هاست پرسرعت
تکنولوژی

کسب درآمد از بازی‌های بلاکچینی و دریافت اتریوم رایگان!

کسب درآمد از بازی‌های بلاکچینی و دریافت اتریوم
رایگان!

بازی کردن و پول درآوردن تا چند سال پیش بیشتر به یک رویای کودکانه شبیه بود اما حالا با ظهور رمز ارزها، این امکان برای همه فراهم شده است. در حال حاضر، شما می‌توانید از طریق بازی‌های موسوم به Play to Earn یا همان بازی کن و پول ببر، همزمان با سرگرم شدن به درآمد خوبی هم برسید. در واقع، همانطور که می‌توانید با خرید ارز دیجیتال و سرمایه‌گذاری یا ترید آن درآمد بالایی به‌دست آورید، با انجام این بازی ‌ها نیز سود کسب می‌کنید.

کسب درآمد ارز دیجیتال از طریق بازی ‌های کریپتو اگرچه کار دشواری نیست اما نیاز به مهارت‌های خاص خودش دارد. قبل از هر چیز، شما باید در آن بازی به یک گیمر حرفه‌ای بدل شوید تا بتوانید از بخش‌های مختلف آن بازی توکن کسب کنید. توکن‌هایی که از طریق این بازی‌ها به‌دست می‌آورید، رمز ارزهایی هستند که می‌توانید با فروش آن‌ها به پول برسید. بنابراین، کسب توکن در این بازی‌ها شبیه خرید ارز دیجیتال است؛ با این تفاوت که شما آن توکن را بدون پرداخت پول کسب کرده‌اید. در ادامه، به معرفی محبوب‌ ترین بازی‌های بلاکچین می‌پردازیم و نکات مهم برای کسب درآمد در هر کدام را ارائه می‌کنیم.

بازی کریپتو Axie Infinity

بازی اکسی اینفینیتی یکی از بازی‌های مبتنی بر بلاک چین است که افراد می‌توانند از طریق بازی کردن صاحب ارز دیجیتال رایگان شوند. از آنجایی که این بازی بر بستر بلاک چین اتریوم است، شما فرصت‌ های فراوانی برای افزایش درآمدتان دارید و می‌توانید به اندازه کسانی‌‌که با فروش و خرید ارز دیجیتال اتریوم درآمد کسب می‌کنند، به پول خوبی دست یابید. اما این بازی چه فرصت‌هایی برای کسب رمز ارز ایجاد می‌کند؟

کسب درآمد از بازی‌های بلاکچینی و دریافت اتریوم رایگان!

پرورش اکسی‌ها: کافی است در بازی اکسی اینفینیتی دو عدد اکسی و مقداری Small Love Potion که به‌صورت مخفف SLP نامیده می‌شود داشته باشید تا بتوانید اکسی‌های جدید پرورش دهید. سپس، می‌توان اکسی جدید را فروخت.

بازی کردن: با توجه به مورد قبل، یکی از چیزهایی که برای کسب درآمد نیاز دارید، SLP است. در بازی اکسی اینفینیتی، می‌توان از طریق بازی کردن در حالت‌های مختلف (ماجراجویی، آرنا و غیره) و پیروز شدن در نبردها، SLP به‌دست آورد. حتی این امکان نیز برای‌تان فراهم است که SLP به‌دست آمده را در صرافی‌ها بفروشید و در قبال آن رمز ارز دریافت کنید.

بنابراین، می‌توان به‌جای خرید ارز دیجیتال، اکسی اینفینیتی بازی کردن و SLP دریافت کرد! کسب درآمد از طریق NFT در اکسی اینفینیتی: در این بازی همانند سایر کریپتو گیم‌ها می‌توان NFT به‌دست آورد و آن‌ها را به‌صورت مستقیم به‌فروش رساند. سرمایه‌گذاری روی اکسی‌ها: یکی از جالب‌ترین روش‌های پول درآوردن در این بازی، قرض دادن اکسی خودتان به دیگران است. این کار شبیه یک سرمایه‌گذاری است؛ چرا که فرد مقابل با اکسی شما بازی می‌کند و SLP کسب می‌کند و با فروش آن، سود ایجاد شده را بین همدیگر تقسیم می‌کنید.

بازی بلاکچین دیسنترالند

دیسنترالند یکی دیگر از بازی‌های بلاکچین محبوب است که با ارائه کردن فضای متاورسی، اجازه می‌دهد در آن به خرید و فروش زمین به‌صورت مجازی بپردازید. البته دیسنترالند همانند سایر کریپتو گیم‌ها، امکانات مختلفی در اختیار گیم‌ها قرار می‌دهد تا بتوانند بازی کنند و درآمد به‌دست آورند. در ادامه، به روش‌های مختلف کسب درآمد ارز دیجیتال از طریق بازی دیسنترالند اشاره می‌کنیم.

خرید و فروش زمین

در این بازی می‌توانید زمین مدنظر خود را بخرید و سپس آن را با قیمت بالاتری بفروشید. قیمت زمین‌ها نیز بر اساس موقعیت و میزان تقاضا تعیین می‌شود. با فروش زمین، به توکن این بازی که مانا (Mana) نام دارد دست می‌یابید و با فروش آن و خرید ارز دیجیتال بیت کوین یا سایر ارزها، عملا در حوزه رمز ارزها سرمایه‌گذاری کرده‌اید.

خرید و فروش NFT

در دیسنترالند هم کاربران با ایجاد کردن دارایی‌های مختلفی نظیر: لباس، مبلمان و لوازم جانبی  و به فروش رساندن آن‌ها، درآمد به‌دست می‌آورند. قیمت ان اف تی‌ها به موارد مختلفی از جمله قیمت ارز دیجیتال بستگی دارد.

شرکت در رویدادها

در دیسنترالند رویدادهایی نظیر مسابقات برگزار می‌شوند که گیمرها در آن رویدادها شرکت می‌کنند و با برنده شدن در آن‌ها، به توکن داخلی یا همان مانا می‌رسند. خرید و فروش رمز ارز داخلی بازی، شما را به سود خوبی می‌رساند.

بازی سند باکس Sandbox

بازی سند باکس فضایی متاورسی در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید در آن کارهای مختلفی انجام دهید؛ کارهایی که هم شما را سرگرم می‌کنند و هم برای‌تان فرصت‌های درآمدزایی ایجاد می‌کنند. یکی از مهم‌ترین و مشهورترین بخش‌های این بازی، بخش  Game Maker است که می‌توانید در آن آیتم‌هایی درون بازی خلق کنید و آن‌ها را به‌فروش برسانید. این آیتم‌ها حکم NFT را دارند و با فروش آن‌ها به رمز ارز دست پیدا می‌کنید؛ کاری که مانند خرید ارز دیجیتال برای شما سودآور خواهد بود. اما بازی بلاکچین سند باکس چه روش‌های دیگری را برای پول درآوردن در اختیارتان قرار می‌دهد؟

کسب درآمد از بازی‌های بلاکچینی و دریافت اتریوم رایگان!

خرید و فروش کردن در بازی

همانطور که گفته شد، کریپتو گیم Sandbox یک متاورس است. بنابراین، می‌توان در آن همانند زندگی عادی به خرید و فروش اقلام پرداخت. حتی خرید و فروش رمز ارز نیز یکی از روش‌ های کسب درآمد در سند باکس است.

تولید محتوا در سندباکس

گیمرهایی که در بخش‌های مختلف سندباکس مهارت کسب می‌کنند و حرفه‌ای می‌شوند، این امکان برای‌شان فراهم است که از بازی کردن خود محتوا تولید کنند. در ادامه، با انتشار محتوای تولید شده در پلتفرم‌هایی مانند توییچ یا یوتوب به درآمد می‌رسند.

شرکت در مسابقات سندباکس

اگر در بازی سند باکس حرفه‌ای شده ‌اید، می‌توانید به جای خرید ارز دیجیتال اتریوم یا دیگر رمز ارزها، در مسابقات سندباکس شرکت کنید و رمز ارز برنده شوید.

نتیجه‌ گیری

دنیای ارزهای دیجیتال فرصت‌ های فراوانی را برای کسب درآمد ایجاد کرده است. یکی از جذاب ‌ترین آن‌ها، بازی کردن کریپتو گیم‌ها و کسب درآمد است. همانطور که تریدرها با خرید ارز دیجیتال و معامله آن به سود می‌رسند؛ در این بازی‌ها نیز گیمرها از روش‌های مختلف توکن داخلی بازی را کسب می‌کنند و سپس با فروش آن، پول در می‌آورند. اکسی اینفینیتی، سندباکس و دیسنترالند؛ سه تا از محبوب‌ترین بازی‌های بلاکچین هستند که با بازی کردن آن‌ها درآمد کسب می‌کنید.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا