بازی

جدول فروش هفتگی بریتانیا؛ صدرنشینی FIFA 23 در هفته اول عرضه

جدول فروش هفتگی بریتانیا؛ صدرنشینی FIFA 23 در هفته اول عرضه

بازی FIFA 23 در هفته‌ی اول انتشار خود توانست در صدر جدول فروش فیزیکی هفتگی بریتانیا قرار بگیرد و از نظر آمار فروش فیزیکی، عنوان FIFA 22 را پشت سر بگذارد.

این اولین باری است که سری FIFA پس از دو سال متوالی کاهش فروش فیزیکی، شاهد افزایش فروش نسبت به نسل قبلی خود بوده است. طبق آمار منتشر شده، 41 درصد از فروش فیزیکی FIFA 23 به نسخه پلی استیشن 5، 30 درصد به نسخه پلی استیشن 4، 17 درصد به نسخه‌ی ایکس باکس وان و 6 درصد به نسخه‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و نینتندو سوییچ اختصاص دارند. فروش نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی مذکور 20 درصد بیشتر از عنوان FIFA 22 بوده است.

عملکرد عالی FIFA 23 تأثیر مثبتی بر کل بازار فروش فیزیکی بریتانیا داشت و درآمد هفتگی آن به 420 درصد افزایش یافت. از طرف دیگر بازی Splatoon 3 که هفته‌ی قبل در صدر جدول قرار داشت، در این هفته با کاهش 14 درصدی فروش هفتگی به رتبه‌ی دوم سقوط کرد.

تبلیغات

بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga با افزایش 252 درصدی فروش از رتبه‌ی دهم به رتبه‌ی سوم جدول صعود کرد. لازم به ذکر است که 63 درصد از فروش این بازی در هفته‌ی گذشته به نسخه‌ی پلی استیشن 5 اختصاص داشت.

در هفته‌ی گذشته چند بازی جدید منتشر شدند، اما جایی در فهرست 10 بازی پرفروش فیزیکی هفتگی بریتانیا نداشتند. بر این اساس، بازی‌های Valkyrie Elysium و Legend of Heroes: Trails from Zero در هفته‌ی اول انتشار خود به ترتیب در رتبه‌های 12 و 18 جدول فروش هفتگی جای گرفتند.

فهرست 10 بازی پرفروش فیزیکی هفتگی بریتانیا (منتهی به 1 اکتبر) به شرح زیر است:

نام بازی رتبه‌ی این هفته رتبه‌ی هفته‌ی گذشته
FIFA 23 1 ورودی جدید
Splatoon 3 2 1
LEGO Star Wars: The Skywalker Saga 3 10
Mario Kart 8 Deluxe 4 2
Nintendo Switch Sports 5 4
Horizon Forbidden West 6 8
Minecraft 7 6
Grand Theft Auto 5 8 5
Animal Crossing: New Horizons 9 7
Pokémon Legends: Arceus 10 9
mahdi12345Invisible bearded userPARASITE EVE 2Ezio Auditore da Firenze💙 SONY 💙هادی صفاییPorfosor🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷Ellie Terminator

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا