هاست پرسرعت
تکنولوژی

مشخصات کلیدی «شیائومی 13 لایت» توسط کنسول گوگل پلی فاش شد

مشخصات کلیدی «شیائومی 13 لایت» توسط کنسول گوگل پلی فاش شد

ماه گذشته، شیائومی گوشی‌های هوشمند شیائومی 13 و 13 پرو را چین معرفی کرد. این شرکت حضور خود در کنگره جهانی موبایل (MWC 2023) را نیز اعلام کرده و انتظار می‌رود در این رویداد از دو گوشی مذکور و همچنین مدل جدید شیائومی 13 اس اولترا (Xiaomi 13S Ultra) برای عرضه در بازارهای جهانی رونمایی کند. اما این تمام ماجرا نیست و امروز یکی دیگر از اعضای خانواده شیائومی 13 در فضای آنلاین ظاهر شده است! این دستگاه شیائومی 13 لایت (Xiaomi 13 Lite) نام دارد و در لیست کنسول گوگل پلی رؤیت شده است. با دیجی رو همراه باشید.

اسم رمزی که برای شیائومی 13 لایت درج شده Ziyi است که با اسم رمز شیائومی سیوی 2 نیز مطابقت دارد. فهرست کنسول گوگل پلی برخی از مشخصات کلیدی این گوشی را فاش کرده و همان‌طور که در تصویر هم دیده می‌شود، این دستگاه دارای یک حفره دوربین در مرکز و بالای نمایشگر بوده و لبه‌های منحنی دارد. پنل پشتی نیز دارای یک ماژول دوربین مستطیلی است که سه سنسور را در خود جای داده است. بر اساس اطلاعات درج شده در کنسول گوگل پلی، این گوشی هوشمند دارای وضوح صفحه نمایش 1080 در 2400 پیکسل و تراکم 440 پیکسل در اینچ خواهد بود.

شیائومی 13 لایت

در داخل بدنه، شیائومی 13 لایت به تراشه پردازشی SM7450 مجهز خواهد بود که این شماره سریال مربوط به اسنپدراگون 7 نسل 1 می‌باشد. این پردازنده میان‌رده از چهار هسته با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و چهار هسته دیگر با سرعت 1.8 گیگاهرتز تشکیل شده و قدرت پردازش گرافیکی خود را نیز از چیپ ادرنو 644 می‌گیرد. لیست کنسول گوگل پلی نشان می‌دهد که عضو جدید خانواده شیائومی 13 دارای 8 گیگابایت حافظه رم بوده و سیستم عامل اندروید 12 را به صورت پیش فرض اجرا خواهد کرد.

این همه آن چیزی است که در حال حاضر از شیائومی 13 لایت می‌دانیم. این گوشی به عنوان جانشین شیائومی 12 لایت وارد بازار خواهد شد. این گوشی که در اکتبر سال گذشته با شماره مدل 2210129SG در پایگاه داده IMEI نیز مشاهده شده بود، به احتمال زیاد نسخه تغییر نام یافته‌ای از شیائومی سیوی 2 (Xiaomi Civi 2) خواهد بود که در حال حاضر در چین عرضه شده است. اما هنوز برای قضاوت نهایی زود است و باید منتظر اطلاعیه‌ها و گزارش‌های بعدی بمانیم.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا