هاست پرسرعت
تکنولوژی

گوشی رده پایین نوکیا C02 به صورت بی‌سروصدا معرفی شد

گوشی رده پایین نوکیا C02 به صورت بی‌سروصدا معرفی شد

در آستانه برگزاری نمایشگاه سالانه 2023 MWC در شهر بارسلونا، HMD از یک گوشی رده پایین جدید با نام نوکیا C02 رونمایی کرد. این گوشی دارای مشخصاتی متوسط بوده، اما در عین حال برخی ویژگی‌های جالب مانند باتری قابل تعویض، رتبه‌بندی IP52 و جک هدفون 3.5 میلی متری را ارائه می‌دهد.

نوکیا C02 در جلوی بدنه خود به یک صفحه نمایش 5.45 اینچی LCD با وضوح +FWVGA و نسبت تصویر 18 به 9 مجهز شده است. یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت بدنه وجود دارد که بالای فلاش LED قرار گرفته است. چارچوب و پنل پشتی این گوشی از جنس پلی کربنات با بافت نانو ساخته شده که امکان برداشتن آن برای دسترسی به باتری قابل تعویض 3000 میلی آمپر ساعتی و همچنین شیار دو سیم کارت و کارت حافظه میکرو اس دی وجود دارد. گفتنی است که نوکیا C02 از طریق کانکتور قدیمی میکرو USB و با سرعت حداکثر 5 وات شارژ می‌شود.

نوکیا C02

در مورد مشخصات داخلی باید گفت HMD در این گوشی رده پایین از یک تراشه پردازشی چهار هسته‌ای ناشناس با سرعت کلاک 1.4 گیگاهرتز استفاده کرده و علاوه بر آن 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی از نوع eMMC 5.1 نیز در نظر گرفته است. در بخش نرم افزاری هم سیستم عامل اندروید 12 (نسخه Go) به صورت پیش فرض نصب شده و به محض در آوردن گوشی از جعبه قابل استفاده است. HMD برای نوکیا C02 عرضه دو ساله به‌روزرسانی‌های امنیتی را تضمین کرده اما در مورد آپدیت سیستم عامل چیزی نگفته است.

نوکیا C02 در رنگ‌های فیروزه‌ای تیره و زغالی عرضه خواهد شد، اما جزئیات قیمت و زمان عرضه آن هنوز اعلام نشده است.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا