هاست پرسرعت
تکنولوژی

نو آوری و خلاقیت خلاصه ای از فعالیت های پستکس

نو آوری و خلاقیت خلاصه ای از فعالیت های پستکس

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

چهار سال از اولین جرقه ایجاد کسب و کاری نوین در حوزه خدمات پستی با نام پستکس گذشته است. روز های زیادی را با انواع و اقسام چالش ها در کنار شما پشت سر گذاشتیم. امروز اما با افتخار تنها شرکتی هستیم که توانسته است خدمات لجستیک و حمل و نقل را با تنوعی بالا مناسب تمامی نیازها ارائه کند.

امروزه با توجه به مشغله ها و کمبود وقت ترجیح مردم برای تهیه برخی نیاز ها به سمت خرید اینترنتی رفته است. همین موضوع سبب شده که با توجه به نیاز های افراد، به انواع مختلفی از ارسال پستی نیاز باشد. از همین رو پستکس با افتخار خدماتی همچون امنیتو، شییتو، بیو پست، شاپکس و سابکس، و ارسال با پست، چاپار، ماهکس، یارباکس و پست اتوبوسی و… را ارائه کرده است.

پستکس و خدماتی برای آسایش وامنیت مرسولات

با توجه به رشد فروشگاه های اینترنتی و افزایش استقبال از این سبک از خرید و فروش، مشکلاتی هم با خود بوجود آورد. گاه به دلیل دسترسی نداشتن به فروشنده کلاهبرداری های اینترنتی دامن گیر خریدار میشود. پستکس برای کمک به حل این موضوع سرویس امنیتو را معرفی کرد. عملکرد این سرویس به شکلی است که هنگامی که خریدار کالایی را از فروشگاهی خریداری می کند برای ایجاد امنیت فرایندی اجرا می گردد. بر اساس قوانین امنیتو هزینه خرید کالا و هزینه ی مربوط به ارسال بسته در حساب  امانی بلوکه می شود.

مسدود بودن هزینه مرسوله تا زمانی است که کالای مورد نظر به دست خریدار برسد. البته تا زمانی که صحت و سلامت آن توسط خریدار تایید شود. در این زمان است که هزینه ی بلوکه شده به نفع فروشنده آزاد خواهد شد. نکته ی قابل توجه در ارائه ی خدمات پلتفرم خرید و فروش امن این است که در صورتی که کالای مورد نظر توسط خریدار تایید نشد و مورد پسند او قرار نگرفت وجه بلوکه شده به نفع خریدار آزاد می گردد. مدت زمان مسدود شدن هزینه کالا بر اساس زمان ارسال کالای مورد نظر می باشد.

با استفاده از خدمات پیک درون شهری و پست خارجی پستکس میتوانید محصولات خودرا به نقاط دور و نزدیک ارسال کنید و کسب و کار خودتان را رشد دهید. همینطور یادمان باشد با استفاده از خدمات پست درون شهری (پیک هاب) میتوانید با کاهش سفرهای درون شهری به حفظ و سلامت محیط زیست هم کمک شایانی کنیم.

شاپکس و ایجاد فضایی برای فروش راحت تر

شاپکس پلتفرمی است که به شما اجازه داشتن سایتی با امکانات هیجان انگیز و استفاده آسان را می دهد. همینطور در شاپکس شما میتوانید روش های مختلف ارسال را با یکدیگر مقایسه کنید و انتخاب کنید.

اما خدمات شاپکس به همینجا ختم نمیشود. در پنل شاپکس شما میتوانید با اعمال شخصی سازی و اضافه کردن مشخصات فنی کالا و تصایر کالا، پنل فروش کاملی را برای خود داشته باشید.

البته که نباید از خدمات انبارداری ، تولید بارکد لحظه ای و امکانات دیگر مخصوص فروشنده و خریدار را فراموش کرد که لذت خرید را دو چندان میکند. پستکس با افتخار فرصت تجربه تمامی این خدمات را برای راحتی برای همگان فراهم کرده است.

نو آوری و خلاقیت خلاصه ای از فعالیت های پستکس

در لحظه های شاد زندگی پستکس در کنار شما

ممکن است برای هرکسی  پیش بیاید که در روز های مهم زندگی همچون سالگرد ها و تولد افرادی که دوستشان دارید به خاطر شرایطی خاص نتوانید کنارشان باشید. حتما تلاش کردید با شرکتهای پستی کادو خودرا ارسال کنید و سروقت نرسیده باشد.

اما دیگه نگرانی نداشته باشید. پستکس با ایجاد سرویس کادوکس برای ارسال سریع هدیه های شما به مقصد مورد نظر آماده است. با سرویس کادوکس حتی کیک و گل را به راحتی به دست عزیزانتان برسانید. ودر صورت نیاز کادوپیچی هدیه شما هم انجام میشود. با کادوکس قلب های شمارا به هم نزدیکتر میکنیم.

نو آوری و خلاقیت خلاصه ای از فعالیت های پستکس

برای کمک همیشه آماده هستیم

بیوپست یا پست سرد خدمتی نوین از پستکس است که برای ارسال و حمل نمونه های آزمایشگاهی و مواد شیمیایی که برای کمک به جامعه پزشکی ایران ارائه شده است. با بیوپست مرسولات ازمایشگاهی در 24 الی 36 ساعت در تمامی نقاط کشور توزیع میشود.

و همینطور عزیزان روشن دل و یا افرادی که به دلیل محدودیت های جسمانی و یا افرادی با سنین بالا که نیاز به ارسال انواع مرسولات خود دارند با پستکس یار در کنارتان هستیم. با تماس با پستکس در سریعترین حالت ممکن سفارش شما ثبت میشود و جمع آور با حضور در محل زندگی یا کار شما به راحتی مرسوله شمارا ارسال میکند.

با پستکس راحت بفرست

در این چهارسال تلاش کردیم خدماتی مناسب تمامی اقشار را ارائه دهیم. اما تمامی موارد بالا تنها بخشی از فعالیت های پستکس و تلاش‌های ما برای بوجود اوردن پلتفرمی آنلاین است. که شمارا از مراجعه به دفاتر پستی و هدر رفتن زمانتان بی نیاز میکند. همینطور با پشتیبانی 24 ساعته و ایجاد گفت و گو آنلاین قدم به قدم با شما هستیم.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا