هاست پرسرعت
بازی

شایعه: تاریخ انتشار بازی Final Fantasy 7 Rebirth فاش شد

شایعه: تاریخ انتشار بازی Final Fantasy 7 Rebirth فاش شد

طبق یک شایعه‌ی جدید، ظاهراً تاریخ انتشار بازی مورد انتظار Final Fantasy 7 Rebirth لو رفته است.

تبلیغات

کاربر توییتری 0AOXO، که معمولاً اطلاعاتی لو رفته از بازی‌های مختلف را به اشتراک می‌گذارد، اخیراً ادعا کرده است که بازی Final Fantasy 7 Rebirth در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۴ (۱۱ بهمن ۱۴۰۲) در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

با این حال، به نظر می‌رسد تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۴ به دلایل مختلفی یک تاریخ انتشار پیش‌فرض باشد. به عنوان مثال، بسیاری از فهرست‌های ‌خرد بازی تاریخ انتشار خود را به‌عنوان آخرین روز در یک ماه درج می‌کنند. علاوه بر این، عنوان Final Fantasy 7 Remake در روز جمعه منتشر شد و بعید به نظر می‌رسد که دنباله آن در روز چهارشنبه وارد قفسه‌های فروشگاه‌ها شود. بنابراین ممکن است بازی Final Fantasy 7 Rebirth چند روز زودتر و در تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۲۴ در دسترس قرار گیرد. این بازی در حال حاضر در لیست علاقه‌مندی‌های فروشگاه پلی استیشن قرار دارد و هیچ‌گونه تاریخ رسمی انتشار به جز اشاره به عرضه‌ی آن در اوایل سال ۲۰۲۴ ارائه نشده است.

پیش‌تر کاربر Im A Hero Too، عضو سابق انجمن Reset Era که اطلاعاتی از بازی‌های ژاپنی در دست توسعه را ارائه می‌داد، جزئیات مربوط به انتشار دو بازی Final Fantasy 7 Rebirth و Final Fantasy Tactics را به اشتراک گذاشته بود. به گفته‌ی وی، Final Fantasy 7 Rebirth در ژانویه ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد. همچنین این کاربر اشاره کرده بود که بازی مذکور یک عنوان عظیم است. با این حال، نقشه این اثر شامل مناطقی است که کوچکتر از مناطقی هستند که در Final Fantas 16 وجود دارند. همچنین طبق ادعای این منبع، سیستم نبرد همچنان جذاب و سرگرم‌کننده است و بر اساس حدس او، حدود ۵۰ درصد از داستان بازی در مقایسه با نسخه اصلی سال ۱۹۹۷ مسیر کاملاً جدیدی را به خود می‌گیرد.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth برای کنسول پلی استیشن ۵ در دست ساخت است.

NemesismeysambBARLOG HAS NO LIMITSHaj_HosseinSepehrAlbert Weskerv-alkalineMax22عموی دلهاAQUARIUSPORISpider-Manبهزاد سالمیEzio (Spider-Man Edition)PorfosorS Ghost of Sparta🤘Mohsenj74RubyGeneral (Starfield Edition)

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا