هاست پرسرعت
تکنولوژی

نگاهی به جدیدترین اطلاعات فاش شده از گلکسی A24 فایو جی

نگاهی به جدیدترین اطلاعات فاش شده از گلکسی A24 فایو جی

سامسونگ به تازگی از گوشی رده پایین گلکسی A14 فایو جی رونمایی کرده است و اکنون شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه گلکسی A34 فایو جی و گلکسی A54 فایو جی هم ممکن است طی یک ماه آینده معرفی شوند. همچنین گفته می‌شود که این شرکت کره‌ای در حال کار بر روی گلکسی A24 فایو جی است. در همین زمینه، پایگاه خبری GalaxyClub.nl با انتشار گزارشی جدید، اطلاعات کلیدی دوربین A24 فایو جی را فاش کرده است.

به گفته این نشریه، گلکسی A24 فایو جی به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود و در کنار آن از یک لنز 5 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز بهره خواهد برد. به این ترتیب، به نظر می‌رسد در این گوشی ارزان قیمت خبری از سنسور تشخیص عمق نخواهد بود و این تاحدودی عجیب است.

در ادامه گزارش نیز اشاره شده که گلکسی A24 فایو جی به دوربین جلویی 13 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. برای یادآوری، بد نیست بدانید که مدل نسل قبلی این سری یعنی گلکسی A23 فایو جی که سال گذشته معرفی شد، دارای دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی و دوربین چهارگانه پشتی با سنسورهای 50 مگاپیکسل (اصلی)، 5 مگاپیکسل (فوق عریض)، 2 مگاپیکسل (تشخیص عمق) و 2 مگاپیکسل (ماکرو) بود.

در این گزارش همچنین آمده است که گلکسی A24 فایو جی مانند نسل قبلی خود از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد که از شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می‌کند، اما شارژر در بسته‌بندی خرده فروشی آن وجود نخواهد داشت.

گلکسی A23 فایو جی
گلکسی A23 فایو جی

مشخصات گلکسی A23 فایو جی

برای اینکه بیشتر با سری گلکسی A2x سامسونگ آشنا شوید، بد نیست نگاهی به مشخصات مدل سال گذشته بیندازید. گلکسی A23 فایو جی دارای یک پنل 6.6 اینچی PLS LCD با بریدگی قطره‌ای شکل است که رزولوشن +FHD و نسبت تصویر 20 به 9 داشته و با شیشه گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود. این گوشی سیستم عامل اندروید 12 را در قالب رابط کاربری One UI اجرا می‌کند و برای امنیت بیشتر به یک اسکنر اثر انگشت در کناره بدنه خود مجهز شده است.

برای عکاسی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و سیستم دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی در دسترس کاربران بوده و وظیفه تأمین انرژی را هم یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 وات بر عهده دارد. گلکسی A23 فایو جی از تراشه پردازشی اسنپدراگون 695 نیرو می‌گیرد و با حداکثر 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی عرضه شده است که البته به واسطه وجود درگاه کارت میکرو اس دی، می‌توان فضای ذخیره سازی را ارتقاء داد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا