هاست پرسرعت
تکنولوژی

مشخصات کلیدی موتورولا موتو جی استایلوس (2023) توسط Geekbench فاش شد

مشخصات کلیدی موتورولا موتو جی استایلوس (2023) توسط Geekbench فاش شد

گوشی موتورولا موتو جی استایلوس (2023) با اسم رمز Geneva و شماره مدل XT2315 در نتایج تست بنچمارک Geekbench ظاهر گردیده و به همین واسطه شاهد افشای برخی مشخصات کلیدی آن هستیم. بر اساس داده‌‌های این تست بنچمارک، گوشی جدید موتورولا دارای سیستم عامل اندروید 13 و 4 گیگابایت حافظه رم است. با این حال، شایعات ادعا می‌کنند که این گوشی هوشمند با حداکثر 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

موتو جی استایلوس (2023) از پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک استفاده می‌کند که دارای شش هسته با سرعت 1.80 گیگاهرتز و دو هسته با فرکانس 2 گیگاهرتز است. این مشخصات می‌توانند اشاره به یکی از دو مدل پردازنده هلیو G85 و هلیو G88 داشته باشند.

موتورولا موتو جی استایلوس (2023)

Geekbench هیچ مشخصات دیگری از این گوشی را فاش نکرده، اما به لطف تصاویر فاش شده، می‌دانیم که این گوشی هوشمند چگونه خواهد بود. موتو جی استایلوس (2023) دارای یک صفحه نمایش حفره‌دار بوده و از یک دوربین دوگانه در قسمت پشتی خود استفاده خواهد کرد که سنسور اصلی آن 50 مگاپیکسلی است.

موتورولا موتو جی استایلوس (2023) همان‌طور که از نامش پیداست، با یک قلم استایلوس همراه بوده و دارای یک پورت USB-C در قسمت پایین بدنه همراه با جک هدفون 3.5 میلی‌متری، میکروفون و خروجی بلندگو خواهد بود. دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت راست بدنه قرار دارند و احتمالاً همانند مدل سال گذشته اسکنر اثر انگشت هم داخل کلید پاور تعبیه شده است.

گفته می‌شود که موتو جی استایلوس (2023) در رنگ‌های مشکی و خاکستری عرضه شده و دارای دو نسخه 4G و 5G خواهد بود. مطمئناً در هفته‌های آینده شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند خواهیم بود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا