هاست پرسرعت
تکنولوژی

هواوی گوشی مقرون به صرفه «نوا 10 نسخه جوانان» را در چین معرفی کرد

هواوی گوشی مقرون به صرفه «نوا 10 نسخه جوانان» را در چین معرفی کرد

برند نوا از محصولات هواوی یکی از محبوب‌ترین تولیدات این شرکت چینی محسوب می‌شوند که در سراسر جهان طرفداران زیادی دارند. آخرین مجموعه از این گوشی‌ها با عنوان سری نوا 10 در تیر ماه سال جاری معرفی شدند که شامل دو مدل نوا 10 و نوا 10 پرو می‌شد. در ادامه شاهد عرضه یک مدل دیگر با نام «نوا 10 اس ای» بودیم و اکنون هواوی یک مدل جدید تحت عنوان نوا 10 نسخه جوانان (Huawei nova 10 Youth Edition) را نیز در چین رونمایی کرده که در حال حاضر به عنوان ارزان‌ترین نسخه در این سری محسوب می‌شود.

در حالی که طراحی کلی نوا 10 نسخه جوانان بسیار آشنا بوده و در مقایسه با همتای دیگر خود یعنی نوا 10 اس ای تغییر چندانی نکرده است، اما در این نسخه جدید شاهد استفاده از پنل نمایشگر ارزان‌تر IPS به جای نمایشگر OLED هستیم. این صفحه نمایش اندازه‌ای 6.78 اینچی داشته و از وضوح تصویری فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز پشتیبانی می‌کند.

هواوی نوا 10 نسخه جوانان

هواوی نوا 10 نسخه جوانان قدرت پردازشی خود را از تراشه میان‌رده اسنپدراگون 680 می‌گیرد و در کنار آن به 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی مجهز است. یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 66 وات نیز برای تأمین انرژی قطعات در نظر گرفته شده است. در ضمن، این گوشی به صورت پیش فرض از سیستم عامل داخلی هواوی با نام هارمونی او اس 2.0 استفاده می‌کند و طبیعتاً خبری از سرویس‌ها و خدمات گوگل در آن نیست.

در بخش عکاسی و فیلمبرداری،‌ این گوشی دارای یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است که با یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و دو سنسور تکمیلی 2 مگاپیکسلی (یکی برای عکاسی ماکرو و دیگری برای تشخیص عمق) همراهی می‌شود. در قسمت جلونه هم از یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی استفاده شده که داخل حفره بالای نمایشگر قرار دارد.

خریداران چینی می‌توانند هواوی نوا 10 نسخه جوانان را در رنگ‌های آبی کریستالی یا مشکی و با قیمت 1699 یوان (246 دلار) برای نسخه 8/128 گیگابایتی و 1899 یوان (275 دلار) برای مدل 8/256 گیگابایتی تهیه کنند.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا