هاست پرسرعت
تکنولوژی

رابط کاربری واتساپ تغییر کرده و شفاف می‌شود

رابط کاربری واتساپ تغییر کرده و شفاف می‌شود

واتساپ مشغول کار بر روی به‌روزرسانی دیگری است که تجربه کاربری این اپلیکیشن پیام‌رسانی بلادرنگ را بیش از پیش بهبود خواهد داد. به گزارش WABetaInfo، شرکت متا به عنوان صاحب امتیاز واتساپ، قصد دارد با اعمال برخی تغییرات، رابط کاربری واتساپ را که مدت‌هاست دست نخورده باقی مانده، بهبود ببخشد.

کاربران پلتفرم آی او اس اکنون می‌توانند اپلیکیشن خود را به‌روز کرده و جزو اولین نفراتی باشند که این به‌روزرسانی جدید را تجربه می‌کنند. کاربران در پلتفرم آی او اس ممکن است مجبور شوند برای دریافت آخرین نسخه از واتساپ، برنامه را با مراجعه به فروشگاه اپ استور به‌روز کنند.

به‌روزرسانی جدید بر افزودن برخی جلوه‌های مدرن به تب‌ها و نوار پیمایش تمرکز دارد. متا در این آپدیت، به تب‌ها و نوار پیمایش جلوه‌ای شفاف داده است. در حالی که این تغییر بسیار جزئی به نظر می‌رسد، اما حس منحصر به فردی را هنگام استفاده از برنامه به کاربران منتقل می‌کند.

این تغییر ممکن است تجربه کاربری جدیدی را برای واتساپ به ارمغان بیاورد. با این حال، این یک ویژگی کاملاً جدید نیست، چرا که جلوه شفاف پیش از این در iOS 7 در دسترس بود، اما واتساپ بنا به دلایلی آن را حذف کرد.

واتساپ

رابط کاربری واتساپ شفاف می‌شود

WABetaInfo به تازگی خبر از در دسترس بودن به‌روزرسانی جدید واتساپ در اپ استور اپل داده است. ویژگی جدید در حال حاضر برای کاربران واتساپ در آی او اس ارائه شده است. کاربران می‌توانند با به‌روزرسانی برنامه خود به آخرین نسخه به آن دسترسی داشته باشند. کسانی که آخرین نسخه واتساپ را دارند اما هنوز نمی‌توانند تغییرات جدید را ببینند، می‌توانند برنامه را به طور کامل بسته و مجدداً راه‌اندازی کنند. همچنین شایان ذکر است که روند عرضه به‌روزرسانی همچنان ادامه دارد و هنوز تکمیل نشده است. بنابراین، آن دسته از کاربران آی او اس که آن را دریافت نکرده‌اند، ممکن است نیاز باشد چند هفته دیگر هم منتظر بمانند.

WABetaInfo که به ردیابی خبرهای واتساپ می‌پردازد، با تایید این خبر اعلام کرد:

اکنون می‌توانیم تأیید کنیم که در آخرین به‌روزرسانی اپلیکیشن واتساپ در اپ استور، بالاخره یک رابط کاربری بهینه‌سازی شده برای کاربران بیشتری در دسترس قرار گرفته است.

چگونه رابط شفاف واتساپ، چهره این اپلیکیشن را تغییر می‌دهد؟

واتساپ

همان‌طور که گفته شد، رابط نیمه شفاف برای قسمت‌هایی مانند تب‌ها و نوار پیمایش اعمال می‌شود. از اسکرین شات بالا، به وضوح می‌توانید ببینید که تمامی تب‌ها و نوار ناوبری جلوه‌ای شفاف بر روی خود دارند. به این ترتیب، کل محتوای صفحه با پس‌زمینه ترکیب شده و ظاهری مدرن به آن می‌دهد و در نتیجه تجربه کاربری کلی واتساپ را بهبود می‌بخشد.

جلوه شفاف به رابط کاربری واتساپ ظاهری پرزرق و برق و امروزی می‌دهد. این ویژگی بصری می‌تواند باعث شود که سایر عناصر برنامه با طراحی کلی یکپارچه‌تر به نظر برسند، زیرا به جای ایجاد مرزهای بصری واضح، با پس زمینه ترکیب می‌شوند. این امر می‌تواند تجربه کلی کاربر را با ایجاد حس تداوم و ارتباط بین اجزای مختلف رابط کاربری بهبود ببخشد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا