هاست پرسرعت
تکنولوژی

هواوی میت ایکس 3 با طراحی مشابه گلکسی زد فولد 4 در راه است

هواوی میت ایکس 3 با طراحی مشابه گلکسی زد فولد 4 در راه است

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

گوشی‌های هوشمند تاشو با عرضه گلکسی فولد در سال 2019 وارد جریان اصلی تلفن همراه شدند و هواوی نیز یکی از اولین برندهایی بود که اقدام به تولید چنین محصولاتی کرد. حال، شایعه شده که این شرکت در حال کار بر روی نسل بعدی گوشی‌های تاشو خود با نام میت ایکس 3 (Mate X3) است و به زودی آن را عرضه خواهد کرد. با دیجی رو همراه باشید.

این خبر را حساب کاربری افشاگر معروف، Wangzai Knows Everything، در وب‌سایت ویبو (یک وب‌سایت میکروبلاگینگ چینی) به اشتراک گذاشته و بر این اساس، میت ایکس 3 قرار است با طراحی مشابه سامسونگ گلکسی زد فولد 4 به زودی روانه بازار شود. این بدان معناست که گوشی تاشو هواوی نیز دارای دو نمایشگر خواهد بود که یکی در قسمت بیرونی تعبیه شده و نمایشگر اصلی هم که تاشو و بزرگ‌تر است، در قسمت داخل خواهد بود.

هواوی میت ایکس 3

به گفته این منبع افشاگر، با وجود طراحی یکسان، گوشی تاشو هواوی به طور قابل توجهی ارزان‌تر از رقیب کره‌ای خود خواهد بود. بر اساس آنچه که تاکنون می‌دانیم، گمان می‌رود میت ایکس 3 مجهز به نسخه 4G از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 باشد، هر چند که جزئیات دقیق‌تر در مورد این دستگاه هنوز فاش نشده است. بر اساس گزارش‌های قبلی، انتظار می‌رفت هواوی میت ایکس 3 در دسامبر 2022 عرضه شود.

مدل میت ایکس 2 در فوریه 2021 عرضه شد، بنابراین واضح است که عرضه جانشین آن نیز تا همین جای کار با تأخیر زیاد مواجه شده است. با این حال، جدیدترین اطلاعات فاش شده در مورد میت ایکس 3 حاکی از این هستند که این گوشی تاشو در نیمه اول سال آینده معرفی خواهد شد. بنابراین می‌توان انتظار داشت که در اوایل سال 2023 عرضه شود. اگر هواوی قیمت‌گذاری درستی بر روی میت ایکس 3 داشته باشد، می‌تواند آن را به رقیب جدی برای گلکسی زد فولد 4 و البته، پرفروش‌ترین گوشی تاشو در بازار چین تبدیل کند.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا