هاست پرسرعت
تکنولوژی

به این دلایل طراحی اپلیکیشن خود را به شرکت حرفه ای بسپارید

به این دلایل طراحی اپلیکیشن خود را به شرکت حرفه ای
بسپارید

ساخت اپلیکیشن اختصاصی ممکن برای بسیاری مشاغل که تمایل به ایجاد این نوع پلتفرم دارند، یک چالش محسوب شود. شیوه های مختلفی برای این کار در دسترس است اما این پرسش؛ که ” کدام روش توسعه نرم افزار موبایل از هر نظر بهتر است و علاوه بر صرفه اقتصادی در بلند مدت، نتیجه مطلوب تری به کسب و کار من ارائه میدهد؟ ” به بحث داغ این روزهای جامعه فعال و یا علاقمند به تجارت الکترونیک بدل شده است!

در این میان افرادی هستند که باور دارند بطور قطع نمیتوان در این باره حرف زد و چنین سوالی، پاسخ صریحی ندارد. در حالی که فعالان و متخصصین IT و برنامه نویسی اپلیکیشن با سابقه معتقدند با بررسی برخی جوانب حائز اهمیت در زمینه سفارش کالای دیجیتال که در این مقاله نیز به آنها خواهیم پرداخت، به راحتی می توان دریافت که به صرفه ترین و مطمئن ترین شیوه سفارش و ساخت برنامه موبایل در حال حاضر، برونسپاری  (Outsourcing) پروژه اپلیکیشن به یک شرکت معتبر و دارای سابقه فعالیت حرفه ای است. مزایا و مواردی که در این مطلب مورد بررسی قرار خواهیم داد عبارتند از مقیاس پذیری، استخدام چندین تیم متخصص، کاهش هزینه و بازگشت سرمایه، بهبود مدیریت و دریافت خدمات پس از فروش.

به این دلایل طراحی اپلیکیشن خود را به شرکت حرفه ای بسپارید

آسان ترین شیوه سفارش اپ؛ برون سپاری پروژه اپلیکیشن

مقابل شیوه برونسپاری همواره رقبایی وجود داشته اند که در مقام مقایسه، نسبت به این روش از مزایای کمتری برخوردارند. استخدام برنامه نویس و استفاده از اپلیکیشن سازها از جمله سایر گزینه هایی است که ممکن است انتخاب کنید. ممکن است بپرسید ” مبنای انتخاب چیست و با چه معیارهایی باید بهترین روش را برای پروژه اپ کسب و کار خود انتخاب کنیم؟ ” باید بگوییم که جواب، در اختیار خودتان است و همه چیز، به نیازهای حرفه مورد فعالیت شما بستگی دارد!

بهترین روش را برای سفارش اپلیکیشن انتخاب کنید!

ممکن است هزینه حداقلی برای سرمایه گذاری در سفارش نرم افزار برای شما در اولویت باشد و یا بخواهید با صرف بودجه کافی، یک نتیجه ایده آل و مطمئن بگیرید، در نهایت تصمیم گیرنده صاحب امتیاز کسب و کار خواهد بود و هزینه ای که در نظر گرفته اید نقش مهمی در روش مناسب سفارش اپ شما دارد. بنابراین بسیار اهمیت دارد که بتوانید مطابق با نیازها و هزینه های شرایط فعلی حرفه خود، تصمیمات لازم را در راستای توسعه نرم افزار اتخاذ کنید. در ادامه، به بررسی مزایای واگذاری پروژه اپلیکیشن خواهیم پرداخت و با اولین مورد یعنی تجربه و دانش وسیع تر شرکت ها نسبت به افراد شروع میکنیم.

1. تجربه و دانش گسترده تر مجموعه های توسعه اپلیکیشن

اگر بخواهیم مهم ترین دلیل اینکه چرا باید طراحی و توسعه نرم افزار خود را به یک شرکت معتبر نرم افزاری بسپارید بیان کنیم، بطور خلاصه از مقیاس پذیری تیم ها و مجموعه ها نسبت به برنامه نویس ها خواهیم گفت. توسعه دهنده ای که استخدام می کنید، هرچقدر هم در زبان کد نویسی، مهارت های مدیریت پروژه، دقت و سرعت اجرای کدها و… تبحر کافی را داشته باشد و دارای نمونه کارها و تجارب بسیاری نیز باشد، بطور معمول یک شرکت نرم افزاری تجربه بیشتری دارد. بعلاوه اینکه در صورت اعتماد و واگذاری ساخت اپلیکیشن به یک شرکت شناخته شده و دارای اعتبار کشوری، مسئولیت های بیشتری برای تیم های فعال در توسعه سفارش شما ایجاد میکند. به این معنا که مجموعه های فعال در این شرکت ها معمولا بطور مرتب بررسی میشوند و کیفیت پروژه های خروجی آنها بطور مداوم مورد کنترل قرار می گیرند. چرا که اعتبار برند شرکت تا میزان زیادی به نمونه های کار شده بستگی دارد و این موضوع، تعهد شدیدی برای اعضای فعال و مرتبط پروژه ایجاد میکند.

2. بکارگیری چندین متخصص در مراحل مختلف فرایند توسعه اپ

بسیاری صاحبان اپلیکیشن تنها با تکیه به همین ویژگی برونسپاری نرم افزار کسب و کار خود را انجام میدهند، چرا که به تنهایی میتواند ضامن کیفیت بخش زیادی از مراحل ساخت برنامه باشد. استخدام یک طراح رابط و تجربه کاربری ( UI / UX ) و بطور مستقل، استخدام یک برنامه نویس ممکن است چالش های زیادی برای شما ایجاد کند. حتی مصاحبه، تایید صلاحیت و استخدام تنها یک کارمند نیز ممکن است برای افرادی که سابقه ای در این زمینه نداشته اند، ممکن است دغدغه بزرگی تلقی شود. برای کارهای طراحی، UX ریسرچینگ، کدنویسی و… نیاز دارید تا از دانش تخصصی در تکمیل سفارش خود کمک بگیرید. در صورت برونسپاری پروژه اپلیکیشن خود تیم های متخصص بطور جداگانه و مستقل در هریک از بخش های مربوط به طراحی، تحقیقات محصول و بازار، برنامه نویسی و اجرا و… مشغول به کار خواهند شد و بابت همه عوامل تاثیر گذار در نتیجه، خیالتان آسوده خواهد بود. برخی از شرکت های نرم افزاری، متخصصین حرفه ای در زبان های جدید و رایج مانند کاتلین دارند که امتیاز بزرگی برای سفارش شما خواهد بود..

3. کاهش هزینه تمام شده و بازگشت سرمایه در صورت برونسپاری پروژه اپلیکیشن

محاسبه هزینه نهایی و تمام شده ساخت برنامه، کمی پیچیده تر از آن است که بنظر می رسد! در حقیقت، برای توسعه و برنامه نویسی یک نرم افزار تلفن همراه، اقدامات متعددی انجام می شود که هریک از آنها نیازمند صرف هزینه و سرمایه است. با انجام برونسپاری سفارش خود به یک شرکت نرم افزاری با تجربه، مجموعه این اقدامات را از جمله طراحی پرسونا، ریسرچ بازار هدف، طراحی ظاهر بصری و تعیین تجربه کاربر و… در یک اقدام واحد متمرکز میکنید و تا میزان جالب توجهی از قیمت تمام شده اپ موبایل کسب و کار خود می کاهید. بعلاوه، درصد اطمینان و میزان آسودگی خاطر در برونسپاری بیشتر خواهد بود، چرا که تخصص تیم ها و اعتبار مجموعه شناخته شده ای که انتخاب کرده اید، همواره قابل استعلام، بررسی و پیگیری است. تمام این ویژگیها سبب حصول یک نتیجه ایده آل خواهند شد و سرمایه صرف شده را تا چندین برابر به شما و کسب و کارتان باز می گردانند.

4. برخورداری از پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت های نرم افزاری

بهره برداری از یک اپلیکیشن، با ساخت آن تمام نمی شود و همواره نیاز به اقدامات و خدمات پس از فروش وجود دارد. نرم افزار شما پس از طراحی و برنامه نویسی باید بطور مداوم آپدیت شود و مطابق نیازهای کاربران، تغییر یابد. چرا که رقبای شما در صنعت eCommerce هرگز در سکون نخواهند بود و در هر بروزرسانی، بهتر و بهتر خواهند شد! علاوه بر این، در محصولات دیجیتال مانند اپ و وبسایت، همواره احتمال بروز خطا و اشکالات زیرساختی احساس می شود. در نسخه های مختلف تلفن همراه، android یا ios، تغییرات منتشر شده ایجاب میکنند که نسخه برنامه خود را با آنها تطبیق دهید. در حال حاضر، شرکت های نرم افزاری دارای اعتبار در کشور فعالیت میکنند که از تمام پشتیبانی های لازم مشتریان خود حمایت میکنند و خدمات آنها نیز از کیفیت کاملا مناسبی برخوردار است. در سایر روش ها، ممکن است چالش های زیادی برای بهبود اپلیکیشن پس از انتشار برای شما ایجاد شود.

5. بهبود مدیریت و تمرکز در فعالیت های هسته ای و اصلی کسب و کار اپلیکیشن

مدیریت یک حرفه و کسب و کار امروزی به هیچ عنوان کار راحتی نیست! به خصوص با افزایش رقابت ها در بازار فعلی بسیاری اصناف و مشاغل انلاین، این تمرکز و مدیریت، دشوار تر و چالش برانگیز تر از پیش در جریان است. به عنوان یک مدیر استارتاپ، فعالیت های متعددی وجود دارد که بطور روزانه، هفتگی و ماهانه باید مدیریت کنید، در غیر این صورت بقای حرفه خود را به خطر انداخته اید. برون سپاری پروژه اپلیکیشن به شما امکان انعطاف بیشتری برای تغییرات احتمالی و پیش بینی نشده برنامه کاری تان می دهد و بازدهی زمان و انرژی صرف شده را تا حد زیادی بهبود می بخشد. حتی اگر مسئولیت صفر تا صد پروژه را به کارمندان خود نیز واگذار کنید، همچنان ظرفیت بیشتری از مجموعه کاری خود اشغال کرده اید و اضافه کردن تسک ها و فعالیت های فرعی ممکن است اقدام چندان منطقی بنظر نرسد.

برونسپاری سایت اختصاصی برای ساخت وبسایت؛ همچنان بهترین روش!

مزایایی که اشاره کردیم، برای برونسپاری پروژه طراحی سایت اختصاصی نیز صادق است. در حقیقت، با اینکه اپلیکیشن و وبسایت، دو پلتفرم مختلف اند اما هردو در دسته بندی عمده ترین محصولات دیجیتال قرار می گیرند و این اشتراک در دسته بندی، سبب ایجاد شباهت های بسیاری شده است. بطور قطع میتوان گفت تمام موارد اشاره شده در این مطلب را میتوان دلایلی برای برونسپاری سایت اختصاصی نیز می توان تلقی کرد و از مجموع این مزایا در گسترش کسب و کار نهایت بهره را برد.

به این دلایل طراحی اپلیکیشن خود را به شرکت حرفه ای بسپارید

کلام آخر

در انتها به خاطر داشته باشید که شاید برونسپاری محصول دیجیتال یک روش مدرن و بهینه برای سفارش نرم افزار محسوب شود، اما هر مجموعه ای نیز ممکن است شرایط لازم را برای جلب اعتماد شما و کسب و کارتان نداشته باشد! بسیار ضرورت دارد پیش از قطعی کردن سفارش خود، تحقیقات لازم را انجام دهید، نمونه کارها را بررسی کنید، از کارفرمایان و مشتریان پیشین سوال کنید و با اطمینان، انتخابتان را نهایی سازید. مطمئن باشید که مجموع مزیت های مقیاس پذیری، بکار بردن چندین تیم متخصص، کاهش هزینه ها و بازگشت سرمایه، بهبود مدیریت و دریافت پشتیبانی و خدمات پس از فروش، تجربه خوبی را برای شما رقم خواهد زد؛ به شرطی که در ابتدای کار، تحقیقات لازم را انجام دهید.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا