هاست پرسرعت
تکنولوژی

ایلان ماسک از تغییرات رابط کاربری و اضافه شدن ویژگی‌های جدید به توییتر خبر داد

ایلان ماسک از تغییرات رابط کاربری و اضافه شدن ویژگی‌های جدید به توییتر خبر داد

ایلان ماسک به تازگی اعلام کرده که به زودی تغییراتی در رابط کاربری توییتر اعمال خواهد شد و در عین حال قرار است ویژگی‌های جدیدی نیز به این پلتفرم اضافه شوند. این خبر را میلیاردر معروف با انتشار یک توییت اعلام کرده و در ادامه به بررسی بیشتر جزئیات آن می‌پردازیم. با دیجی رو همراه باشید.

مدیر عامل و مالک وب سایت میکروبلاگینگ توییتر اظهار داشت که تغییرات عمده جدیدی در این پلتفرم ایجاد خواهد شد. ماسک اواخر این هفته ویژگی جدیدی را معرفی خواهد کرد که به کاربرانش امکان می‌دهد بین توییت‌های توصیه شده و دنبال شده در جدول زمانی آن‌ها حرکت کنند. در حالی که مدیر اجرایی توییتر این جزئیات را به اشتراک گذاشته، اما هنوز مشخص نیست که تغییرات واقعاً چگونه خواهند بود، چرا که هنوز هیچ پیش نمایشی از این ویژگی ارائه نشده است.

توییتر

علاوه بر این، مشخص نیست که آیا ویژگی جدید در انحصار اپلیکیشن توییتر در گوشی‌های هوشمند خواهد بود یا به نسخه تحت وب نیز راه خواهد یافت. ایلان ماسک همچنین اظهار داشته که شرکت متبوعش در تلاش است تا اصلاحاتی اساسی را در رابط کاربری ایجاد کند. یکی از این تغییرات کلیدی آن است که یک دکمه نشانک یا بوکمارک در بخش جزئیات توییت اضافه خواهد شد. با اینکه نشانه‌گذاری توییت‌ها مدتی است در دسترس قرار گرفته، اما این برای استفاده از آن معمولاً باید چندین کلیک انجام داد و به سادگی امکان‌پذیر نیست.

توییتر این تغییرات رابط کاربری را یک هفته پس از اضافه شدن ویژگی‌های جدید اعمال خواهد کرد. در نهایت باید اشاره کنیم که این شرکت همچنین در حال برنامه‌ریزی برای ارائه یکی از مورد انتظارترین ویژگی‌ها است که به کاربران اجازه می‌دهد توییت‌های طولانی منتشر کنند. این ویژگی اوایل ماه آینده میلادی به توییتر اضافه خواهد شد، اما فعلاً جزئیات بیشتری از آن ارائه نشده است.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا