هاست پرسرعت
تکنولوژی

کاربرد تگ RF و تگ AM برای امنیت داخلی فروشگاه

کاربرد تگ RF و تگ AM برای امنیت داخلی فروشگاه

تگ RF و تگ  AM را می توان به نوعی یک مکمل برای امنیت داخلی یک فروشگاه یا اماکن مشابه به شمار می رود. این کار می تواند ضمن اطمینان بخشیدن به صاحبان فروشگاه همچنین از سرقت اموال پیشگیری کند. کاربردهای متنوع این دو نوع تگ موجب شده است تا روز به روز بر تعداد استفاده کنندگان از آنها افزوده شود. در ادامه این مطلب با ما باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص کاربردهای تگ RF و تگ AM در اختیار شما قرار دهیم.

تگ RF امنیت محصول شما را تضمین می کند

تگ RF یکی از ضروریات حفظ و نگهداری کالا به شمار می رود.

انواع فروشگاه های معتبر از قبیل فروشگاه های  پوشاک، هایپرمارکت ها و به نوعی هر یک از فروشگاه هایی که به رغم وجود نیروهای مراقب امکان دستبرد و سرقت اموال وجود داشته باشد از این نوع تگ استفاده می کنند.

این نوع تگ در اشکال مختلف که غالبا با جنس و ابعاد محصول مطابقت دارد روی آن نصب می شود.

طرز کار  تگ RF بدین شکل است که همین که کالای مورد نظر از دیواره امنیتی یا گیت RF عبور کند به دلیل وجود فرکانس خاصی که دارد آلارم مورد نظر به صدا در می آید.

بنابراین می تواند تا حدود زیادی از نفوذ سارقان به داخل فروشگاه خودداری کند. انواع تگ RF از بدنه پلاستیکی مقاوم، سوزن متصل کننده به کالای مورد نظر، خازن و همچنین یک سیم پیچ تشکیل شده است.

تگ RF توسط جداکننده مخصوص از کالا جدا می شود. آر اف در اشکال مختلفی از قبیل تگ RF صدفی، تگ عینک، تگ گلفی، تگ پنسیل و بسیاری دیگر تولید می شوند.

تگ AM و کاربردهای آن

از تگ های ای ام در بسیاری از فروشگاه های بزرگ که نیازمند امنیت بیشتری بوده و به خصوص در جواهرسازی ها و مشاغل مشابه مورد استفاده قرار می گیرد.

مزیتی که تگ AM در مقایسه با تگ RF دارد به استفاده مکرر آن و موارد دیگری مربوط می شود که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

در واقع بهتر است اینطور بگوییم که به رغم قیمت بیشتر انواع تگ AM ولی کاربردهای متنوع آن موجب شده است تا بسیاری از صاحبان فروشگاه ها و مشاغلی که به نوعی از حساسیت ویژه ای برخوردار هستند از قبیل طلافروشی ها این نوع تگ را بر تگ های RF ترجیح دهند.

در واقع انواع تگ AM کاربردهای بیشتری نسبت به تگ آر اف دارند و بیشتر مورد استقبال قرار گرفته اند.

هر چند قیمت آن نیز در مقایسه با تگ های آر اف بیشتر است. انواع تگ AM نیز در نمونه های مشابه تگ RF و در اشکال صدفی، قلمی، دایره ای، جواهرات، گلفی و نمونه های دیگر تولید و با کیفیت عالی در بازار عرضه می شوند.

این نوع تگ نیز از گیت AM  به عنوان حفاظ امنیتی استفاده می کند و به راحتی توسط دستگاه جدا کننده قابلیت جداسازی دارد.

برای خرید تگ RF و AM تردید نکنید غیر از مزایای متعددی که برای شما به همراه دارد همچنین می تواند از صرف هزینه های جانبی بیشتر برای امنیت کالا هایتان جلوگیری کنید.

شما می توانید انواع تگ های آر اف و آی ام را با قیمت مناسب و در اشکال و طرح های مختلف را از فروشگاه معتبر اینترنتی دید برتر که به طور تخصصی در زمینه تجهیزات ایمنی فعالیت می کند خریداری نمایید.

بدین منظور فقط کافی است تصمیم بگیرید و این محصولات را با توجه به نوع نیازتان انتخاب کنید.

مطمئنا پس از سفارش و خرید آن انواع تگ های مورد نظر را  با کیفیت واقعی در کمترین زمان ممکن درب منزل دریافت خواهید کرد.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا