هاست پرسرعت
بازی

رده سنی بازی Zelda: Tears of the Kingdom مشخص شد

رده سنی بازی Zelda: Tears of the Kingdom مشخص شد

بدون شک از بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom می‌توان به‌عنوان یکی از موردانتظارترین آثار صنعت ویدیوگیم نام برد. این اثر از زمان معرفی رسمی خود توجهات زیادی را به سمت خود معطوف ساخته است و به‌عنوان دنباله رسمی بازی Legend of Zelda: Breath of the Wild شناخته می‌شود که در سال ۲۰۱۷ میلادی در دسترس مخاطب‌های نینتندو قرار گرفت. حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی به نظر می‌رسد اثر نام‌برده توسط سازمان نظام رده‌بندی بازی‌های ویدیویی (ESRB) در منطقه آمریکای شمالی رده‌بندی شده است.

سازمان ESRB رده‌بندی +E10 (برای افراد بالاتر از ۱۰ سال مناسب است) را برای بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در نظر گرفته است؛ با اشاره به و هشدار در مورد «خشونت فانتزی» و «موضوعات وسوسه‌انگیز با درجه ملایم». نسخه قبلی این مجموعه نیز همین رتبه را در زمان عرضه خود دریافت کرده بود. بااین‌حال تا لحظه نگارش متن این خبر، رده‌بنده جدیدترین نسخه سری بازی‌های زلدا در وبسایت ESRB منتشر نشده است و قابل مشاهده نیست. رده‌بندی ذکرشده در صفحه eShop این اثر در وبسایت نینتندو قابل مشاهده است. شما عزیزان در ادامه می‌توانید تصویر مربوط‌به این امر را تماشا کنید.

تصویر بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در فروشگاه نینتندو

وقوع این امر قابل‌توجه است. زیرا رده‌بندی آثار ویدیو گیم زمانی رخ می‌دهد که اثر مورد نظر به تاریخ انتشار خود نزدیک شده باشد. رتبه‌بندی بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom توسط ESRB می‌تواند نگرانی‌های احتمالی اهالی صنعت ویدیوگیم در مورد تأخیر در انتشار این اثر را از بین ببرد. از طرف دیگر نیز، این اثر اواسط پاییز سال جاری توسط کمیته رتبه‌بندی و نظارت بر بازی‌های ویدئویی کره جنوبی، رده‌بندی شد. بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom برای عرضه در تاریخ ۱۲ مه سال ۲۰۲۳ میلادی (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است و به شکل انحصاری در دسترس گیمرهای کنسول نینتندو سوییچ قرار خواهد گرفت.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاری از این بازی دارید؟‌ دیدگاه‌های خود را با gsxr در مورد آخرین اخبار بازی به اشتراک بگذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا