هاست پرسرعت
بازی

قیمت ایکس باکس سری اس بار دیگر در هند افزایش می‌یابد

قیمت ایکس باکس سری اس بار دیگر در هند افزایش می‌یابد

ظاهراً شرکت مایکروسافت قیمت کنسول ایکس باکس سری اس را بار دیگر در کشور هندوستان افزایش داده است. این دومین باری است که کنسول مذکور در هند با افزایش قیمت مواجه می‌شود.

تبلیغات

ریشی الوانی (Rishi Alwani)، تحلیلگر بازار در توییتر گزارش داده است که قیمت ایکس باکس سری اس در کشور هند از 37990 روپیه به 39990 روپیه افزایش خواهد یافت. با تبدیل آن به دلار، این افزایش قیمت از حدود 460 دلار به 484 دلار خواهد بود.

در حالی که این افزایش قیمت می‌تواند تنها محدود به هند باشد، اما ممکن است مایکروسافت در آینده و در سایر بازارهای خارجی از جمله آمریکا و اروپا، قیمت کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس خود را افزایش دهد. این در حالی است که پیش‌تر فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، سونی را به دلیل افزایش قیمت کنسول پلی استیشن 5 مورد انتقاد قرار داده بود.

مایکروسافت چندی پیش اعلام کرد که قیمت بازی‌های فرست پارتی ایکس باکس سری ایکس/اس در سال 2023 به 70 دلار افزایش خواهند یافت. شرکت سونی در سال 2020 قیمت بازی‌های فرست پارتی خود را از 60 دلار به 70 دلار افزایش داده بود.

تبلیغات
(Halo reach)JavadDARKSIRENThe.Last.Dragonگیمر غمگین🖤Mmfb🏴🏴🏴KianEnzeعلیعمو فیل کبیرBehzaaadمحمدامین حیدریموز سخنگوGrandWardenMr.BadGuyPayaCastAxebangerناتی گادکاکاسنگیBloody.bladeهادی صفاییmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا