هاست پرسرعت
تکنولوژی

یک نسخه ارزان‌تر از «ریلمی جی تی نئو 5» با سرعت شارژ 100 وات در راه است

یک نسخه ارزان‌تر از «ریلمی جی تی نئو 5» با سرعت شارژ 100 وات در راه است

ریلمی ماه گذشته گوشی جی تی نئو 5 (GT Neo 5) را با تراشه پردازشی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و بالاترین سرعت شارژ در دنیای گوشی‌های هوشمند معرفی کرد. حال، گزارش‌ها از چین نشان می‌دهند که این شرکت در حال کار بر روی مدل جدیدی است که احتمالاً «جی تی نئو 5 اس ای» (GT Neo 5 SE) یا «جی تی نئو 5 لایت» (GT Neo 5 Lite) نام دارد و مشخصات آن کمی کاهش یافته است.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط منبع معتبر Digital Chat Station، این گوشی دارای تراشه کوالکام SM7475 است که هنوز معرفی نشده و شایعه شده است که نام نهایی آن اسنپدراگون 7 نسل 2 خواهد بود. همچنین، گفته شده که در این گوشی دیگر خبری از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX890 و چراغ اعلان RGB در پشت بدنه نخواهد بود تا قیمت نهایی محصول کمتر شود.

ریلمی جی تی نئو 5

نسخه جدید جی تی نئو 5 دارای دوربین 64 مگاپیکسلی با سنسور Omnivision OV64M است که هنوز معرفی نشده است. در بخش طراحی نیز تغییراتی صورت گرفته و از جمله گفته شده که پنجره شفاف پشتی کنار گذاشته شده تا جای بیشتری برای قطعات اصلی دوربین باز شود.

مسلماً سرعت شارژ بزرگترین نقطه قوت مدل‌های دوگانه ریلمی جی تی نئو 5 است (یکی با توان 240 وات و دیگری با توان 150 وات). نسخه یعدی هم دارای یک باتری بزرگ 5500 میلی آمپر ساعتی خواهد بود اما سرعت شارژ این بار به 100 وات محدود شده که با معیارهای ریلمی کند محسوب می‌شود اما همچنان جزو سریع‌ترین نمونه‌های بازار موبایل است.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا