هاست پرسرعت
تکنولوژی

کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه اولیه

کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه اولیه

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

قطعاً ساده ترین راه کسب درآمد از اینترنت بدون نیاز به سرمایه، فعالیت در حوزه تولید محتوای دیجیتال است. محتوای دیجیتال گونه ای از اطلاعات است که دارای ساختار مشخص بوده که برای ایجاد، انتقال، ذخیره‌سازی و مصرف آن از بستر ها و زیرساخت های دیجیتال مانند اینترنت، کامپیوتر، موبایل و … استفاده می گردد. انواع کتاب های صوتی و الکترونیکی، فیلم های آموزشی، موسیقی، پادکست و … نمونه‌هایی از محتوای دیجیتال هستند.

انواع محتوای دیجیتال چیست؟

کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه اولیه

محتوای ویدئویی:

محتوای ویدئویی محبوب ترین نوع محتوای دیجیتال است دلیل این محبوبیت انتقال سریع و ماندگار مفاهیم به مخاطب با بهره گیری از جذابیت های بصری می باشد. انواع محتوای ویدئویی شامل ویدئوهای خانگی، موزیک ویدئو، نمایش های تلویزیونی، فیلم های آموزشی و … است. امروزه ابزار تهیه محتوای ویدئویی در دسترس همگان می باشد ساده ترین ابزار ساخت یک محتوای ویدئویی دوربین تلفن همراه بوده که با پیشرفت تکنولوژی اکثرگوشی های هوشمند امکان ضبط فیلم با کیفیت HD را ارائه میدهند. از دیگر روش های رایج تهیه محتوای ویدئویی می توان به نرم افزارهای تصویربرداری از صفحه کامپیوتر اشاره کرد.

محتوای صوتی:

محتوای صوتی روشی برای انتقال اطلاعات و مفاهیم به مخاطب از طریق صوت می باشد. موسیقی رایج ترین شکل محتوای صوتی است. کتاب صوتی و پادکست نیز از دیگر اشکال پر کاربرد محتوای صوتی هستند. ساده ترین ابزار تولید محتوای صوتی استفاده از انواع رکوردرهای صوتی و یا قابلیت ضبط صدای موبایل ها می باشد.

محتوای تصویری:

محتوای تصویری روشی برای انتقال بصری اطلاعات هستند. انواع عکس ها، والپیپرها، اینفوگرافیک ها، نقشه ها و … نمونه هایی از محتوای تصویری هستند. ساده ترین ابزار تولید محتوای تصویری دوربین تلفن همراه می باشد از دیگر ابزارهای ویرایش و تولید محتوای تصویری می‌توان به نرم افزارهای فتوشاپ و ایلاستریتور اشاره کرد.

محتوای متنی:

متن و نوشتار از قدیمی ترین انواع محتوا هستند. کتاب های الکترونیکی، مقاله ها، شعرها، داستان ها و … نمونه هایی از محتوای متنی هستند. نرم افزار هایی مانند مایکروسافت ورد و ادوب ریدر برای ایجاد و نمایش محتوای متنی به کار می روند.

محتوای ترکیبی:

گونه ای از محتوای دیجیتال است که از ترکیب دو یا چند محتوای متنی، تصویری، صوتی و ویدئویی ایجاد می شوند بعنوان مثال می توان به قالب پاورپوینت یا قالب رزومه اشاره کرد این قالب ها از ترکیب تصاویر، متن و گاهاً ویدئو و صوت توسط نرم افزار پاورپوینت و یا سایر نرم افزارهای تخصصی ویرایش و ترکیب محتوای دیجیتال ایجاد می شوند.

کسب درآمد اینترنتی از محتوای دیجیتال:

همه ما توانایی، دانش و یا مهارت خاصی داریم که می توانیم آن را به یکی از انواع محتوای دیجیتال که در بالا ذکر شد تبدیل کرده و از آن کسب درآمد کنیم. در ادامه با انواع روش های کسب درآمد اینترنتی از محتوای دیجیتال آشنا خواهیم شد.

فروش مستقیم محتوای دیجیتال:

پس از تهیه محتوای دیجیتال که می تواند محتوای تصویری، ویدئویی، صوتی، متنی و یا ترکیبی باشد باید به سراغ یک بستر شناخته شده و امن جهت عرضه و فروش محتوا به مخاطبان برویم. از جمله بسترهای قدرتمند فروش محتوای دیجیتال در اینترنت می توان به سایت های خارجی مانند dribble و envato elements و همچنین سایت دیجیت باکس بعنوان اولین و تخصصی ترین سایت ایرانی فروش محتوای دیجیتال اشاره کرد. در دیجیت باکس علاوه بر دانلود هزاران فایل صوتی، تصویری، متنی، چند رسانه و نرم افزاری می توانید فایل های خود را جهت فروش عرضه کرده و کسب درآمد نمائید.

با توجه به مشکلات مالی ناشی از تحریم های بین المللی و مشکلات موجود در فروش محتوای دیجیتال در بسترهای خارجی در ادامه به معرفی مزایای سامانه ایرانی دیجیت باکس می پردازیم.

  • سایت قدرتمند و ارائه امکانات و قابلیت های حرفه ای برای فروش محصولات.
  • ضد تحریم بودن و امکان پرداخت ریالی از طریق درگاه پرداخت های شتابی.
  • دارا بودن مجوز های لازم از قبیل نماد اعتماد الکترونیکی، نشان ثبت ملی و مجوز نشر برخط.
  • امنیت بالا جهت خرید و فروش محصولات.
  • تسویه حساب سریع موجودی کیف پول.
  • ارائه یک گیگ فضای رایگان جهت بارگذاری و فروش محصول.
  • بسته های تشویقی حجمی و مالی.
  • پشتیبانی حرفه ای با سرلوحه قرار دادن اصول مشتری مداری.
  • خدمات سئو رایگان شامل مشاوره، آموزش و راهبری سئو و تولید محتوا.

دیجیت باکس محدودیتی برای متقاضیان فروشندگی ندارد و عموم مردم می توانند پس از ثبت نام، درخواست فروشندگی خود را ثبت نمایند.

کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه اولیه

عرضه رایگان محتوای دیجیتال و کسب درآمد از تبلیغات:

یکی از قدیمی ترین روش های کسب درآمد از محتوای دیجیتال عرضه رایگان محتوا و درآمدزایی از تبلیغات می باشد برای انواع محتوای دیجیتال سایت های اینترنتی مشهوری جهت عرضه رایگان و کسب درآمد وجود دارد. به طور مثال یکی از مشهورترین سامانه خارجی عرضه محتوای ویدئویی youtube می باشد در این سایت به راحتی پس از ثبت نام می توانید ویدئو خود را منتشر و در درآمد حاصل از نمایش تبلیغاتی که قبل و یا حین اجرای ویدئو شما نصیب یوتیوب می شود سهیم شوید. در ایران نیز سایت آپارات بعنوان بستری ایرانی خدماتی مشابه یوتیوب را ارائه می نماید.

فریلنسری و تولید محتوای دیجیتال سفارشی:

بسیاری از اشخاص حقیقی و حقوقی ترجیح میدهند به جای استخدام چندین کارمند جهت تولید محتوای دیجیتال، انجام این کار را برون سپاری نمایند. فریلنسر یا آزادکار فردی است که بدون اینکه تعهدی به سازمان، شرکت و یا مجموعه منسجمی داشته باشد تولید محتوای دیجیتال را به صورت سفارشی بر اساس نیاز کارفرما انجام می دهد. فریلنسر ها اکثراً به صورت پروژه ای کار میکنند و صرفاً برای انجام یک پروژه مشخص در یک زمان مشخص با کارفرما به توافق می رسند از اینرو به راحتی میتوانند کارفرمای خود را تغییر دهند.

سایت های زیادی جهت ایجاد ارتباط فیمابین کارفرما و فریلنسر در بستر اینترنت وجود دارند. پونیشا یکی از شناخته شده ترین این سایت ها در ایران می باشد که در آن کارفرما می تواند پروژه مورد نظر خود مثلاً “تهیه یک انیمیشن تبلیغاتی” را در این سایت ثبت و فریلنسر ها پس از مشاهده مشخصات پروژه به کارفرما پیشنهاد قیمت بدهند. جهت دریافت سفارش محتوای دیجیتال بهتر است فریلنسرها برخی نمونه کارهای خود را به صورت رایگان عرضه نمایند در سایت دیجیت باکس کاربران امکان آپلود محتوای دیجیتال و عرضه رایگان آن به مخاطبان دارند.

در پایان به ذکر این نکته اکتفا میکنیم که پیشرفت تکنولوژی و توسعه اینترنت نیاز به محتوای دیجیتال را به صورت روز افزون بیشتر کرده و به تبع آن درآمد افرادی که در حوزه تولید و عرضه محتوای دیجیتال فعالیت دارند بیشتر خواهد شد و از طرفی ورود به حوزه کسب درآمد اینترنتی از تولید محتوای دیجیتال نیاز به سرمایه اولیه نداشته و با وجود بستر های بومی مانند دیجیت باکس زمینه کسب درآمد پایدار برای همگان فراهم گردیده است.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا