
برای این رکوردشکنی، مارکوس لوند، رانندهای که پیشتر رکورد گوتلند را نیز ثبت کرده بود، پشت فرمان سدیر اسپیر نشست. این هایپرکار یکی از پرسروصداترین خودروهای تولیدی حاضر در گودوود بود و با موتور 5 لیتری V8 توئین توربوی خود، غرشی مهیب در مسیر تپهنوردی ایجاد کرد. این خودرو در مقایسه با یسکو، 25 اسب بخار قدرت بیشتری تولید میکند و با سوخت E85، حالا 1625 اسب بخار قدرت دارد. برای انتقال این قدرت عظیم به زمین، یک پکیج آیرودینامیکی جدید و از همه مهمتر، لاستیکهای جدید در نظر گرفته شده است. لاستیکهای میشلن پایلوت اسپرت کاپ 2 R با ابعاد 325/30 در عقب و 275/35 در جلو، نقش کلیدی در این عملکرد ایفا کردند.