هاست پرسرعت
تکنولوژی

وان پلاس عرضه اولین گوشی تاشو خود در اواخر 2023 را تأیید کرد

وان پلاس عرضه اولین گوشی تاشو خود در اواخر 2023 را تأیید کرد

وان پلاس امروز رسماً تایید کرد که اولین گوشی هوشمند تاشو خود را به زودی معرفی خواهد کرد. این گوشی قرار است در نیمه دوم سال 2023 وارد بازار شود.

کیندر لیو، رئیس و مدیر عامل وان پلاس در کنفرانس این شرکت در 2023 MWC گفت:

اولین گوشی تاشو ما دارای تجربه‌ای سریع و روان با امضای وان پلاس خواهد بود. این گوشی باید به معنای واقعی کلمه یک پرچمدار باشد و تاشو بودن آن باعث افت در زمینه طراحی صنعتی، فناوری مکانیکی و سایر جنبه‌ها نشود. ما می‌خواهیم دستگاهی را عرضه کنیم که قصد دارد در اوج تجربه بازار تاشو امروزی باشد.

گوشی تاشو وان پلاس

لیو در مصاحبه با TechCrunch اشاره کرده که گوشی تاشو وان پلاس شکل کتابی خواهد داشت و این یعنی بیشتر در سبک و سیاق گوشی‌هایی مانند گلکسی زد فولد خواهد بود تا زد فلیپ. البته، از آنجایی که وان پلاس و اوپو تحت مدیریت یک شرکت مادر قرار دارند و از فناوری‌های یکدیگر در محصولاتشان استفاده می‌کنند، باید دید آیا این یک گوشی تاشو کاملاً جدید خواهد بود یا نسخه اصلاح شده و تغییر نام یافته‌ای از اوپو فایند ان 2 (Oppo Find N2).

وان پلاس در حال حاضر به جزئیات بیشتری از گوشی تاشو خود اشاره نکرده و هیچ تصویری را هم به اشتراک نگذاشته است. در واقع، تنها چیزی که از این گوشی دیده‌ایم، همان تیزر نمایش داده شده در MWC 2023 است که یک طراحی کلی از لولای گوشی تاشو را نشان داده و به عرضه آن در سه ماهه سوم 2023 اشاره دارد. مطمئناً با نزدیک‌تر شدن به زمان رونمایی، شاهد انتشار اطلاعات رسمی و غیررسمی بیشتری خواهیم بود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا