
گرچه این کانسپت در سال ۱۹۹۹ طراحی شد اما تقریباً یک دهه مخفی ماند. در سال ۲۰۰۹، مجله ایتالیایی کواتروروته با انتشار تصاویری وجود آن را فاش کرد. برخلاف دیگر کانسپتهایی که پیشنمایش ویرون بودند، این نمونه هرگز به نمایشگاههای خودرو راه نیافت و کاملاً ناشناخته باقی ماند. اگرچه بوگاتی نهایتاً از این کانسپت بهعنوان پایهای برای تولید ویرون استفاده نکرد اما در طراحی آن نشانههای متعددی از بوگاتی دیده میشود. این خودرو دارای جلوپنجره نعل اسبی نمادین بوگاتی با شکلی بیضی مانند است و از همان خط C امضایی که در ویرون، شیرون و توربیون دیده میشود استفاده میکند.