هاست پرسرعت
تکنولوژی

مشخصات فنی، قیمت و تصاویر «ردمی پد اس ای» فاش شد

مشخصات فنی، قیمت و تصاویر «ردمی پد اس ای» فاش شد

شیائومی در مهر ماه سال گذشته، ردمی پد را به عنوان اولین تبلت از سری ردمی عرضه کرد که به زودی یک مدل اس ای نیز به آن خواهد پیوست. شیائومی هنوز به صورت رسمی چیزی در مورد «ردمی پد اس ای» (Redmi Pad SE) فاش نکرده، اما در جدیدترین گزارش‌های غیررسمی شاهد افشای بسیار از اطلاعات در مورد این محصول، اعم از مشخصات، قیمت و طراحی آن هستیم. در ادامه با ما در دیجی رو همراه باشید تا نگاهی به این اطلاعات فاش شده بیندازیم.

تصاویر فاش شده، ردمی پد اس ای را در سه رنگ خاکستری، سبز و بنفش نشان می‌دهند. این تبلت در جلوی بدنه خود به یک صفحه نمایش 11 اینچی LCD با وضوح تصویری فول اچ دی پلاس، نرخ تازه‌سازی 90 هرتز، حداکثر روشنایی 400 نیت و تراکم پیکسلی 207 پیکسل در اینچ مجهز خواهد بود. همچنین، گفته شده که «ردمی پد اس ای» دارای دو دوربین خواهد بود که یکی 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 بوده و در جلوی بدنه تعبیه شده و دیگری هم یک واحد 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 در پشت بدنه است. این تبلت جدید از ویژگی FocusFrame نیز پشتیبانی خواهد کرد که به طور خودکار سوژه را در طول تماس‌های ویدیویی ردیابی می‌کند و آن را در مرکز تصویر نگه می‌دارد.

ردمی پد اس ای

ردمی پد اس ای قدرت پردازشی خود را از تراشه میان‌رده اما قدرتمند اسنپدراگون 680 گرفته و در کنار آن به 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی مجهز خواهد بود. این دستگاه سیستم عامل MIUI for Pad مبتنی بر اندروید 13 را اجرا کرده و انرژی مورد نیاز قطعات خود را از یک باتری 8000 میلی آمپر ساعتی تأمین خواهد کرد که از طریق پورت USB-C و با حداکثر توان 10 وات شارژ می‌شود. گفته می‌شود که این باتری با یکبار شارژ امکان تا 21 ساعت پخش بی‌وقفه ویدیو و 12 ساعت بازی مداوم را خواهد داشت.

ردمی پد اس ای

منبع گزارش امروز ادعا کرده که «ردمی پد اس ای» دارای طراحی یکپارچه فلزی بوده و وزن آن 478 گرم خواهد بود. ضخامت این تبلت 7.36 میلی متر پیش‌بینی شده و ظاهراً مجهز به جک 3.5 میلی متری هدفون نیز خواهد بود. «ردمی پد اس ای» همچنین از اتصال وای-فای و بلوتوث نسخه 5.0 پشتیبانی خواهد کرد، اما متأسفانه خبری از LTE و اسکنر اثر انگشت نخواهد بود. البته، جای تعجبی هم ندارد، زیرا مدل استاندارد ردمی پد هم این قابلیت‌ها را نداشت. با این حال، پد اس ای با قلم استایلوس ویژه برند ردمی موسوم به Redmi Stylus for Pad سازگاری داشته و تصاویر فاش شده نیز وجود بلندگوهای چهارگانه، پشتیبانی از دالبی اتموس و وجود شیار کارت میکرو اس دی برای افزایش فضای ذخیره‌سازی را تأیید می‌کنند.

«ردمی پد اس ای» در اروپا حدود 190 یورو قیمت خواهد داشت که انتظار می‌رود کمتر از قیمت اروپایی ردمی پد 279 یورویی برای مدل پایه دارای 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی باشد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا