هاست پرسرعت
تکنولوژی

خرید انواع پنل های خورشیدی از فروشگاه شاهدژ سولار

خرید انواع پنل های خورشیدی از فروشگاه شاهدژ سولار

حدود نیمی از خشکی های کره زمین را مراتع پست و هموار فرا گرفته است که زیر نور مستقیم آفتاب قرار دارند. نور خورشیدی که به زمین می رسد کاربرد های بسیاری دارد، اما هنوز انسان ها از این منبع نامحدود انرژی غافل هستند و استفاده حداقلی از این انرژی دارند.

پنل های خورشیدی، صفحات از جنس کریستال و مونو کریستال و …. هستند که انرژی خورشید را به انرژی برق تبدیل کرده و برای استفاده در موارد گوناگون آماده می کنند. پنل های خورشیدی انواع مختلفی دارند که بر اساس ولتاژ و بازده آنها تقسیم بندی می شوند.

پنل خورشیدی چطور کار می کند؟

پنل خورشیدی از تجمع چندین سلول خورشیدی ساخته شده است. سلول های خورشیدی از جنس سیلیکون هستند و مانند نیمه هادی ها ساختار آنها از یک لایه مثبت و یک لایه منفی تشکیل شده است. این لایه ها باهم یک میدان الکتریکی را تشکیل می دهند که منجر به تولید الکتریسیته می شود.

طریقه کار پنل های خورشیدی به اینگونه است که  فوتون ها را جذب میکنند و جریان الکتریکی ایجاد میکنند. انرژی تولید شده از فوتون ها باعث می شود که الکترون ها از مدار خارج شده و در میدان الکتریکی تولید شده توسط سلول های خورشیدی الکتریسیته تولید کنند ؛ این میدان الکتریکی الکترون های آزاد را در جریان الکتریکی هدایت میکند. این روند با نام اثر فوتوولتائیک شناخته میشود.

سقف یک خانه مسکونی یا یک اداره کوچک فضای کافی برای نصب پنل های خورشیدی لازم برای تولید انرژی الکتریکی را دارد. همچنین پنل های خورشیدی در طول روز انرژی الکتریکی اضافی تولید میکنند، تا در شب مورد استفاده قرار گیرد. همچنین پنل های خورشیدی این امکان را به شما میدهند تا زمان هایی که اتصال برق شهری قطع شده، شما همچنان به مدار متصل باشید و انرژی الکتریکی استفاده کنید.

کنتورهای خورشیدی این امکان را به استفاده کنندگان پنل های خورشیدی می دهند و در صورتی که سیستم تولید انرژی، انرژی ای بیش از نیاز خانه تولید کند هزینه آن را دریافت کنند. در واقع با این روش می توانید برق اضافی حاصل از سیستم های خورشیدی را به دولت ها و ادارات برق بفروشید و نوعی تامین درآمد برای خود ایجاد کنید. با این روش می توانید هزینه صرف شده برای پنل های خورشیدی را هم تامین کنید.

برای استفاده کامل و هرچه بهتر از  از پنل های خورشیدی نیاز به تجهیزات کمکی  دارید. این تجهیزات شامل اینورتر های خورشیدی، باتری خورشیدی و در مواردی به پمپ های آب خورشیدی هستند. همچنین محصولاتی مانند چراغ های خیابانی خورشیدی نیز وجود دارند که می‌توانند به روشنایی هرچه بیشتر حیاط و فضا های باز شما کمک کنند.

باتری خورشیدی چیست؟

ایرادی که به پنل های خورشیدی گرفته می شود این است که تا وقتی که نور خورشیدی وجود داشته باشد می توان از این پنل ها استفاده کرد. خب راه حل چیست؟ بله استفاده از باتری های خورشیدی

خرید انواع پنل های خورشیدی از فروشگاه شاهدژ سولار

باتری خورشیدی در واقع نوع خاصی از باتری ها هستند که انرژی دریافت شده از پنل خورشیدی در طول روز را در خود ذخیره کرده تا بتوان از انرژی سیستم های خورشیدی در طول شب یا زمان های دیگر استفاده کرد. در واقع باتری های خورشیدی وظیفه نگه داری و ذخیره سازی انرژی را بر عهده دارد.

در فروشگاه شاهدژ سولار انواع مختلفی از باتری های خورشیدی موجود می باشند که می توانید بر اساس نیازتان به خرید باتری خورشیدی بپردازید.

پمپ آب خورشیدی چیست؟

استفاده از پنل های خورشیدی و انرژی های خورشیدی تنها محدود به مصارف خانگی و شهری نمی شوند، بلکه می توان از این تجهیزات در باغات و زمین های کشاورزی استفاده کرد.

یکی از این تجهیزات پمپ های آب خورشیدی هستند. در واقع پمپ آب خورشیدی نوعی از پمپ های برقی هستند که انرژی الکتریکی لازم را از طریق پنل های خورشیدی دریافت می کنند. در این سیستم دیگر نیازی به برق کشی برای تامین انرژی وجود ندارد و تنها توسط سیستم‌های خورشیدی تمام انرژی لازم برای استخراج و پمپاژ آب تامین می شود.

خرید انواع پنل های خورشیدی از فروشگاه شاهدژ سولار

این پمپ های خورشیدی باعث می شوند که آسیب بسیاری کمتری به محیط زیست وارد شود و از طرف دیگر بسیار مقرون به صرفه هستند. پمپ آب خورشیدی انواع مختلفی دارد. این پمپ ها به دو دسته بندی اصلی پمپ آب خورشیدی AC و پمپ آب خورشیدی DC تقسیم می‌شوند.

پمپ آب خورشیدی AC شامل یک پمپ به همراه یک اینورتر خورشیدی است. در ادامه بیشتر در مورد اینورتر های خورشیدی توضیح خواهیم داد.

در فروشگاه شاهدژ سولار می توانید انواع مختلفی از پمپ های آب خورشیدی را خریداری کنید.

اینورتر خورشیدی چیست؟

جریان دریافتی از پنل های خورشیدی، یک جریان AC  و مستقیم است. برای اینکه از این جریان الکتریسیته بتوان در مصارف خانگی و شهری استفاده کرد لازم است تا این جریان را به جریان DC مبدل کنیم. این کار توسط یک اینورتر انجام می شود.

اینورتر خورشیدی دستگاهی است که جریان الکتریکی AC حاصل از پنل خورشیدی را به جریان DC تبدیل کرده تا بتوانیم انواع تجهیزات را در کنار این پنل های خورشیدی مورد استفاده قرار دهیم.

برای خرید انواع مختلف از اینورتر های خورشیدی می توانید به سایت شاهدژ سولار مراجعه فرمایید.

بی شک استفاده از پنل های خورشیدی و تجهیزات خورشیدی تجربه لذت بخشی است. این تجربه وقتی لذت بخش تر می شود که بتوانید این تجهیزات را با قیمت مناسبی خریداری کنید.

فروشگاه شاهدژ سولار با بیش از 10 سال سابقه در زمینه فروش تجهیزات خورشیدی می تواند تجربه خرید لذت بخشی را برای شما رقم بزند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات می توانید به سایت شاهدژ سولار مراجعه فرمایید.

  • سایت : shahdejsolar.ir                                                                                                                                 
  • شماره تماس : 02177732527

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا