هاست پرسرعت
تکنولوژی

گوشی خوش قیمت «آنر ایکس 8 ای» (Honor X8a) رونمایی شد

گوشی خوش قیمت «آنر ایکس 8 ای» (Honor X8a) رونمایی شد

پیش از شروع کنگره جهانی موبایل بارسلون (MWC 2023)، آنر یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه جدید را برای عرضه در بازارهای بین المللی معرفی کرد. این گوشی جدید «آنر ایکس 8 ای» (Honor X8a) نام داشته و مشخصاتی که در برابر قیمت خود ارائه می‌کند، کاملاً چشمگیر هستند. به عنوان مثال، یک صفحه نمایش بزرگ 90 هرتزی در جلوی بدنه و یک پردازنده قدرتمند از محصولات مدیاتک در دل این گوشی جای گرفته است. یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته آنر ایکس 8 ای، دوربین اصلی 100 مگاپیکسلی آن است. برای مطالعه جزئیات بیشتر در رابطه با مشخصات، قیمت و زمان عرضه آنر ایکس 8 ای در ادامه مطلب با دیجی رو همراه باشید.

آنر ایکس 8 ای طراحی بسیار مناسبی داشته و پنل پشتی آن به صورت صاف طراحی شده است. ماژول دوربین مربعی در قسمت عقب قرار گرفته و دارای 4 حلقه دایره‌ای است که سه تای آن‌ها مربوط به سنسورهای دوربین و یکی هم مربوط به فلاش LED است. لبه‌ها به صورت صاف طراحی شده‌اند و در سمت راست می‌توان دکمه‌های تنظیم صدا و پاور را مشاهده کرد. در جلوی بدنه هم حاشیه‌های بسیار باریکی در اطراف نمایشگر وجود داشته و یک حفره در مرکز نمایشگر برای تعبیه دوربین سلفی در نظر گرفته شده است.

آنر ایکس 8 ای

صفحه نمایش این گوشی هوشمند 6.7 اینچی است و وضوح فول اچ‌دی پلاس را ارائه می‌دهد. این پنل LCD دارای نرخ تازه‌سازی 90 هرتز بوده و توانایی نمایش حداکثر 16.7 میلیون رنگ را دارد. وظیفه پردازش اطلاعات در آنر ایکس 8 ای بر عهده تراشه مدیاتک هلیو G88 قرار گرفته و در کنار آن به 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی (غیر قابل ارتقاء) مجهز شده است.

برای عکاسی و فیلمبرداری، آنر ایکس 8 ای به یک دوربین سه‌گانه در پشت بدنه خود مجهز شده که از سنسور اصلی 100 مگاپیکسلی بهره می‌برد. دو دوربین دیگر هم یک عبارتند از یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی. در جلوی بدنه و داخل حفره نمایشگر نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای تهیه عکس‌های سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی وجود دارد.

آنر ایکس 8 ای

این گوشی هوشمند انرژی مورد نیاز خود را از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 وات تأمین می‌کند. در بخش نرم افزاری هم سیستم عامل Magic UI 6.1 مبتنی بر اندروید 12 به صورت پیش فرض نصب شده و به محض خارج کردن گوشی از جعبه قابل استفاده است. این گوشی 4G دارای بلوتوث نسخه 5.1، وای-فای 5 گیگاهرتزی، اسکنر اثر انگشت در کناره بدنه و اتصال NFC است.

آنر ایکس 8 ای در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و آبی عرضه می‌شود و در حال حاضر برای پیش خرید در بریتانیا با برچسب قیمت 220 پوند (265 دلار) برای نسخه پایه 6/128 گیگابایتی در دسترس است. جالب است بدانید کسانی که این گوشی را قبل از 14 فوریه (25 بهمن) پیش خرید کنند، یک دستبند هوشمند آنر بند 6 را هم به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا