هاست پرسرعت
تکنولوژی

پروژه هما به همراه موقعیت مکانی و امتیازهای آن

پروژه هما به همراه موقعیت مکانی و امتیازهای آن

قطعاً آوازه منطقه چیتگر تهران یا همان منطقه ۲۲ به شیوه‌ های مختلف به گوش شما رسیده است. این منطقه بسیار زیبا با شرایط آب‌ و هوایی مطلوب بهترین موقعیت مکانی برای زندگی افراد محسوب می شود. در همین راستا سرمایه‌گذاران با در نظر گرفتن تمامی عوامل و جوانب به راه‌اندازی پروژه‌ های ساختمانی در این منطقه اقدام کرده اند. یکی از این پروژه‌ ها، پروژه هما نام دارد. این پروژه ویو و چشم‌انداز دریاچه چیتگر را داشته و در حوالی کوه‌ های بکر لتمان کن قرار گرفته است. با توجه به این‌ که در مسیرهای رسیدن به این منطقه سربالایی و سراشیبی وجود دارد که قطعا جلوه بسیار زیبایی به ارمغان آورده است.

این پروژه توسط برترین شرکت‌ های تعاونی و زیر نظر مهندسین طراحی و راه‌اندازی شده‌ است. البته باید بگوییم در عرصه ۱۲ هزار مترمربع با زیر بنای ۱۵ هزار متر با در اختیار داشتن پروانه ساخت ۲۲۰۰۰۶۸۹۸ در پهنه ی ۲۶۳r در مرحله ساخت قرار دارد. این پروژه همانند دیگر پروژه‌های منطقه ۲۲ تهران امکانات کارآمد و منحصربه‌فردی را دارا بوده و همین باعث جذب مشتری از نقاط مختلف ایران و جهان برای خریداری واحدهای این پروژه می‌شود. در نظر داشته باشید یکی از شرایط فوق‌ العاده ای که این پروژه دارد، این است که افراد می‌توانند به‌صورت اقساطی به خرید واحدهای مختلف بپردازند. در ادامه برای آشنایی هرچه بیشتر شما توضیحات تکمیلی را در رابطه با پروژه هما بیان می‌کنیم.

خریداری واحد های پروژه هما باید چگونه انجام شود؟

با توجه به شرایط مکانی و امکانات منحصر به‌ فرد پروژه هما شرایط خریداری واحدهای این پروژه در مقایسه پروژه های ساختمانی دیگر کمی متفاوت است. افراد برای خریداری واحدهای این پروژه باید ابتدا نصف کل مبلغ را پرداخت کرده و سپس باقی‌ مانده را در اقساط های مدنظر پرداخت کنند.

این پروژه نه‌ تنها شرایط آب‌وهوایی و امکانات منحصر به‌ فردی دارد. بلکه با بالا رفتن ارز و دلار نیز به‌ مراتب قیمت آن افزایش می‌یابد. پس خریداران می‌توانند با خریداری این واحد ها هم از بهترین امکانات بهره برده و هم شاهد سود فراوان شوند.

بررسی متراژ و طبقات پروژه ساختمانی هما

این پروژه‌ در حالت کلی ۳۰ طبقه را شامل شده که از این ۳۰ طبقه ۲۴ طبقه مسکونی و ۶ طبقه منفی است. در مجموع تعداد واحدهای این پروژه به ۵۰۰ عدد می‌رسد. متراژهای واحدهای این پروژه متفاوت بوده و شامل متراژ های ۷۹، ۸۸، ۱۱۴، ۱۴۰، ۱۵۲، ۱۸۱، ۱۹۰ و ۱۹۳ متری می‌شود.

موقعیت مکانی هما پروژه

در ابتدای متن اشاره کردیم که این پروژه در حوالی دریاچه چیتگر و منطقه ۲۲ تهران وجود دارد. اما موقعیت آن را به‌ طور دقیق بیان نکرده‌ایم. پس در این قسمت باید بگوییم این پروژه در انتهای اتوبان شهید خرازی، شمال همت و شمال غربی شهرک شهید باقری قرار دارد. محل قرارگیری این پروژه بسیار مناسب بوده و از بخش‌ های مختلفی با مراکز تجاری، بازار بزرگ ایرانمال و شهربازی ۱۰۰۱ شهر مرتبط است.

امکاناتی که پروژه ساختمانی همت ارائه می‌دهد!

با توجه به خصوصیاتی که بیان کردیم قطعاً این پروژه برحسب آخرین متدهای مهندسی و ساختمان سازی طراحی و راه‌اندازی شده است. پس امکانات و شرایط منحصر به‌ فردی نیز در اختیار خریداران قرار می‌دهد. در این قسمت به امکانات این پروژه در واحدهای مختلف اشاره می‌کنیم.

  • وجود لابی زیبا و بزرگ
  • مجهز شدن به سیستم گرمایشی و سرمایشی چیلر
  • وجود شعبه بانکی در مجموعه
  • بهره‌ گیری از محوطه سازی زیبا و چشم انداز
  • دارای پد هلی‌ کوپتر
  • قرارگیری کتاب‌خانه اختصاصی
  • استفاده از ۴ لاین آسانسور نفربر و باربر
  • قرارگیری سیستم مانیتورینگ
  • بهره‌گیری از آنتن مرکزی
  • سیستم حفاظت
  • وجود ۱ مجموعه تجاری در کنار ۲ مجموعه مسکونی
  • فضای بازی بسیار مناسب برای کودکان

کلام آخر

همان‌ طور که مستحضر هستید در این محتوا به بررسی خصوصیات، ویژگی و موقعیت مکانی پروژه هما پرداختیم. این پروژه به واسطه تعاونی‌ های مهم کشور و زیر نظر مهندسین و کارشناسان متخصص در این حیطه طراحی و راه‌اندازی شده‌ است. در نتیجه بهترین مکان برای زندگی بوده و از آب‌ و هوایی بسیار مطلوبی منطقه قرارگیری این پروژه برخوردار است.

برای‌ اینکه افراد بتوانند واحدهای این پروژه را خریداری کنند. باید ابتدا مبلغ مورد نظر را پایان یافته و سپس باقی را در قسط بندی‌های منظم پرداخت کنند. این‌ گونه می‌توان صاحب یکی از واحدهای این پروژه شد. علاوه‌ بر خصوصیاتی که در قسمت‌های قبل بیان کردیم. محل تردد برای ورود به این مجموعه نیز بسیار مناسب بوده و ساکنین می‌توانند به‌راحتی رفت‌وآمد کنند.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا