هاست پرسرعت
بازی

انتشار به‌روزرسانی تازه برای بهبود عملکرد و پایداری نسخه کامپیوتر The Witcher 3: Wild Hunt

انتشار به‌روزرسانی تازه برای بهبود عملکرد و پایداری نسخه کامپیوتر The Witcher 3: Wild Hunt

بازی The Witcher 3: Wild Hunt اخیرا به‌لطف به‌روزرسانی نسخه‌ی 4.0 یا ارتقا نسل ۹ دوباره احیا شد. این آپدیت درکنار افزودن پشتیبانی از رزولوشن 4K، نرخ ۶۰ فریم و ویژگی Ray-Traced Ambient Occlusion، محتوای جدیدی از سریال The Witcher شبکه نتفلیکس، تغییراتی کلی و موارد دیگری را به‌همراه آورد. با اینکه این نسخه به‌خوبی در پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری اس | ایکس باکس سری اس اجرا می‌شد، اما در کامپیوتر بدون مشکل نبود.

استودیو CD Projekt RED در این مدت مشغول بررسی همین موضوع بود و به‌تازگی یک به‌روزرسانی برای بهبود ثبات و عملکرد نسخه کامپیوتر The Witcher 3: Wild Hunt منتشر کرد. این هات‎فیکس باید مشکل Overlay نسخه‌های GOG و Steam را نیز برطرف کند. مشکل ناتوانی کاربران Origin در دانلود به‌روزرسانی مورد بحث نیز کاملا رفع شده است و کاربران این پلتفرم دیجیتالی اکنون قادر خواهند بود تا بدون مشکل به‌سراغ دریافت و نصب آن بروند.

استودیو سی‌دی پراجکت مشغول کار روی به‌روزرسانی‌های دیگری است تا تجربه‌ی بازی The Witcher 3: Wild Hunt در همه‌ی پلتفرم‌ها را بهبود بخشد. درحال‌حاضر به‌روزرسانی نسل ۹ بازی ویچر ۳ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر شده است، اما کاربران نینتندو سوییچ آن را دریافت نکرده‌اند.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا