هاست پرسرعت
تکنولوژی

گوشی رده پایین جدید سامسونگ با نام گلکسی M04 عرضه شد

گوشی رده پایین جدید سامسونگ با نام گلکسی M04 عرضه شد

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

گوشی گلکسی ام 04 (Galaxy M04) جدیدترین محصول رده پایین سامسونگ است که امروز در هند معرفی شد. این گوشی با حداکثر 8 گیگابایت حافظه رم همراه است که البته بخشی از آن از طریق فناوری RAM Plus تأمین می‌شود. فضای ذخیره‌سازی داخلی زیاد و باتری بزرگ از ویژگی‌های قابل توجه گلکسی M04 بوده و با وجود اینکه یک گوشی رده پایین است، اما سامسونگ عرضه دو به‌روزرسانی اصلی سیستم عامل را برای آن تضمین کرده است. با دیجی رو همراه باشید.

مشخصات و ویژگی‌های سامسونگ گلکسی M04

گلکسی M04

سامسونگ گلکسی ام 04 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی با پنل PLS LCD است که از وضوح اچ‌دی پلاس یا به طور دقیق‌تر 720 در 1600 پیکسل پشتیبانی می‌کند. نمایشگر این گوشی یک بریدگی کوچک و قطره‌ای شکل در قسمت فوقانی خود دارد که محلی برای تعبیه دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است. در پنل پشتی نیز می‌توان یک ماژول دوربین دوگانه متشکل از سنسورهای اصلی 13 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی را به همراه فلاش LED مشاهده کرد.

گلکسی M04

این گوشی رده پایین قدرت پردازشی خود را از یکی از تراشه‌های ساخت مدیاتک با نام هلیو P35 می‌گیرد و دارای 4 گیگابایت حافظه رم است. اما همان‌طور که در ابتدا هم گفتیم، می‌توان به کمک فناوری رم پلاس (رم مجازی) حداکثر 4 گیگابایت دیگر نیز از حافظه داخلی 128 گیگابایتی گوشی جدا کرده و به رم اختصاص داد. خوشبختانه، گلکسی M04 دارای شیار کارت میکرو اس دی است و می‌توان فضای ذخیره‌سازی آن را ارتقاء داد. این گوشی سیستم عامل OneUI مبتنی بر اندروید 12 را به صورت پیش فرض اجرا می‌کند و بنا به وعده‌ای که سامسونگ داده تا اندروید 14 ارتقاء خواهد یافت.

گلکسی M04

گلکسی ام 04 دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که حداکثر از شارژ 10 وات پشتیبانی می‌کند. در بخش اتصالات نیز این گوشی دارای ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت، 4G VoLTE، وای-فای، بلوتوث، GPS، پورت USB-C و جک 3.5 میلی متری هدفون است. همچنین، در غیاب اسکنر اثر انگشت، این گوشی به کاربران خود قابلیت تشخیص چهره را برای تأمین امنیت اطلاعات و باز کردن سریع قفل صفحه ارائه می‌کند. با توجه به برگه مشخصات گلکسی M04 به نظر می‌رسد این گوشی نسخه تغییر برند یافته‌ای از گلکسی A04e است که به تازگی در بازارهای جهانی عرضه شده است.

گلکسی M04

گلکسی M04 با قیمتی در حدود 104 دلار و در رنگ‌های مشکی و سبز عرضه شده است.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا