هاست پرسرعت
تکنولوژی

یک مدل ارزان‌تر از «آنر 80 پرو» عرضه شد

یک مدل ارزان‌تر از «آنر 80 پرو» عرضه شد

چند وقتی بود که شایعاتی در مورد عرضه یک مدل ارزان قیمت‌تر از آنر 80 پرو به گوش می‌رسید و حال، این شایعات به واقعیت بدل شده‌اند. کمپانی چینی آنر به تازگی فروش نسخه‌ای ارزان‌تر و البته ضعیف‌تر از آنر 80 پرو را آغاز کرده که از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به مدل فعلی آنر 80 پرو به نظر می‌رسد اما برخی تفاوت‌های کلیدی با آن دارد.

بزرگترین تغییری که در این مدل جدید از آنر 80 پرو شاهد هستیم، صفحه نمایش تخت آن است. این نمایشگر هنوز هم از یک پنل 6.67 اینچی امولد است با فرکانس 120 هرتز استفاده می‌کند، اما وضوح تصویر آن به 2400 در 1080 پیکسل تقلیل یافته است. در قسمت فوقانی صفحه نمایش هم به جای دوربین دوگانه 50 + 2 مگاپیکسلی، از یک دوربین تک لنزه با سنسور 32 مگاپیکسلی استفاده شده است.

آنر 80 پرو
مدل اولیه آنر 80 پرو (سمت چپ) در کنار مدل ارزان‌تر و جدید همین گوشی (سمت راست)

تنظیمات دوربین پشتی نیز متفاوت است. در این نسخه جدید از آنر 80 پرو از همان دوربین اصلی 160 مگاپیکسلی استفاده شده اما به جای دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی با فوکوس ثابت آن را همراهی می‌کند. سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی اما بدون تغییر باقی مانده است.

نسخه جدید آنر 80 پرو همچنان از تراشه پردازشی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 با حداکثر 12 گیگابایت حافظه رم نیرو می‌گیرد و وظیفه تأمین انرژی هم به یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 وات سپرده شده است. در بخش نرم افزاری، این گوشی سیستم عامل اندروید 12 را در قالب رابط کاربری MagicOS 7 اجرا می‌کند.

آنر 80 پرو با صفحه نمایش در رنگ‌های مشکی، سبز و صورتی و با قیمتی معادل 530 دلار برای نسخه 12/256 گیگابایتی عرضه شده است.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا