هاست پرسرعت
وب و اينترنت

وضع قوانین سختگیرانه برای اینفلوئنسرها در ایتالیا

وضع قوانین سختگیرانه برای اینفلوئنسرها در ایتالیا

AGCOM اداره ارتباطات ایتالیا قوانین سختگیرانه ای را تصویب کرده تا شفافیت درباره پست هایی که سلبریتی ها با انبوه تماشاچیان آنلاین خود به اشتراک می گذارند، افزایش یابد.

به گزارش gsxr از مهر، این قوانین در حالی تصویب شده که چندی پیش آژانس آنتی تراست ایتالیا «کیارا فرانگی» یک اینفلوئنسر با حدود ۳۰ میلیون فالوئر در اینستاگرام را به دلیل فقدان شفافیت درباره یک سازمان خیریه، یک میلیون یورو جریمه کرد.

AGCOM اعلام کرد قوانین جدید برای تمام اینفلوئنسرهایی اجرا می شود که به زبان ایتالیایی پست منتشر و با برندهای ایتالیایی با بیش از یک میلیون فالوئر همکاری می کنند. هرگونه محتوای تبلیغاتی پست شده باید به طور شفاف و به شیوه ای برچسب بخورد که قابل شناسایی باشد، درغیر اینصورت اینفلوئنسر مذکور احتمالا با جریمه ای تا سقف ۶۰۰ هزار یورو روبرو می شود.

با توجه به آنکه اینفلوئنسرهای آنلاین گستره فعالیت وسیعی دارند، بیشتر اوقات برای ارتقای فروش محصولات و افزایش شهرت برند، قدرت بیشتری نسبت به تبلیغات سنتی دارند.

مقامات ایتالیا همچنین اعلام کردند اینفلوئنسرها باید به دستورالعمل مربوط به تمام رسانه ها احترام بگذارند.طبق این دستورالعمل باید از اخبار جعلی و پست های تبعیض آمیز یا نژاد پرستانه اجتناب کرد.

اداره ارتباطات ایتالیا از یک سال قبل مشغول توسعه قوانین است و به طور خاص اینفلوئنسر مذکور( فرانگی) را هدف نگرفته بود.

سال گذشته فرانسه قانونی را ارائه کرد تا هرگونه تبلیغ محصولاتی مانند تنباکو توسط اینفلوئنسرها را غیرقانونی اعلام و شفافیت بیشتری درباره محتوای پولی فراهم کند.

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا