هاست پرسرعت
تکنولوژی

خرید اشتراک جت برینز با بهترین قیمت از جعو استور

خرید اشتراک جت برینز با بهترین قیمت از جعو استور

اکانت جت برینز تنها نقطه تعامل شما برای محصولات و خدمات JetBrains است. خرید اکانت این پلتفرم امکان دسترسی آسان و ایمن به مجوزهای شما، ارتقای یکپارچه را فراهم می‌کند و مهاجرت به سخت افزار جدید را آسان تر می‌کند.  برای مشتریان تجاری، یک حساب JetBrains یک راه حل ساده و آسان برای دسترسی و مدیریت خریدها، توزیع مجوزها به کاربران، مشاهده تاریخچه سفارشات و موارد دیگر است. حساب جت برینز امکان ثبت محصولات JetBrains و استفاده از دعوت نامه ها را برای مدیریت و توزیع مجوزهای خریداری شده را نیز ارائه می‌دهد.

در واقع می‌توان گفت جت برینز یک فروشنده نرم افزار جهانی است که در ایجاد ابزارهای هوشمند و افزایش بهره وری برای توسعه دهندگان نرم افزار و تیم ها تخصص دارد. با خرید اکانت جت برینز از وب سایت های فروشگاهی معتبر نظیر جعو استور می‌توانید به سرویس ها و خدمات متنوع آن دسترسی داشته باشید و از قابلیت های ویژه آن بهره مند شوید.

جت برینز و برنامه نویسان

جت برینز یکی از پلتفرم های بسیار هوشمند با سرویس های متنوع است که به کاربران در نوشتن کدهای برنامه نویسی در پلتفرم های مختلف .NET، Java، Ruby، Python، PHP، JavaScript، C# و C++  کمک می‌کند. جت برینز برای تمامی دیوایس ها و سیستم عامل‌ ها ارائه می‌شود و دارای سیستم خطایابی خودکار است و قابلیت نصب پلاگین، بازیابی تنظیمات از برنامه قبلی، قابلیت تغییر ظاهر کدها به صورت دلخواه و همچنین قابلیت نصب آسان را ارائه می‌کند و از همین جهت در بین برنامه نویسان بسیار محبوب است.  تاثیر جت برینز در روند برنامه نویسی را نمی‌توان نادیده گرفت؛ این پلتفرم دارای طیف گسترده ای از ابزارهای توسعه دهنده است که اکثر زبان های برنامه نویسی را پشتیبانی می‌کند و به کاربران در ایجاد برنامه های جدید و باکیفیت کمک می‌کند. اشتراک جت برینزجت برینز همچنین یک مدل مجوز مبتنی بر اشتراک را برای محصولات منتخب در 2 نوامبر 2015 اتخاذ کرد که این مدل جدید به مشتریان امکان می‌دهد برای یک یا چند محصول اشتراک ماهانه و سالانه را خریداری کنند. تمدید اشتراک این پلتفرم اکانت جت بریتز را فعال نگه می‌دارد و به شما امکان می‌دهد به ‌طور مداوم آخرین نسخه‌های محصولات را هنگام انتشار نصب و استفاده کنید. مدل مجوز مبتنی بر اشتراک جت برینز نیز مجوز بازگشت سرویس ها را به صورت دائمی اعطا می‌کند. اگر شما نیز به عنوان یک برنامه نویس قصد خرید اشتراک جت برینز و استفاده از سرویس های آن را دارید، می‌توانید به وی سایت رسمی فروشگاه جعو استور مراجعه نمایید.

قابلیت ها و ویژگی های اشتراک جت برینز

جت برینز یک شرکت و همچنین مجموعه ای از ابزارهای توسعه نرم افزار است که دارای IDE ها، ابزارها، کامپایلرها و غیره می‌باشد. پلتفرم جت برینز به خصوص به دلیل پیشرفته ترین نرم افزار تکمیل کد، سبک و غیره شناخته شده است.  محبوب ترین IDE ویژگی های موجود در (بیشتر) IDE های آنها را فهرست می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که طیف وسیعی از نرم افزارهای جت برینز را به صورت رایگان دریافت کنید.

توجه داشته باشید که همه   IDE های جت برینز عمدتاً دارای ویژگی ها و مجموعه ابزارهای یکسانی هستند و بدیهی است که بسته به زبان تا حدودی با هم تفاوت دارند، اما به طور کلی عملکرد یکسانی دارند.

IntelliJ

جت برینز بیشتر محبوبیت خود را در بازار IDE با IntelliJ IDEA به دست آورد. این  IDE شاید بهترین گزینه برای جاوا باشد که امروزه جزو استانداردهای پیشرو است.

WebStorm و PhpStorm

این IDE نیز فوق العاده است و برای توسعه HTML، جاوا اسکریپت و PHP (همراه با اکثر زبان های برنامه نویسی مبتنی بر وب دیگر) استفاده می‌شوند.

PyCharm

PyCharm احتمالا شناخته شده ترین IDE پایتون است.  این IDE  واقعاً کارکردهای بسیار زیادی را در یک برنامه برای توسعه پایتون گرد هم می‌آورد و سیستم ماژول های آن نیز فوق العاده است.اشتراک جت برینز

چرا اکانت جت‌ برینز؟

در حالی که همه IDE ها اساساً هدف یکسانی دارند، اما هر کدام شامل مجموعه ای از ابزارها و میانبرهای خاص خود هستند که باید قبل از انتخاب آن ها را در نظر بگیرید.  IntelliJ یکی از مفیدترین و محبوب ترین محیط های توسعه یکپارچه برای جاوا است.  این IDE که توسط Jetbrains توسعه یافته است، مملو از ویژگی های مفیدی است که از توسعه سریع کد پشتیبانی می‌کند و به نظارت و بهبود کیفیت کد شما کمک می‌کند. IntelliJ جت برینز یک تجربه یکپارچه ارائه می‌دهد و می‌تواند در بسیاری از کارهای برنامه نویسی به شما کمک کند.  اشکال زدایی، تکمیل کد خودکار، تجزیه و تحلیل کد ایستا، و refactorings، از جمله برخی ویژگی های  IntelliJ  هستند. در حالی که IntelliJ عمدتاً برای استفاده برای جاوا طراحی شده است، اما از بسیاری از زبان های برنامه نویسی دیگر مانند Kotlin، SQL، JavaScript، TypeScript نیز پشتیبانی می‌کند. بنابراین با خرید یک اکانت جت برینز از وب سایت های فروشگاهی معتبر می‌توانید به طیف وسیعی از سرویس های هوشمند و زبان های مختلف برنامه نویسی دسترسی داشته باشید.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا