
در طرح عادی حدود 24 هزار نفر برای خرید این سه محصول ثبتنام کرده بودند هرچند تعداد خودروهای عرضه شده فقط 1458 دستگاه بوده است و بنابراین از هر 16 نفر یک نفر برنده شده است.
اما در طرح جوانی جمعیت استقبال متقاضیان بسیار بیشتر بوده و حدود 53 هزار نفر در این طرح ثبتنام کردند. سایپا تنها 2671 دستگاه خودرو را برای متقاضیان طرح جوانی جمعیت تخصیص داده و بنابراین شانس برنده شدن در این طرح 1 نفر از هر 19 نفر بوده است. در سومین بخش یعنی طرح نوسازی خودروهای فرسوده نیز بیش از 12 هزار نفر اعلام آمادگی کردند اما تنها 1122 دستگاه خودرو وجود داشت و بنابراین به ازای هر 1 خودرو 11 نفر ثبتنام کردهاند.