هاست پرسرعت
تکنولوژی

هوندا و سونی اولین خودروی برقی خود را در CES 2023 نمایش خواهند داد

هوندا و سونی اولین خودروی برقی خود را در CES 2023 نمایش خواهند داد

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

اگر پیگیر اخبار خودروهای برقی یا گوشی‌های هوشمند هستید، احتمالاً در جریان سرمایه‌گذاری مشترک سونی و هوندا که هدف آن ارائه یک خودروی برقی هوشمند در آینده نزدیک است، هستید. اکنون سونی تیزری کوتاه در یوتیوب منتشر کرده که نشان می‌دهد این دو شرکت در جریان نمایشگاه CES 2023 به صورت اجمالی از اولین محصول خود رونمایی خواهند کرد. با دیجی رو همراه باشید.

اگر چه این سرمایه‌گذاری مشترک در بهار سال جاری به طور رسمی اعلام شد، اما این دو شرکت مدتی است که روی این پروژه کار می‌کنند. در واقع، در فصل بهار برند جدید Sony Honda Mobility شکل و شمایل رسمی به خود گرفت و اکنون همه منتظرند تا ببینند خودروی این دو شرکت مشهور ژاپنی چگونه خواهد بود.

در تیزرهایی که تاکنون منتشر شده به غیر از بخش‌ها و قطعاتی کوچک از یک ماشین هیچ چیز دیگری فاش نشده، که البته به نوبه خود نشان می‌دهد که ما یک وسیله نقلیه واقعی را روی صحنه CES 2023 در شهر لاس وگاس خواهیم دید. تاریخ اعلام شده برای رونمایی این محصول 4 ژانویه 2023 (14 دی) است.

خودروی برقی

شایعات پیشین حاکی از آن بودند که سونی بر روی سیستم‌های سرگرمی و اطلاعات‌رسانی داخل خودرو، از جمله قابلیت تماشای فیلم و اجرای بازی‌های پلی استیشن 5 تمرکز خواهد کرد، در حالی که هوندا از تخصص چندین ساله خود در ساخت خودرو استفاده کرده و طراحی بدنه و قطعات داخلی را بر عهده خواهد داشت. در واقع، خودروی برقی آیند این دو شرکت توسط نمایندگی‌های هوندا سرویس خواهد شد و این شرکت مسئول فنی کار است.

با وجود پرده‌برداری اولیه در نمایشگاه CES 2023، اولین خودروی سونی هوندا قرار است در سال 2026 عرضه شود و ژاپن اولین بازار هدف این محصول خواهد بود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا