هاست پرسرعت
تکنولوژی

اپل آماده عرضه گوشی جدیدی با نام «آیفون اولترا» در سال 2024 می‌شود!

اپل آماده عرضه گوشی جدیدی با نام «آیفون اولترا» در سال 2024 می‌شود!

طبق آنچه که در خبرنامه بلومبرگ آمده، اپل به طور جدی در حال بررسی مدل اولترا از گوشی‌های آیفون است. این مدل قرار است بالاتر از مدل‌های پرو و پرو مکس قرار گرفته و البته گران‌تر نیز باشد.

در این خبرنامه، مارک گورمن از خبرنگاران سرشناس بلومبرگ به صحبت‌های تیم کوک استناد کرده که در پاسخ به سرمایه‌گذاران شرکت در خصوص پایدار بودن افزایش میانگین قیمت گوشی‌های آیفون گفته است مردم بسیار مایل هستند بهترین چیزی را که می‌توانند بخرند و در این زمینه حداکثر توان خود را به کار می‌گیرند. گزارش شده که کوک آیفون را “جزئی” از زندگی مردم می‌داند و معتقد است آن‌ها از گوشی‌های این شرکت برای پرداخت‌ها و ذخیره داده‌های بانکی، کنترل لوازم خانگی هوشمند و مدیریت سلامت خود استفاده می‌کنند.

طبق گزارش‌ها، اپل برای رونمایی از پنجمین مدل آیفون با پسوند اولترا در کنار مدل‌های معمولی، پلاس، پرو و ​​پرو مکس بسیار آماده است. احتمال دارد این شرکت مدل جدید آیفون را در اوایل سال 2024 عرضه کند. اپل در حال حاضر از پسوند اولترا تنها برای قدرتمندترین پردازنده M1 و رده بالاترین ساعت اپل واچ خود استفاده می‌کند.

اپل آیفون

چیزی که مشخص نیست و گورمن نیز حدسی در مورد آن نداشته، این است که آیفون اولترا چه ویژگی‌های جدیدی را برای توجیه جایگاه بالاتر خود ارائه خواهد کرد؟! آقای گورمن بعید می‌داند که این مدل یک آیفون تاشو باشد، زیرا طبق گزارش‌ها اپل فعلاً تلاش‌های خود برای تولید محصول تاشو را بر روی دستگاه‌های بزرگ‌تری مانند لپ تاپ متمرکز کرده و احتمالاً تا سال 2024 خبری از آیفون تاشو نخواهد بود.

آیفون اولترا ممکن است نمایشگری حتی بزرگ‌تر از آنچه در مدل‌های پرو مکس دیده‌ایم داشته باشد. در ضمن، دوربین‌های بهتر و پردازنده سریع‌تر می‌توانند از ویژگی‌های این مدل جدید باشند. اما تا قبل از سال 2024 و عرضه احتمالی آیفون اولترا، انتظار می‌رود اپل در سال جاری میلادی بالاخره دوربین زوم پریسکوپ را به سری آیفون 15 بیاورد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا