کردن حساب خود از طریق حساب بانکی و با ریال، می‌توانید تتر یا هر رمزارز دیگر را بخرید و آن را به کیف پول خود منتقل کنید.

صرافی خارجی

اگر قصد دارید از صرافی خارجی استفاده کنید، باید ابتدا در صرافی مورد نظر ثبت نام کنید. سپس تتر را از طریق صرافی ایرانی تهیه کنید و به صرافی خارجی مورد نظر خود منتقل کنید. حالا می‌توانید ارز مورد نظر خود را خریداری کنید و به کیف پول خود برای ذخیره و نگهداری منتقل کنید.

نگهداری تتر

خرید بخشی از فرآیند حضور در بازار ارز دیجیتالی است. بخش مهم‌تر آن نحوه ذخیره و نگهداری آن است. همانطور که گفتیم، برای خرید تتر، باید علاوه‌بر صرافی معتبر، کیف پولی برای نگهداری از آن نیز تهیه کنید.

کیف پول‌های تتر و به طور کلی ارز دیجیتال، دو نوع نرم‌افزاری و سخت‌افزاری هستند که مورد استفاده فعالان بازار ارز دیجیتال قرار می‌گیرند.

کیف پول نرم‌افزاری

بیشتر کیف پول‌های نرم‌افزاری رایگان هستند و سرعت عملکرد آن‌ها بالاست اما به دلیل آنلاین بودن، امنیت دارایی دیجیتالی را تامین نمی‌کنند و به راحتی مورد حمله هکرها و سارقان مجازی قرار می‌گیرند.

کیف پول سخت‌افزاری

نحوه خرید و ذخیره سازی تتر یا دلار دیجیتال

کیف پول‌ سخت‌افزاری با هدف محافظت از دارایی دیجیتالی فعالان بازار ارز دیجیتال و سرمایه‌گذاران، طراحی و تولید شدند تا نیاز بازار را رفع کنند.

امنیت

در ساخت کیف پول‌های سخت‌افزاری، از تراشه‌های فوق امنیتی نظامی استفاده می‌شود تا اطلاعات دستگاه و در واقع دارایی‌های دیجیتالی، در بالاترین سطح محافظت شوند و امکان سرقت و هک اطلاعات و دارایی را به صفر برسانند.

تایید تراکنش توسط ولت سخت‌افزاری، با فشردن دکمه انجام می‌شود و یکی از قابلیت‌های امنیتی تمام کیف پول‌های سخت‎افزاری به شمار می‌آید.

ایجاد عبارت بازیابی نیز از جمله نکات امنیتی کیف پول‌های سخت‌افزاری است که با ایجاد کیف پول در همان ابتدا توسط خود دستگاه و به طور تصادفی تولید می‌شود و کاربر با یادداشت آن می‌تواند در هر زمان که کیف پول به هر دلیلی خراب شد یا گم شد، دارایی دیجیتالی خود را در کیف پول سخت‌افزاری جدید بازیابی کند.

علاوه‌بر عبارت بازیابی، کلید خصوصی نیز برای استفاده از دستگاه، توسط کاربر ایجاد می‌شود تا در صورت سرقت کیف پول، امکان استفاده از آن وجود نداشته باشد.

برندهای کیف پول سخت‌افزاری

شرکت‌های شناخته شده‌ای در حوزه امنیت بلاک‌چین فعالیت می‌کنند که به طراحی و تولید کیف پول سخت‌افزاری مشغول هستند و توانسته‌اند موفقیت‌هایی کسب کنند که در پیشرفت و گسترش ارز دیجیتال نیز موثر بوده و با تامین امنیت ارز دیجیتال، افراد بیشتری را به فعالیت در این بازار، ترغیب شده‌اند.

کمپانی لجر، coolbitX و گروه ترزور از جمله شرکت‌های معروف هستند که کیف پول‌های سخت‌افزاری آن‌ها پرفروش بوده و میان کاربران محبوب هستند.

کیف پول‌های لجر نانو اس، لجر نانو ایکس و لجر نانو اس پلاس از محصولات پرطرفدار شرکت لجر هستند که با قابلیت‌های به‌روز و امکانات کارآمد، مورد استفاده کاربران قرار دارند و روز به روز به محبوبیت آن‌ها افزوده می‌شود.

کلد ولت‌های ترزور وان و ترزور تی نیز از محصولات رقابتی گروه ترزور هستند که از سال 2014 و شروع فعالیت خود، هیچ سابقه‌ای از حمله هکرها نداشته‌اند و در تامین امنیت دارایی دیجیتالی، بسیار موفق عمل کرده‌اند. همچنین کیف پول ترزور تی، با صفحه لمسی و رنگی، کلد ولت بی‌رقیبی است که متمایز از سایر کیف پول‌های سخت‌افزاری طراحی شده است.

سخن پایانی

تتر با دلار دیجیتالی به عنوان رمزارزی با قیمت ثابت یک دلار، می‌تواند سرمایه‌گذاری کم ریسکی را برای فعالان و حتی تازه‌واردها به بازار ارز دیجیتال، فراهم کند. خرید تتر از طریق صرافی انجام می‌شود و نگهداری آن در کیف پول ارز دیجیتال انجام می‌شود که در این مورد، کیف پول سخت‌افزاری با تامین امنیت دارایی دیجیتالی در فضای آفلاین، برتری قابل توجهی نسبت به سایر کیف پول‌های آنلاین دارد.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا