هاست پرسرعت
تکنولوژی

رستوران‌های هتل شایگان کیش

رستوران‌های هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش نسبت به سایر هتل‌های کیش(https://www.alibaba.ir/hotel/ir-kish )رستوران‌های مجلل و شیک‌تری دارد. زیبایی به حدی است که در نگاه اول همه بر روی دکوراسیون و چیدمان فوق‌العاده و منحصربه‌فرد آن تمرکز می‌کنند. لازم به ذکر است این هتل دو رستوران به نام‌های شامبلیر و رستوران سنتی دارد.

رستوران هتل شاگان کیش در هتل شاگان در سه وعده صبحانه، ناهار و شام سرو می‌کند و برای مهمانان هتل نیز غذای خارج از خانه می‌پذیرد، بی‌نظیر است. هتل شایگان کیش حدود 40 یا 50 نوع صبحانه، منوی باز  و… دارد که می‌توانید همه آنها را بخورید. علاوه بر این، چندین سرآشپز صبحانه‌ای گرم از تخم‌مرغ، قارچ، فلفل، سوسیس، گوجه‌فرنگی و پنیر پیتزا آماده می‌کنند.

رستوران هتل شایان کیش با داشتن تنوع غذایی و منوی متنوع و منحصربه فرد هر سلیقه و روحیه‌ای را در نظر گرفته تا رضایت همه میهمانان را جلب کند. رستوران هتل معروف کیش در جزیره زیبای کیش علاوه بر مهمانان هتل، مهمانان دیگری نیز صرفاً برای صرف غذا به رستوران هتل می‌آیند. حال بیایید این دو هتل شگفت‌انگیز را با هم مرور کنیم.

انواع رستوران هتل شایگان کیش

رستوران‌های هتل شایگان کیش

جزیره رؤیایی کیش با جاذبه‌های گردشگری فراوان و مراکز خرید مجلل هر ساله میزبان گردشگران زیادی است که از این جزیره دیدن می‌کنند. از این رو این جزیره هتل‌ها و رستوران‌های بزرگ و مجللی دارد که با انواع خدمات و امکانات رفاهی سعی در جلب رضایت میهمانان دارد. یکی از این هتل‌ها هتل شایگان کیش است که رستوران‌های آن در بین گردشگران کیش و سایر گردشگران این شهر طرفداران زیادی دارد. یکی از بهترین رستوران‌های این هتل، رستوران «کلاب غذای هتل شایگان کیش» است که می‌توان آن را نمونه واقعی یک فود کلاب نامید!

این رستوران مجموعه‌ای خوشمزه از غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فود را ارائه می‌دهد و می‌توان گفت افراد خوش سلیقه از انتخاب این رستوران پشیمان نخواهند شد. از این رو، کلوپ غذای هتل «شایگان کیش» با وجود غذاهای متنوع برای هر سلیقه، انتخاب مناسبی برای گروه‌ها و خانواده‌ها خواهد بود.

این مطلب را هم بخوانید: این اپلیکیشن ها را برای تبدیل ارز نصب کنید

این رستوران در طبقه هتل شاگون کیش قرار دارد و با محیطی شیک و مجلل و پرسنل مجرب، تلاش می‌کند تا خاطره‌ای به یاد ماندنی از یک غذای دلچسب را در ذهن میهمانان به یادگار بگذارد. ساعت کاری رستوران هتل شاگون کیش برای مهمانان هتل 24 ساعته و در سه وعده صبحانه از ساعت 7 الی 10، ناهار از ساعت 11 الی 16 و شام از ساعت 20 الی 24 پذیرای مهمانان در رستوران خواهد بود.

منوی صبحانه هتل شاگون کیش انواع غذاها و نوشیدنی‌های سرد و گرم را ارائه می‌دهد و در منوی ناهار و شام رستوران فود کلاب غذاهای ایرانی، دریایی، فست فود و غذاهای خارجی دارند. این ضیافت باکیفیت عالی تهیه شده است.

در این رستوران موسیقی زنده نیز ارائه می‌شود و اگر به دنبال رستورانی با موسیقی زنده در کیش هستید، فود کلاب شاگون انتخاب خوبی است. مهمانان هتل می‌توانند از سرویس اتاق هتل برای سفارش غذا و خوردن آن در اتاق خود استفاده کنند. اگر ساکن این هتل نیستید و این هتل را فقط برای صرف غذا انتخاب می‌کنید، پارکینگ هتل نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد.

از آنجایی که هتل شایگان در ضلع شرقی جزیره قرار دارد، برای رفتن به ساحل و مراکز خرید فراوان کیش بسیار راحت است. پانیذ مال، رویا مال، مریم مال و مروارید مال از نزدیکترین مراکز خرید کیش در نزدیکی این هتل هستند و می‌توانید برای استراحت بین خرید به رستوران و کافه هتل شایگان مراجعه کنید. علاوه بر این، این هتل به محبوب‌ترین جاذبه‌های کیش مانند ساحل کیش، ساحل آقایان و ساحل بناوان، پارک ساحلی کیش و … دسترسی مناسبی دارد. برای رزرو در کلوپ غذاخوری هتل شایگان و سایر رستوران‌های کیش می‌توانید با شماره 02174495 تماس بگیرید و رزرو کنید. همچنین اگر قصد برگزاری همایش یا گردهمایی در کیش را دارید، با رزرو اتاق کیش می‌توانید رویداد مورد نظر را به تیم تشریفات ما بسپارید.

رستوران شامبلیر

رستوران شامبلر هتل شایان با غذاهای منحصربفرد ایرانی و خارجی از سرتاسر جهان در منوی خود برای مهمانان خود هر نوع سلیقه و خلقی را جذب می‌کند. این رستوران در یک محوطه سرپوشیده نسبتاً بزرگ در هتل شیان کوش واقع شده است. چیدمان صندلی‌ها و میزها علاوه بر دکوراسیون مدرن، هنگام غذا خوردن لذت زیادی به شما می‌دهد که این امر به رضایت همه مهمانان مربوط می‌شود.

رستوران شامبلر هتل شایان کیش پنجره‌های بسیار عریض با نمایی زیبا از بیرون رستوران دارد. این امر فضای دلپذیری را برای میهمانان ایجاد کرده تا از غذاهای باکیفیت و لذیذ در این رستوران لذت ببرند. پیشنهاد ما برای یک شام عاشقانه رستوران در این هتل کیش خواهد بود.

کافی شاپ هتل شایان با دکوری مدرن

کافه تریا هتل با دکوراسیونی مدرن و مجلل باعث شده تا افراد علاقه مند به استراحت از آن دیدن کنند. گذراندن وقت در محیطی آرام و مدرن با نوشیدنی‌های سرد و گرم چقدر می‌تواند دلپذیر باشد. این فضا با دکور و چیدمان عالی خود زیبایی را به مهمانان نشان می‌دهد.

منوی کافی شاپ هتل شامل انواع موهیتو، آب میوه های تازه، بستنی میوه ای، قهوه ترکی و عربی، کاپوچینو، نسکافه و … است. همچنین می‌توانید برای رزرو میز و هماهنگی برای جشن‌ها و دیگر مراسم با شماره تلفن هتل شایان کیش تماس بگیرید. .اگر به دنبال مکانی برای جلسات کاری هستید این کافی شاپ را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

سفره خانه سنتی هتل شایان کیش

رستوران‌های هتل شایگان کیش

غذاخوری هتل یکی از محبوب‌ترین مکان‌های هتل است که انواع غذاهای سنتی را سرو می‌کند. این رستوران سنتی غذاهای باکیفیت و شگفت‌انگیز را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. تخت‌های چوبی و فضای سنتی رستوران باعث می‌شود مهمانان احساس کنند که در خانه هستند.

این رستوران در نزدیکی ساحل واقع شده و غذاهای سنتی سرو می‌کند. لازم به ذکر است هتل شایان کیش در اتاق‌های خود فست‌فود را برای کسانی که می‌خواهند یک غذای سریع میل کنند تعبیه کرده است. این مکان طیف گسترده‌ای از فست‌فودهای خوشمزه و باکیفیت را به مهمانان ارائه می‌دهد.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا