
در سمت دیگر، کوروت استینگری هم به موتور V8 تنفس طبیعی مجهز است ولی برخلاف موستانگ، این پیشرانه از نوع سنتی پوشراد است که پشت صندلیها قرار گرفته و با سفارش پکیج پرفورمنس مثل نمونهٔ حاضر در این رقابت، 495 اسب بخار قدرت و 637 نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این یعنی کوروت قدرتی کاملاً نزدیک به موستانگ و گشتاور بیشتری دارد درحالیکه از لحاظ وزن هم 160 کیلوگرم سبکتر است. همچنین انتقال نیرو هم در کوروت توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ دوکلاچه صورت میگیرد که سریعتر از گیربکس موستانگ است. وقتی کشش بهتر در آغاز حرکت به لطف ترکیب موتور وسط را هم به معادله اضافه کنیم، واضح خواهد بود که موستانگ نمیتواند شانسی داشته باشد.