هاست پرسرعت
تکنولوژی

وان پلاس ایس 2 (OnePlus Ace 2) با سه تراشه پردازشی در راه است

وان پلاس ایس 2 (OnePlus Ace 2) با سه تراشه پردازشی در راه است

در حالی که همه ما منتظر رونمایی جهانی از وان پلاس 11R در هفته آینده هستیم، کمپانی چینی وان پلاس گوشی وان پلاس ایس 2 (OnePlus Ace 2) را نیز به عنوان همزاد این گوشی، برای عرضه در بازار چین آماده می‌کند. امروز، این شرکت جزئیات بیشتری را در مورد گوشی آینده خود با پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 به اشتراک گذاشته که در ادامه به مرور آن‌ها خواهیم پرداخت. با دیجی رو همراه باشید.

وان پلاس اخیراً با انتشار یک سری پست در انجمن محبوب چینی‌ها به نام ویبو (Weibo)، فاش کرد که گوشی ایس 2 با تراشه مدیریت انرژی Oppo SuperVOOC S عرضه خواهد شد و همچنین دارای یک تراشه سفارشی صفحه نمایش برای بهبود کیفیت رندر تصاویر و نرخ تازه‌سازی خواهد بود. وجود این تراشه باعث می شود تا مقداری از فشار کاری پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 کاسته شود و وان پلاس ایس 2 بتواند عملکرد بهتری در مقایسه با سایر گوشی‌های مجهز به این تراشه داشته باشد.

علاوه بر این، گفته شده که وان پلاس ایس 2 مجهز به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بوده و از شارژ سریع 100 وات پشتیبانی خواهد کرد.

وان پلاس ایس 2

وان پلاس این گوشی جدید خود را با عنوان یک “نیروگاه سه تراشه‌ای” با عمر باتری طولانی‌تر، گرافیک چشمگیر و عملکرد ممتاز اسنپدراگون تبلیغ می‌کند. ظاهراً کاربران این گوشی کنترل بیشتر و بهتری روی شارژ باتری خواهند داشت و وان پاتس می‌گوید که باتری تا 1600 چرخه شارژ و دشارژ کامل دوام آورده و پس از این مدت حداقل 80 درصد ظرفیت خود را حفظ خواهد کرد. با توجه به بررسی‌هایی که شرکت انجام داده، این میزان از چرخه شارژ برای چهار سال استفاده معمولی کاربران کافی خواهد بود. بنابراین، وان پلاس به صورت تلویحی تضمین می‌کند که باتری وان پلاس ایس 2 چهار سال بدون مشکل کار خواهد کرد.

یکی از مهمترین تفاوت‌ها بین وان پلاس ایس 2 و وان پلاس 11R، رابط کاربری آن‌ها خواهد بود. در حالی که نسخه چینی یعنی وان پلاس ایس 2، از ColorOS 13 استفاده می‌کند، مدل جهانی وان پلاس 11R با رابط کاربری OxygenOS در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. این گوشی‌ها تقریباً شبیه به گوشی پرچمدار وان پلاس 11 خواهند بود و تنها یک تفاوت اصلی خواهند داشت و آن هم حذف برند هاسلبلاد (Hasselblad) از پشت است که نشان می‌دهد در بخش دوربین تاحدودی ضعیف‌تر خواهند بود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا