هاست پرسرعت
تکنولوژی

هدفون بی‌سیم Nothing Ear (2) معرفی شد؛ همان طراحی قبل با سخت افزار بهتر

هدفون بی‌سیم Nothing Ear (2) معرفی شد؛ همان طراحی قبل با سخت افزار بهتر

کمپانی تازه تأسیس ناتینگ تک (Nothing Tech) که با عرضه گوشی هوشمند ناتینگ فون به شهرت جهانی رسید، امروز از نسل دوم هدفون‌های بی‌سیم خود با نام Nothing Ear (2) رونمایی کرد. این هدفون جدید سومین مدل از هدفون‌های بی‌سیم برند ناتینگ و جانشین مستقیم ناتینگ ایر (1) است که در ژوئن 2021 عرضه شده بود. از نظر طراحی تغییر زیادی روی نداده، اما در بخش مشخصات سخت افزاری شاهد بهبودهای خوبی هستیم.

Nothing Ear (2)

ناتینگ ایر (2) از کدک صوتی LHDC 5.0 پشتیبانی می‌کند که به شما امکان پخش صدای Hi-Res را می‌دهد. این هدفون بی‌سیم همچنین دارای یک پروفایل صدای شخصی‌سازی شده جدید است که به کاربر امکان می‌دهد پس از انجام یک تست سریع در اپلیکیشن همراه Nothing X، گوشی‌های هدفون را با سطح شنوایی خود تنظیم یا در اصطلاح کالیبره کند. همچنین، می‌توان تنظیمات اکولایزر را نیز به دلخواه از طریق همین برنامه تغییر داد.

Nothing Ear (2)

ناتینگ ایر (2) همچنین از قابلیت حذف نویز فعال تطبیقی نیز برخوردار است که صداهای ناخواسته اطراف را بر اساس پروفایل صوتی انتخاب شده و نوع محیطی که در آن قرار دارید، تنظیم می‌کند. ناتینگ در این مدل جدید درایورهای 11.6 میلی متری را نیز با دیافراگم جدید ساخته شده از گرافن و مواد پلی اورتان به‌روز کرده است. سیستم میکروفون هم با عایق باد بهبود یافته‌ای همراه شده که می‌تواند در ایزوله کردن صدای فرد در محیط‌های شلوغ و باز بهتر عمل کند. این هدفون از جفت کردن دوگانه نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توان هر یک از گوشی‌های هدفون را به صورت مستقل با دستگاه جفت کرد.

Nothing Ear (2)

عمر باتری ناتینگ ایر (2) به همراه کیس شارژ تا 36 ساعت ارزیابی می‌شود. کیس این هدفون را می‌توان از طریق پورت USB-C یا با استفاده از شارژرهای بی‌سیم با توان 2.5 وات شارژ کرد. این هدفون جدید از فناوری Google Fast Pair برای دستگاه‌های اندرویدی و Microsoft Swift Pair برای دستگاه‌های ویندوزی پشتیبانی می‌کنند. همچنین، کیس هدفون دارای تأییدیه IP55 است و در برابر پاشیدن گرد و غبار و آب مقاومت می‌کند (خود گوشی‌های هدفون یک درجه مقاومت کمتری داشته و تأییدیه IP54 را کسب کرده‌اند).

قیمت تعیین شده برای ناتینگ ایر (2) برابر 149 دلار / 149 یورو بوده و از امروز در دسترس خریداران قرار گرفته است.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا