هاست پرسرعت
تکنولوژی

گلکسی بوک 3 اولترا معرفی شد؛ رده بالاترین لپ تاپ سامسونگ از راه رسید

گلکسی بوک 3 اولترا معرفی شد؛ رده بالاترین لپ تاپ سامسونگ از راه رسید

کمپانی کره‌ای سامسونگ روز گذشته با برگزاری رویدادی اختصاصی از گوشی‌های سری گلکسی اس 23 و البته برخی محصولات دیگر خود از جمله مدل‌های جدید نوت بوک گلکسی بوک رونمایی کرد. سامسونگ سه مدل جدید از این نوت بوک‌ها را با عنوان گلکسی بوک 3 پرو، گلکسی بوک 3 پرو 360 و گلکسی بوک 3 اولترا معرفی کرده که در این بین، گلکسی بوک 3 اولترا (Galaxy Book 3 Ultra) بهترین و رده بالاترین مدل محسوب می‌شود. این لپ تاپ با طراحی جذاب و قدرت پردازشی فوق العاده خود می‌تواند رقیبی جدی برای برترین لپ تاپ‌های ویندوزی دنیا باشد. در ادامه با مرور مشخصات و ویژگی‌های گلکسی بوک 3 اولترا با دیجی رو همراه باشید.

گلکسی بوک 3 اولترا دارای صفحه نمایش 16 اینچی Dynamic AMOLED 2X با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز است. این لپ تاپ از پردازنده مرکزی اینتل Core i9-13900H نیرو می‌گیرد، در حالی که پردازش گرافیک که بر عهده چیپ گرافیکی انویدیا جی‌فورس RTX 4070 گذاشته شده است. این لپ تاپ همچنین دارای 32 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5 می‌باشد.

گلکسی بوک 3 اولترا

لپ تاپ رده بالای گلکسی بوک 3 اولترا دارای صفحه‌کلیدی در سایز کامل و با نور پس‌زمینه و ترک‌پد Windows Precision است. یک وب‌کم فول اچ‌دی هم روی صفحه نمایش وجود دارد که این لپ تاپ را به دستگاهی ایده‌آل برای کنفرانس‌های ویدیویی تبدیل می‌کند. این نوت بوک همچنین دارای گزینه‌های اتصالی مختلفی مانند پورت تاندربولت 4 (USB Type-C)، درگاه USB 3.2 Type-A، پورت HDMI 1.4، شیار کارت میکرو اس دی و جک 3.5 میلی متری هدفون است.

گلکسی بوک 3 اولترا انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 76 وات ساعت می‌گیرد که انتظار می‌رود طول عمر بالایی داشته باشد. همچنین، این دستگاه از شارژ سریع 100 وات هم پشتیبانی کرده و این امکان را فراهم می‌کند که در صورت خالی شدن باتری، به سرعت بتوان آن را مجدداً شارژ کرد.

گلکسی بوک 3 اولترا

در بخش نرم افزاری، گلکسی بوک 3 اولترا آخرین نسخه از سیستم عامل ویندوز 11 را به صورت از پیش نصب شده بر روی خود دارد. این لپ‌تاپ همچنین دارای برخی ویژگی‌ها مانند Expert RAW Auto Share است که به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر خام یا RAW را از گوشی هوشمند گلکسی خود به صورت خودکار به لپ تاپ منتقل کنند. از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ می‌توان به سوئیچ هوشمند گلکسی بوک (Galaxy Book Smart Switch)، اشتراک‌گذاری خصوصی (Private Share)، اشتراک‌گذاری سریع (Quick Share)، کنترل چندگانه سامسونگ (Samsung Multi Control)، سامسونگ پس (Samsung Pass)، صفحه نمایش دوم (Second Screen) و حالت استودیو (Studio Mode) اشاره کرد.

گلکسی بوک 3 اولترا

سوئیچ هوشمند گلکسی بوک این امکان را فراهم می‌کند تا به راحتی بتوان اطلاعات را از یک رایانه شخصی قدیمی به گلکسی بوک 3 اولترا منتقل کرد. از طرف دیگر، ویژگی کنترل چندگانه سامسونگ نیز به کاربران این اجازه را می‌دهد تا گوشی هوشمند گلکسی خود را با استفاده از صفحه کلید و ترک‌پد لپ تاپ کنترل کنند.

سامسونگ هنوز جزئیات قیمت گلکسی بوک 3 اولترا را اعلام نکرده. با این حال، انتظار می‌رود که این لپ تاپ به زودی در بازارهای منتخب جهام به فروش برسد. در ضمن این لپ تاپ تنها در یک اندازه 16 اینچی و در رنگ خاکستری در دسترس خریداران خواهد بود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا