هاست پرسرعت
تکنولوژی

نکات مهم که باید در مورد ویپ بدانید

نکات مهم که باید در مورد ویپ بدانید

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

اگر شما نیز مانند بسیاری از افراد سیگاری، برای ترک عادت سیگار کشیدن فکر کرده‌اید، تنها نیستید. نزدیک به 7 نفر از 10 سیگاری می‌گویند که می‌خواهند آن را ترک کنند. ترک سیگار یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید برای سلامتی خود انجام دهید، سیگار تقریباً به تمام اندام‌ها و ارگان‌های بدن شما از جمله قلب آسیب می‌رساند. نزدیک به یک سوم مرگ و میرهای ناشی از بیماری قلبی در نتیجه استعمال دخانیات و دود سیگار است.

اول از همه به این موضوع بپردازیم که ویپینگ شامل چه تجهیزات و امکاناتی است و اصلا به چه عملیاتی ویپینگ می‌گویند و سپس به این موضوع بپردازیم که در هنگام ویپینگ باید به چه نکاتی توجه کنیم.

ویپ وسیله‌ای است که جویس را گرم می‌کند و آن را به بخار تبدیل می‌کند که نیکوتین و طعم‌ها را به بدن می‌رساند. ویپ‌ها برای کمک به افراد سیگاری برای رهایی یافتن از سیگار طراحی شده‌اند. میلیون‌ها نفر در سرتاسر جهان می‌گویند که ویپینگ به آنها کمک کرده‌است تا از شر سیگار راحت شوند. در این مقاله قصد داریم اطلاعات بیشتری در مورد ویپ، خرید ویپ و سلامت در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم این راهنما به شما کمک کند.

برای انتخاب بهترین ویپ، اصلی‌ترین دلیل خود برای ویپینگ را بیابید!

عادات سیگار کشیدن شما تعیین می‌کند که به چه نوع ویپی نیاز دارید. اگر استفاده زیادی از سیگار دارید ، دستگاه ویپ شما به عمر باتری طولانی و تحویل نیکوتین خوب نیاز دارد. عمر باتری بر حسب میلی آمپر ساعت اندازه‌گیری می‌شود که معمولاً در مدل‌های خاص با شماره، نوار یا چراغ نمایش داده می‌شود. اطمینان از عمر باتری کافی به شما این امکان را می‌دهد که هر کجا که هستید در حال حرکت ویپینگ کنید.بسیاری از ویپ‌ها احساس سیگار کشیدن با جریان هوا و گرمای بخار را تقلید می‌کنند که برای جویس نیکوتین بالاتر بهینه‌سازی شده‌اند، که عموماً برای ویپرهای جدید توصیه می‌شود. مقدار قدرت استفاده شده در این ویپ‌ها معمولا کمتر است و تجربه‌ای شبیه به سیگار کشیدن را ارائه می‌دهد. ویپینگ به شما این امکان را می‌دهد که نیکوتین را با گرم کردن مایع الکترونیکی برای تولید بخار استنشاق کنید. این میل به نیکوتین را ارضا می‌کند، اما با ایجاد یک ضربه به گلو که بسیاری از سیگاری‌ها به آن عادت کرده‌اند، حس سیگار کشیدن را نیز تقلید می‌کند. بسته به عادات سیگار کشیدن قبلی شما، انتخاب قوی نیکوتین مناسب در مایع الکترونیکی خود برای لذت بردن از یک تجربه رضایت‌بخش از ویپینگ ضروری است.

اجزای اصلی دستگاه ویپ را بهتر بشناسید!

نکات مهم که باید در مورد ویپ بدانید

اگرچه دستگاه‌های ویپ در اشکال و اندازه‌های مختلف هستند، اما معمولاً می‌توان آن‌ها را به دو بخش کلیدی تقسیم کرد: باتری و اتومایزر. بیایید با نگاه کردن به بخش باتری یک دستگاه ویپ معمولی شروع کنیم.

1. باتری

بخش باتری دستگاه ویپ برق را به اتومایزر می‌رساند که مایع الکترونیکی را گرم کرده و بخار ایجاد می‌کند. یک کیت معمولی سطح پایه از یک باتری داخلی (AKA داخلی) استفاده می‌کند، به این معنی که یک واحد مستقل است که می‌تواند از طریق USB-C یا Micro-USB شارژ شود.اکثر کیت‌های سطح ابتدایی عملکرد اضافی در واحد باتری ندارند و با استفاده از یک دکمه کار می‌کنند که دستگاه را روشن یا خاموش می‌کند و در حالت بخار نگه داشته می‌شود. برخی از دستگاه‌های اصلی اصلاً دکمه‌ای ندارند و از یک سوئیچ فعال با فشار برای روشن کردن اتومایزر هنگام پف کردن استفاده می‌کنند.باتری‌های پیشرفته معمولاً ماد (Mods) نامیده می‌شوند. مادها شامل ویژگی‌هایی مانند توان متغیر، کنترل دما و سایر فناوری‌های نوظهور هستند. مادها نسبت به دستگاه‌های اصلی بزرگ‌تر هستند و امکان باتری‌های با ظرفیت بیشتر و چیپ ‌ست‌های هوشمند را فراهم می‌کنند.برخی از مادها از باتری‌های خارجی استفاده می‌کنند. این به کاربر این امکان را می‌دهد که باتری را در صورت نیاز با یک باتری تازه شارژ شده تعویض کند. اگر حالتی را با باتری خارجی انتخاب می‌کنید، توصیه می‌شود همیشه باتری‌ها را با یک شارژر خارجی اختصاصی شارژ کنید و همیشه باتری را در صورت عدم استفاده، با خیال راحت ذخیره کنید.یکی از نکات مهمی که باید در مورد ویپ بدانید، اهمیت باتری ویپ است. در هنگام خرید ویپ به این موضوع توجه داشته‌باشید.

2. اتومایزر، غلاف یا همان مخزن نگهدارنده جویس

بخش اتومایزر دستگاه شما مایع الکترونیکی را به بخار تبدیل می‌کند و ذخیره‌ای از مایع الکترونیکی را در خود نگه می‌دارد که آماده بخار کردن است. اتومایزر را می‌توان به دو جزء کلیدی تقسیم کرد: مخزن یا غلاف و کویل.اصطلاحات تانک یا همان غلاف به سادگی به طراحی اتصال دستگاه اتومایزر اشاره دارد. به طور معمول، یک مخزن از اتصال استاندارد صنعتی 510 استفاده می‌کند، به این معنی که می‌تواند با هر دستگاه 510 سازگار استفاده شود. از طرف دیگر، یک pod از یک اتصال اختصاصی استفاده می‌کند، به این معنی که فقط می‌تواند با دستگاهی که به طور خاص برای آن طراحی شده‌است، استفاده شود.مخازن بزرگتر، قابل پر کردن و معمولا از فولاد ضد زنگ و شیشه ساخته شده‌اند. غلاف‌ها معمولاً از پلاستیک مخصوص مواد غذایی ساخته می‌شوند و می‌توانند از قبل پر شوند یا دوباره پر شوند.

3. کویل، همان جایی که جادو اتفاق می‌افتد!

کویل همان جایی است که جادو اتفاق می‌افتد. E-liquid مواد فیتیله را اشباع می‌کند و توسط یک عنصر حرارتی به نام کویل بخار می‌شود. مواد فتیله معمولاً پنبه ارگانیک و کویل معمولاً سیم یا مش کانتال است. کویل‌ها طول عمر محدودی دارند که تحت تأثیر مایع الکترونیکی انتخابی شما، توان خروجی و تعداد دفعات ویپ کردن شما قرار می‌گیرد. وقتی دستگاه شما شروع به از دست دادن طعم می‌کند یا طعم سوخته تولید می‌کند، زمان نصب یک سیم پیچ جدید فرا رسیده است.سه نکته مهم در مورد طراحی کویل وجود دارد: مقاومت، محدوده وات و طراحی جریان هوا. این سه مورد، مهم‌ترین نکاتی هستند که شما در انتخاب کویل مناسب باید رعایت کنید. برای خرید انواع کویل می‌توانید به سایت فروشگاه روکوویپ مراجعه کنید. مقاومت که بر حسب اهم (Ω) بیان می‌شود، به شما می‌گوید چقدر آسان است که جریان از سیم پیچ عبور کند. معمولاً کویل‌های مقاومت پایین برای خروجی توان (وات) بالاتر و کویل‌های مقاومت بالا برای خروجی توان کم طراحی می‌شوند.

کلام پایانی

اولین و مهم‌ترین نکته در مورد ویپ این است که دلیل و هدف خود را از استعمال ویپ برای خود مشخص کنید. اگر شما بر خلاف افراد سیگاری به نیکوتین وابستگی زیادی ندارید و یا از آن دسته افرادی هستید که فقط قلیان میکشید حتما به سراغ تهیه دستگاه های ویپ بروید .حتی اگر فقط به دنبال یک جایگزین مناسب و کم خطر برای سیگارهستید و انتخاب شما دستگاه های ویپ یا ویپ پاد باید بگوییم که انتخاب مناسب و عاقلانه‌ای است. اصلی‌ترین مشخصات ویپ که در هنگام خرید به آن‌ها باید دقت کنید را در این مقاله به شما معرفی کردیم. پس به مشخصات دستگاهی که تهیه می‌کنید، دقت کنید و اگر دستگاه از باتری داخلی استفاده می‌کند که نیازی به خرید باتری جداگانه نیست، اما اگر دستگاه نیاز به باتری جداگانه دارد، پس یادتان باشد به تعداد مورد نیازتان باتری ویپ در سبد خرید خود قرار دهید. همچنین هر آن چیزی که در مورد ویپ نیاز دارید نیز در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت. امیدواریم این مقاله برای شما مفید باشد. از شما برای همراهیتان سپاسگزاریم. برای خرید انواع ویپ و خرید جویس به سایت فروشگاه روکو ویپ مراجعه نمایید.

 

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا