هاست پرسرعت
تکنولوژی

کاربرد پیجینگ تحت شبکه و معرفی بهترین شرکت پیجنیگ در ایران

کاربرد پیجینگ تحت شبکه و معرفی بهترین شرکت پیجنیگ در ایران

شبکه‌های پیجینگ در حال حاضر بسیار کاربردی هستند و به دو نوع تحت شبکه و آنالوگ تقسیم می‌شوند. این شبکه‌ها در کارخانه‌ها، ادارات، بیمارستان‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و فضاهای شهری استفاده می‌شوند. پیجینگ‌ها کاربرد زیادی دارند و می‌توان از آن‌ها برای پخش انواع هشدار، موسیقی، رادیو و اذان استفاده کرد. اگر می‌خواهید اطلاعات کامل‌تری درباره پیجینگ تحت شبکه، تفاوت‌های آن با پیجینگ آنالوگ و کاربردهای این شبکه دریافت کنید، با ما در این مطلب همراه باشید.

پیجینگ تحت شبکه چیست؟

سیستم پیجینگ تحت شبکه برای ارسال انواع پیام‌های صوتی استفاده می‌شود و می‌توان از آن برای محوطه‌های داخلی و خارجی استفاده کرد. بسیاری از پیام‌هایی که در این سیستم‌های صوتی ارسال می‌شوند، از نوع خبری و هشداری هستند. با این حال می‌توان از آن‌ها برای موسیقی، رادیو و اذان هم استفاده کرد.

چه تفاوت‌هایی میان پیجینگ تحت شبکه دیجیتال و آنالوگ وجود دارد؟

سیستم‌های پیجینگ را از نظر نوع فناوری می‌توان به دو دسته آنالوگ و دیجیتال یا همان تحت شبکه دسته‌بندی کرد. هرکدام از این سیستم‌ها دارای عملکرد خاص خود هستند و باید حتما قبل اقدام به خرید یکی از این دو، با مشخصات آنالوگ و دیجیتال آشنایی داشته باشید.

سیستم‌های پیجینگ آنالوگ، همان‌طور که از نام آن‌ها مشخص است، دارای اجزا و بخش‌های آنالوگی هستند. به این معنی که برای آن‌ها از کابل‌کشی سیم دو زوج مسی استفاده شده است. همچنین در سیستم‌های آنالوگ، برای تغذیه بلندگوها هم از آمپلی‌فایر آنالوگی استفاده می‌شود. نکته‌ای که در این میان درباره پیجینگ آنالوگ وجود دارد این است که توان آمپلی‌فایر باید با توجه به توان بلندگوها در نظر گرفته شد. به‌عنوان‌مثال، اگر از 10 بلندگوی 20 واتی استفاده می‌کنید، باید آمپلی‌فایر شما حداقل 200 واتی باشد. در صورت برخورداری از توان کمتر، بلندگوها و شبکه پیجینگ عملکرد مناسبی نخواهند داشت.

کاربرد پیجینگ تحت شبکه

نکته‌ای که درباره بلندگوهای آنالوگ وجود دارد این است که این بلندگوها معمولی سقفی، ستونی یا شیپوری هستند که از طریق کابل‌های مسی به آمپلی‌فایر متصل می‌شوند. همچنین آمپلی‌فایر آنالوگ می‌تواند زون‌بندی و تفکیک صدا را به بهترین شکل در بلندگوها انجام دهد.

در رابطه با عملکرد سیستم‌های پیجینگ تحت شبکه، باید به این نکته اشاره کنیم که شاید در ظاهر این سیستم‌ها عملکرد مشابهی با سیستم‌های پیجینگ آنالوگ داشته باشند، اما در کابل‌کشی آن‌ها، از کابل‌های شبکه به‌جای کابل‌های مسی استفاده شده است. همچنین آمپلی‌فایر و بلندگوهای استفاده هم از نوع تحت شبکه هستند. البته، در برخی بلندگوهای تحت شبکه از آمپلی‌فایر داخلی استفاده شده است.

در مواقعی می‌توان از بلندگوهای تحت شبکه برای آمپلی‌فایرهای آنالوگ هم استفاده کرد. در این موقعیت، کابل‌کشی باید از نوع مسی باشد. با انجام این کار، شبکه پیجینگ تقریبا تحت شبکه می‌شود و می‌توان از آن استفاده کرد.

مزایای استفاده از پیجینگ تحت شبکه

همان‌طور که پیش‌تر هم به این نکته اشاره شد، سیستم‌های پیجینگ برای موارد مختلفی استفاده می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به ادارات، کارخانه‌ها، بیمارستان، مدارس و دانشگاه‌ها و فضای شهری اشاره کرد. در رابطه با استفاده از پیجینگ تحت شبکه در فضای اداری باید به این نکته اشاره کنیم که در حال حاضر، تقریبا تمام فضاهای اداری نیازمند استفاده از سیستم پیجینگ است. در این محیط‌ها، از این سیستم برای پیج کردن افراد و پخش‌کردن انواع فایل‌های صوتی و اعلامیه استفاده می‌شود. همچنین در ادارات، از پیجینگ‌ تحت‌ شبکه‌ برای پخش اذان هم استفاده می‌کنند.

در فضای بیمارستان، سیستم‌های پیجینگ بسیار کاربردی هستند. احتمالا تا به حال این اتفاق برای شما رخ داده است که وارد یک بیمارستان شده و متوجه می‌شوید که دائما توسط بلندگوها افراد زیادی صدا زده می‌شوند (پیج می‌شوند). این همان سیستم پیجینگی است که در بیمارستان‌ها استفاده می‌شود. برای اینکه این سیستم‌ها از کیفیت بالایی برخوردار باشند، باید حتما از سیستم تحت شبکه برای بیمارستان‌ها استفاده شود. چرا که سیستم‌های آنالوگ هزینه نگهداری بالایی دارند و کیفیت صدای چندان مناسبی هم ندارند.

سیستم پیجینگ در مدارس و دانشگاه‌ها نیز کاربرد فراوانی دارد. با کمک این سیستم می‌توان به راحتی با کل فضای مدرسه و دانشگاه ارتباط برقرار کرد. البته برای خرید پیجینگ تحت شبکه مورد نیاز، باید حتما به زون‌بندی و نوع بلندگوهای مورد استفاده توجه کنید.

سیستم‌های پیجینگ شهری سیستم‌هایی هستند که توسط شهرداری‌ها در فضاهای شهری و اماکن عمومی استفاده می‌شوند. این سیستم در فضای شهری بیشتر برای اعلام هشدار، پخش صدای اذان، رادیوی آنلاین و پخش تلویزیون استفاده می‌شود.

کاربرد پیجینگ تحت شبکه

برندهای موجود سیستم پیجینگ تحت شبکه در ایران

در حال حاضر در ایران برندهای مختلفی وجود دارند که انواع سیستم‌های پیجینگ را تولید و به بازار عرضه می‌کنند. از جمله این برندها می‌توان به جوان پردازش، پارس سیستم دلتا، زایکو، آیسین، فنویل، اسنوم و پرساوا اشاره کرد.

با توجه به اینکه بسیاری از برندهای داخلی و خارجی در زمینه تولید و عرضه سیستم‌های پیجینگ تحت شبکه فعالیت می‌کنند، این سوال مطرح می‌شود که از میان این سیستم‌ها، کدام‌یک گزینه‌های مناسبی برای استفاده هستند؟ در پاسخ به این سوال، توصیه می‌کنیم از میان تمام برندهای موجود، به سراغ برندهای ایرانی بروید.

برندهای خارجی تولیدکننده پیجینگ تحت وب، معمولا خدمات رسمی در ایران ارائه نمی‌دهند. همین باعث شده است تا نتوانید در صورت بروز مشکل، به راحتی آن را رفع کنید. این در حالی است که برندهای ایرانی، دارای خدمات پشتیبانی هستند و در صورت نیاز، می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن از آن‌ها استفاده کنید.

کاربرد پیجینگ تحت شبکه

بهترین برند برای خرید انواع سیستم پیجینگ تحت شبکه

در میان تمام برندهایی که در حال حاضر انواع شبکه‌های پیجینگ‌ تحت‌ شبکه‌ را ارائه می‌دهند، شرکت جوان پردازش می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای خرید انواع این سیستم‌ها باشد. دلایل مختلفی برای انتخاب این مجموعه وجود دارند که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

قیمت مناسب محصولات جوان پردازش

یکی از دلایلی که باعث شده است تا محصولات جوان پردازش به انتخاب اول متقاضیان خرید پیجینگ تحت شبکه تبدیل شوند، قیمت مناسب آن‌ها است. این برند همواره تلاش می‌کند تا محصولات خود را با رقابتی‌ترین قیمت ممکن به دست مشتریان برساند.

کیفیت عالی سیستم‌های پیجینگ جوان پردازش

جوان پردازش تلاش می‌کند تا در عین ارائه محصولات خود با رقابتی‌ترین قیمت، از بهترین متریال برای ساخت آن‌ها استفاده کند. در نتیجه، در عین اینکه مبلغ مناسبی را برای خرید سیستم پیجینگ پرداخت می‌کنید، سیستمی را تحویل می‌گیرید که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و نمی‌توان از بابت کیفیت ایرادی از آن گرفت.

ارائه خدمات نصب و پشتیبانی

بسیاری از برندهای خارجی در داخل ایران خدمات نصب و پشتیبانی شبکه پیجینگ تحت شبکه را ارائه نمی‌دهند. همین باعث می‌شود تا بخواهید برای نصب و راه‌اندازی این شبکه به سراغ تعمیرکاران غیرمجاز بروید. اما شما در جوان پردازش، می‌توانید انواع خدمات مربوط به نصب، راه‌اندازی و پشتیبانی سیستم‌های پیجینگ تحت شبکه را دریافت کنید.

سیستم پیجینگ تحت شبکه را از کجا بخریم؟

برندهای مختلفی وجود دارند که در حال حاضر انواع سیستم‌های پیجینگ تحت شبکه را ارائه می‌دهند. در این میان، برند جوان پردازش می‌تواند با ارائه خدمات و محصولات نوین و عالی در این زمینه، بهترین گزینه برای شما باشد. شما می‌توانید همین حالا وارد وب‌سایت این مجموعه شوید و سیستم پیجینگ تحت شبکه مورد نظر خود را خریداری کنید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید این سیستم، کارشناسان جوان پردازش پاسخگوی شما خواهند بود.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا