هاست پرسرعت
تکنولوژی

مشکل عجیب سری گوگل پیکسل 6؛ ظاهر شدن لکه تیره روی نمایشگر!

مشکل عجیب سری گوگل پیکسل 6؛ ظاهر شدن لکه تیره روی نمایشگر!

سری گوگل پیکسل 6 در سال 2021 عرضه شد و تحسین‌های بسیاری را در سراسر جهان به همراه داشت. با این حال، گوشی‌های این سری بلافاصله بعد از عرضه و به محض اینکه به دست خریداران رسیدند، با مشکلات متعدد نرم افزاری روبرو شدند. در حالی که بسیاری از این مشکلات در فاصله کم و با عرضه آپدیت‌هایی برطرف شدند، اما به نظر می‌رسد که برخی از گوشی‌های پیکسل 6 اکنون با یک مشکل مرموز سخت افزاری روبرو شده‌اند که بسیار جدی‌تر است. با دیجی رو همراه باشید.

به گفته تعدادی از کاربران انجمن ردیت (Reddit)، گوشی‌های پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو با مشکل عجیبی روبرو هستند که نمایشگر این مدل‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. یکی از کاربران گفته که گوشی او از نوع پیکسل 6 پرو، دارای یک دایره یا لکه تیره رنگ بر روی نمایشگر است. البته، این مسئله اتفاقی نیست که تنها برای یک گوشی افتاده باشد، زیرا سایر کاربران ردیت نیز ادعا کرده‌اند که در گوشی پیکسل آن‌ها هم یک چنین لکه تیره رنگ و مرموزی مشاهده شده است. ظاهراً این لکه تیره معمولاً فقط از یک زاویه خاص قابل مشاهده است و با نگاه کردن مستقیم به صفحه نمایش نمی‌توان متوجه آن شد.

گوگل پیکسل 6

علاوه بر این، وقتی صفحه نمایش روشن است، این لکه تیره قابل مشاهده نیست و از همین رو می‌توان گفت به طور مستقیم تأثیر منفی بر تجربه کاربری گوشی ندارد. به گفته برخی کاربران، این لکه‌ها ممکن است به واسطه ورود هوا یا وجود مقداری رطوبت در زیر شیشه صفحه نمایش ایجاد شده باشد. یکی از کاربران ردیت اظهار داشته که:

همسر من مورد مشابهی را در گوشی P6 خود تجربه کرده است. جایی خواندم که اسید سیتریک می‌تواند به روکش صفحه نمایش آسیب برساند. او چند ساعت قبل از اینکه ما لکه تیره رنگ روی نمایشگر را ببینیم، مشغول درست کردن کیک لیمو بود و از همین رو می‌توانم بگویم احتمال زیادی وجود دارد که مسئله مربوط به لیمو و اسید آن باشد.

گوگل پیکسل 6

یکی از صاحبان پیکسل 6 ادعا کرده که روی گوشی او حدود 12 لکه تیره کوچک وجود دارد. در حالی که یکی دیگر نیز چنین اظهار داشته:

من هم دو لکه روی گوشی خود دارم و به نظرم می‌دانم مشکل از چیست! دیدم که چطور یک قطره مایع روی صفحه نمایش افتاد و لکه را بر جای گذاشت. به نظر می‌رسد محافظ روغن صفحه نمایش ایراد دارد.

فعلاً برای اظهارنظر قطعی در این مورد زود است و باید دید آیا مشکل جدیدی که گربیان‌گیر سری پیکسل 6 شده، تقصیر کاربران است یا یک نقص سخت افزاری است که به مرور زمان خود را نشان می‌دهد. نظر شما چیست؟ آیا شما هم با چنین مشکلی در گوشی خود مواجه شده‌اید؟ نظرات و تجربیات خود را حتماً از طریق بخش کامنت‌ها در زیر همین مطلب با ما و دیگر خوانندگان دیجی رو در میان بگذارید.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا