هاست پرسرعت
تکنولوژی

«وان پلاس اوپن» نام اولین گوشی تاشو وان پلاس خواهد بود

«وان پلاس اوپن» نام اولین گوشی تاشو وان پلاس خواهد
بود

همانطور که احتمالاً در خبرها خوانده‌اید، روز گذشته سامسونگ رویداد بزرگ آنپکد خود را برگزار و از محصولات جدید خود شامل گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 5، گلکسی زد فلیپ 5، ساعت‌های هوشمند خانواده گلکسی واچ 6 و تبلت‌های سری گلکسی تب اس 9 رونمایی کرد.

به نظر می‌رسد گوشی‌های هوشمند تاشو بالاخره به آن حد از محبوبیت رسیده‌اند که رویدادی ویژه برایشان برگزار شود و به غیر از سامسونگ، سایر شرکت‌های مطرح در حوزه موبایل نیز سعی دارند حداقل یک مدل تاشو در هر دو نوع کتابی (مانند زد فولد) و صدفی (مانند زد فلیپ) در ویترین خود داشته باشند. وان پلاس هم یکی از این شرکت‌ها است که هنوز هیچ گوشی تاشویی معرفی نکرده اما قصد دارد به زودی این کار را انجام دهد. از آنجا که این شرکت دوست ندارد از کانون توجهات دور بماند، با توییتی که در زیر می‌بینید به رویداد اخیر سامسونگ واکنش نشان داده است:

وان پلاس اوپن

اگر کمی دقیق باشیم، این توییت تا حد زیادی نام اولین دستگاه تاشو وان پلاس را نیز تایید می‌کند. همانطور که در این توییت به کلمه Open تأکید شده و البته شایعات اخیر هم اشاره کرده‌اند، به نظر می‌رسد اولین گوشی تاشو این شرکت «وان پلاس اوپن» (OnePlus Open) نام خواهد داشت. استفاده از کلمه “Fold” در توییت همچنین به ما نشان می‌دهد که وان پلاس اوپن قرار است از نوع کتابی بوده و با گلکسی زد فولد 5 سامسونگ رقابت کند و نه زد فلیپ 5 یا سری موتورولا ریزر 40.

به هر حال، انتظار می‌رود وان پلاس اوپن در رویدادی در نیویورک در پایان ماه اوت (اوایل شهریور) معرفی شود. قبلاً این گوشی را در برخی از رندرهای لو رفته مبتنی بر CAD دیده‌ایم و طراحی آن به اندازه کافی جالب به نظر می‌رسد. البته، به نظر می‌رسد دقیقاً شبیه همان چیزی خواهد بود که یک شماتیک فاش شده از اوپو فایند ان 3 (Oppo Find N3) نشان می‌دهد. البته، شباهت این دو گوشی اصلاً تعجب‌آور نخواهد بود چرا که وان پلاس و اوپو هر دو زیرمجموعه یک شرکت مادر هستند و حتی ممکن است وان پلاس اوپن به عنوان نسخه بین المللی فایند N3 وارد بازار شود.

وان پلاس اوپن

طبق اطلاعات و شایعات قبلی، وان پلاس اوپن دارای صفحه نمایش بیرونی 6.3 اینچی از نوع امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز بوده و همچنین یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی در داخل حفره نمایشگر خود خواهد داشت. صفحه نمایش اصلی و داخلی هم 7.8 اینچی از نوع LTPO AMOLED با رزولوشن احتمالی 1900 در 2100 پیکسل و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز خواهد بود. دوربین سلفی این بخش هم احتمالاً 32 مگاپیکسلی است.

انتظار می‌رود وان پلاس اوپن نیروی پردازشی خود را از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام با حداکثر 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی بگیرد. شایعه شده که دوربین‌های اصلی و فوق عریض با دوربین‌های موجود در وان پلاس 11 یکسان هستند، در حالی که ماژول سوم یک دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی خواهد بود. در انتها اینکه، این گوشی احتمالاً دارای باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 وات خواهد بود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا