هاست پرسرعت
تکنولوژی

اصول طراحی سایت فروشگاهی فول امکانات با سایت ساز زرین

اصول طراحی سایت فروشگاهی فول امکانات با سایت ساز زرین

این روزها بیشتر مردم اکثر کارهای خود، از جمله خرید را به صورت اینترنتی انجام می دهند. از این رو طراحی سایت فروشگاهی بیشتر از هر وقت دیگری برای صاحبان کسب و کار ضروری است. اما هر سایتی نمی تواند موفقیت شما را در دنیای دیجیتال تضمین کند. به همین دلیل باید نهایت حساسیت را در طراحی سایت خود انجام دهید. یکی از این نکات ux سایت است.

ایجاد یک تجربه کاربری خوب (UX) با پیروی از بهترین شیوه های UX، بخش مهمی از ساخت یک وب سایت یا برنامه تجارت الکترونیکی است. که به افزایش فروش سایت شما تاثییر بسیار زیادی دارد.

UX در کل سفر مشتری، از لحظه ای که کاربر روی صفحه اصلی کلیک می کند تا تایید نهایی سفارش، نقش دارد. نادیده گرفتن بهترین روش‌های طراحی سایت می‌تواند با تجربه کاربری یکپارچه تداخل داشته باشد و باعث از دست دادن مشتریان شما شود.

در این مقاله، ما بهترین روش‌های طراحی سایت فروشگاهی را که می‌توانید برای بهینه‌سازی وب‌سایت یا اپلیکیشن تجارت الکترونیک خود استفاده کنید، گردآوری کرده‌ایم که توسط تیم کارشناسان تجربه کاربری سایت ساز زرین انتخاب شده‌اند.

اگر از این اصول به طور مداوم استفاده کنید، نرخ تبدیل در سایت فروشگاهی خود را بهبود می‌بخشید و تجربه کاربری ایجاد می‌کنید که باعث می‌شود بازدیدکنندگان و مشتریان شما برای خرید مجدد به سایت شما بازگردند.

1. به طراحی صفحه اصلی بیشتر اهمیت دهید

در بسیاری از موارد، صفحه اصلی شما اولین جایی است که کاربران وارد آن می شوند، بنابراین UX در این صفحه بسیار مهم است.

سعی کنید در صفحه اصلی از دسته بندی ها، توضیحاتی در مورد کسب و کار خود، تصاویر مناسب، ویدیو و … استفاده کنید. در طول سال، صفحه اصلی شما باید از رقبا متمایز باشد و همواره برای شما اعتماد و اعتبار ایجاد کند.

2. سادگی و سازگاری مهم هستند

هنگامی که کاربران وارد وب سایت شما می شوند، UX را در چند ثانیه ارزیابی می کنند. اگر خواندن، استفاده یا پیمایش سایت دشوار باشد، آنها فوراً آن را ترک کرده و به جای دیگری خواهند رفت.

طراحی ساده و منسجم UX به کاربران این امکان را می‌دهد تا به سرعت آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کرده و آنچه را که می‌خواهند انجام دهند، انجام دهند. بنابراین، در صورت امکان، طراحی UX شما باید از ساده‌ترین طراحی، استفاده کند.

سازماندهی سایت خود با یک سلسله مراتب واضح و منسجم باعث می شود تا کاربران شما راحت تر و سریع تر به سمت چیزی که می‌خواهند حرکت کنند. عملکرد جستجوی شما نیز باید به طور مداوم و منطقی عمل کند، اگر کاربران نتوانند آنچه را که به دنبال آن هستند در نوار جستجوی شما پیدا کنند، از یک رقیب دیدن خواهند کرد.

3. فرم ها را با دقت برنامه ریزی کنید

بیایید صادق باشیم: کاربران از پر کردن فرم ها متنفرند. فرم‌های طولانی با هزاران فیلد که کاربران باید آن‌ها را برای خرید پر کنند، می‌توانند نرخ تبدیل شما را کاهش دهند.

فرم های خود را با دقت برنامه ریزی کنید و فیلد های خود را به حداقل برسانید واطلاعات غیر ضروری نپرسید.

اصول طراحی سایت فروشگاهی فول امکانات با سایت ساز زرین

 

4. توضیحات محصول

یکی دیگر از اصول طراحی سایت فروشگاهی ارائه توضیحات مربوط به محصول است. توضیحات کوتاه اما پرمعنی محصول را برای کاربران جذاب می کند. معمولاً علاوه بر ارائه تصاویر مرتبط از محصول، توضیحات متنی نیز می تواند بسیار مفید باشد. در نتایج جستجو، این کلمات هستند که به شما کمک می کنند تا کاربران خود را پیدا کنید.

با نوشتن این توضیحات می توان تمامی محصولات را به راحتی مقایسه و بررسی کرد. مصرف کنندگان را به تصمیم گیری و خرید در مورد محصول تشویق کنید.

بهترین راه ارائه یک توضیح کوتاه است و در زیر می توانید به طور کامل ویژگی ها را توضیح دهید. البته فونت و اندازه متن نیز مهم است و باید مراقب آن باشید.

5. نظرات مشتریان

اغلب مشتریان از نظرات سایر کاربران برای خرید خود استفاده می کنند. افرادی که از محصولات و خدمات فروشگاه شما استفاده کرده اند، بازخوردهای مرتبطی را ارائه می دهند که به نفع مشتریان آینده خواهد بود. بخشی برای نمایش این نظرات ایجاد کنید تا مشتریان بتوانند از نظرات بیان شده توسط مخاطبان استفاده کنند.

ارائه نظرات به صورت امتیاز یا ثبت آنها در قالب متن می تواند برای خرید برخی از مشتریان بسیار مفید باشد. این عنوان را در پایین صفحه و در محل مناسب قرار دهید.

6. سرعت وب سایت

هیچ کس صفحات با بارگذاری آهسته را دوست ندارد. صرف زمان زیادی برای بارگذاری صفحه و صرف زمان زیادی برای دسترسی به صفحه برای کاربران بسیار ناخوشایند است. این باعث می شود مشتریان شما قبل از ورود، سایت را ترک کنند.

اصول طراحی سایت فروشگاهی فول امکانات با سایت ساز زرین

 

شرکت طراحی سایت، سایت ساز زرین

علاوه بر هزینه های بالای برنامه نویسی و رقابت شدید، طراحی وب می تواند گیج کننده باشد. بنابراین، یادگیری نکات مفید در مورد نحوه شروع پروژه طراحی وب خود ضرری ندارد. این راهنمای عمیق دارای اطلاعات دقیقی است که به شما کمک می کند تا عوامل مختلفی را که برای اطمینان از اجرای روان پروژه طراحی وب حیاتی هستند در نظر بگیرید.

طراحی و توسعه یک وب‌سایت بی‌نقص کار هرکسی نیست. با این حال، اگر مراحل بالا را به دقت دنبال کنید، مطمئناً می توانید کل فرآیند طراحی وب را بسیار راحت تر کنید.

با این حال، اگر احساس می کنید که به تخصص فنی نیاز دارید، همیشه می توانید با بهترین شرکت طراحی وب که خدمات طراحی وب عالی را با هزینه مقرون به صرفه ارائه می دهد، تماس بگیرید. چه به دنبال یک طراحی وب واکنش گرا یا یک وب سایت تجارت الکترونیک باشید، همیشه می توانید از کارشناسان کمک بگیرید!

اما شاید این سوال به وجود بیاید که چگونه به این شرکت ها اعتماد کنیم؟ مفتخریم که بگوییم شرکت سایت ساز زرین با بیش از 10 سال سابقه در این حوزه با بهترین قیمت طراحی سایت و برترین کیفیت، قدرتمند ترین سایت ها را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا با همکاران ما جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.

همچنین با خرید سایت از بهترین فروشگاه ساز یعنی سایت ساز زرین، می توانید برای کسب و کار خود در بازار بزرگ اینترنت سهمی داشته و مشتریان خوبی نیز از این طریق پیدا کنید.

اگر تمایل به کسب درآمد از اینترنت را داشته باشید، اولین قدم مهم در این زمینه، ساخت سایت و راه اندازی سایت برای خود می باشد. تنها کافی است از میان وب سایت های آماده سایت سازان، وب سایت مورد نظر خود را انتخاب کنید؛ راه اندازی و تحویل سایت به همراه هاست و دامنه را به ما بسپارید. همچنین اگر تمایل داشته باشید، ما می توانیم وب سایت شما را به موتور های جستجو از جمله گوگل معرفی کنیم تا سایت شما هم در صفحات گوگل سهمی داشته باشد.

این مقاله از وب سایت سایت ساز برگرفته شده است.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا