هاست پرسرعت
تکنولوژی

هواوی میت 50 پرو به عنوان بهترین سلفی انداز شناخته شد

هواوی میت 50 پرو به عنوان بهترین سلفی انداز شناخته شد

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

DxOMark وب سایتی مستقل است که به تجزیه و تحلیل و تست بنچمارک دوربین گوشی‌های هوشمند می‌پردازد. این شرکت بیشتر به دلیل تست‌های عمیق و امتیازدهی دوربین‌ها و لنزها، با استفاده از طیف وسیعی از روش‌های علمی و مهندسی برای ارزیابی عملکرد دوربین در طیف وسیعی از معیارها، از جمله نوردهی، رنگ، فوکوس خودکار و نویز شناخته می‌شود. نمرات و بررسی‌های DxOMark به طور گسترده به عنوان راهنمایی قابل اعتماد و بی‌طرف برای قضاوت در خصوص عملکرد دوربین‌ها و لنزها در نظر گرفته می‌شود. همه این‌ها را گفتیم تا بگوییم DxOMark به تازگی گوشی هواوی میت 50 پرو (Huawei Mate 50 Pro) را به عنوان بهترین گوشی هوشمند برای سلفی انداختن معرفی کرده و امتیاز 145 را به آن اختصاص داده است.

هواوی میت 50 پرو، برترین گوشی هوشمند در زمینه سلفی گرفتن

هواوی میت 50 پرو توسط DxOMark به عنوان بهترین گوشی هوشمند برای سلفی معرفی شده است. وب سایت بنچمارک دوربین به این گوشی پرچمدار چینی 145 امتیاز را برای دوربین جلویی اعطا کرده که امتیازی مشابه با آیفون 14 پرو اپل است. دوربینی که در بریدگی عریض این گوشی قرار گرفته دارای فاصله کانونی 18 میلی‌متری است و می‌تواند فیلم‌های 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه یا حرکت آهسته 1080p با سرعت 240 فریم بر ثانیه ضبط کند.

هواوی میت 50 پرو

DxOMark در تحلیل خود، دوربین سلفی میت 50 پرو را به دلیل نوردهی دقیق، دامنه دینامیکی زیاد و نمایش صحیح رنگ پوست ستایش کرده است. این دوربین در عکس‌های گروهی نیز به لطف تصویر واضحی که از افراد ارائه می‌کند، عملکرد خوبی داشته است. با این حال، سنسور کوچک و حذف نویز نه چندان قوی به این معنی است که جزئیات در نور کم از بین می‌روند و ویدیوها نیز در زمینه اشباع رنگ، کنتراست، و تصحیح افکت روح مشکلاتی دارند.

هواوی علیرغم عملکرد قوی خود در بخش دوربین، به دلیل تحریم‌های سخت‌گیرانه آمریکا تقریباً از بازار بین المللی گوشی‌های هوشمند حذف شده است. با این حال، این شرکت همچنان به تولید برخی از بهترین دوربین‌های گوشی‌های هوشمند در جهان ادامه می‌دهد و دوربین پشتی میت 50 پرو نیز در رتبه‌بندی DxOMark جایگاه اول را به خود اختصاص داده است.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا