هاست پرسرعت
تکنولوژی

نگاهی به اولین اطلاعات فاش شده از شیائومی پد 6 و شیائومی پد 6 پرو

نگاهی به اولین اطلاعات فاش شده از شیائومی پد 6 و شیائومی پد 6 پرو

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

سال گذشته، شیائومی تبلت‌های سری شیائومی پد 5 را در چین عرضه کرد که بعداً وارد برخی بازارهای جهانی هم شد. این سری در مجموع از سه مدل شیائومی پد 5، شیائومی پد 5 پرو و ​​شیائومی پد 5 پرو 12.4 تشکیل شده است. حال، شایعه شده که این برند چینی در حال کار بر روی سری بعدی تبلت‌های خود با نام شیائومی پد 6 (Xiaomi Pad 6) است. با دیجی رو همراه باشید.

تاکنون، در چندین مورد شایعاتی در خصوص تبلت‌های جدید شیائومی منتشر شده و اطلاعاتی را از مشخصات سخت افزاری احتمالی آن‌ها فاش کرده‌اند. اکنون نیز منبعی با عنوان Xiaomiui پس از بررسی کدهای MIUI گزارش جدیدی منتشر کرده و به بیان برخی جزئیات دو تبلت آینده شیائومی با نام‌های رمز pipa و liuqin پرداخته است.

طبق گزارش‌ها، pipa و liuqin به ترتیب اسم رمز تبلت‌های شیائومی پد 6 و شیائومی پد 6 پرو هستند. پیش‌بینی می‌شود تبلت‌های سری پد 6 در نیمه اول سال 2023 عرضه شوند. با این حال، چین تنها کشوری خواهد بود که شیائومی پد 6 پرو در آن عرضه خواهد شد. این گزارش همچنین مشخصات این تبلت‌های جدید را نیز به اشتراک گذاشته که در ادامه به مرور آن‌ها می‌پردازیم.

شیائومی پد 5
شیائومی پد 5

مشخصات شیائومی پد 6 (با اسم رمز Pipa)

طبق گفته شیائومی، مدل استاندارد شیائومی پد 6 از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 870 نیرو خواهد گرفت. این همان پردازنده‌ای است که در مدل فعلی شیائومی پد 5 پرو و همچنین تبلت‌های ویوو پد (Vivo Pad)، اوپو پد (Oppo Pad) و لنوو لیجن تب وای 700 (Lenovo Legion Tab Y700) نیز به کار گرفته شده است.

در مقایسه با پد 5 که از پردازنده اسنپدراگون 860 استفاده می‌کرد، اسنپدراگون 870 یک پیشرفت بزرگ خواهد بود. شیائومی همچنین می‌گوید که تبلت شیائومی پد 6 در چین، هند و سایر مناطق بین‌المللی با شماره مدل M82 عرضه خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود این مدل دارای نمایشگری با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز باشد.

مشخصات شیائومی پد 6 پرو (با اسم رمز Liuqin)

طبق شایعات، در شیائومی پد 6 پرو از پردازنده رده بالای اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده شده که یک تراشه قدرتمند 4 نانومتری از شرکت کوالکام است و اخیراً توسط اسنپدراگون 8 نسل 2 جایگزین شده است. گنجاندن این تراشه در دل شیائومی پد 6 پرو به این معنی است که تبلت رده بالای شیائومی در میان قدرتمندترین تبلت‌های اندرویدی موجود در بازار قرار خواهد گرفت و احتمالاً به دلیل عملکرد عالی پردازنده گرافیکی خود، در بین گیمرها نیز بسیار محبوب خواهد شد. این گزارش همچنین ادعا می‌کند که شیائومی پد 6 پرو دارای صفحه نمایش امولد 120 هرتزی با وضوح 1880 در 2880 پیکسل خواهد بود.

این‌ها تنها اطلاعاتی هستند که در حال حاضر از سری شیائومی پد 6 در دست داریم. با این حال، انتظار داریم با ورود به سال 2023 بر حجم اطلاعات و جزئیات فاش شده نیز افزوده شود. پس همچنان با بخش اخبار دیجی رو همراه باشید.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا